Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maikkari: Marin syyttää "kotimaista keskustelua" Hornet-lausuntojen ylitulkinnasta :D

Vierailija
13.03.2023 |

Jos syyllisiä etsii , niin ottaa vain peilin käteen.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/marin-hornet-lausunnoistaan-suuhuni…

Kommentit (491)

Vierailija
181/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persu jaksaa epätoivoisesti.

Miten Marinin typerät lausunnot liittyvät persuihin? Kyllä Marin on ihan itse häpäissyt itsensä, ilman kenenkään apuja.

Vierailija
182/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannalle vaikuttaa olevan ylivoimaisen vaikeaa edes kerran elämässään myöntää, että tuli mokattua. Stubbin kuuluisa "sori siitä" näyttäytyy nykyisen pääministerin aikana jo erittäin nöyränä ja vastuuntuntoisena lausuntona.

Stubb alkaa nyt tosiaan tuntua jopa älykkäälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassahan Marin tuossakin on. Uikutus alkoi heti ja tahallaan väärin ymmärrys. Keltainen lehdistö tykittää ja suomen aivoton, yksinkertainen kansanosa saa vettä myllyynsä.

"on käytävä keskustelua" nyt muuttui näiden tampioiden mielessä "SANNA VIE UKRAINAAN HORNETTEJA".

Kyllä jos jonkun on katsottava peiliin, se on oppositio ja suuri osa tämänkin palstan käyttäjistä.

Kylläpä on demarimainen kommentti: Kaikki muut ovat aivottomia ja yksinkertaisia paitsi demarit. Kohta tulee Gustavsson ja karjaisee HILJAA!

Ja Kimmo Kiljunen säestää että "ETTEKÖ TIEDÄ KUKA MINÄ OLEN!!?"

Vierailija
184/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Sanna jo sen verran on koheltanut, että jos keväällä ei tule ministerin salkkua, niin eiköhän ainakin puhemiehen palli irtoa.

Vierailija
185/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannan lupaamista Suomen Horneteista keskustellaan nyt maailmalla. Pitäisi muutaman kuukauden päästä alkaa niiden toimitukset Ukrainaan.

Vierailija
186/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannan lupaamista Suomen Horneteista keskustellaan nyt maailmalla. Pitäisi muutaman kuukauden päästä alkaa niiden toimitukset Ukrainaan.

Kohdasta 9:35

Vierailija
187/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tiennyt Tanskan hallitsijaa ja haaveilee Naton pääsihteyryydestä.

Kuvittelee taiteelliset lahjansa epärealistisesti.

Ei osaa virkamiesruotsia joka pakollinen vaatimus virkamiehille.

Jo 1 Veitolan ohjelmassa varoittelin kaikkia huomaamaan mikä kupla tässä ollaan kehitetty oikein huolella. Kupla puhkeaa.

Itseasiassa jokainen kohta näistä osoittaa miten Marin ei ole liikkeellä muita varten vaan omaa minäänsä varten. Paljastui auttamatta, pyrki saamaan pisteitä urheana lupailijana , mtta unohti kuunnella muita. Tätä ei voi enää selitellä mitenkään pois, moka on liian iso ja aika mones. Suomella ei ole varaa tällaiseen pääministeriin ollenkaan, söi kahden pieneläkeläisen vuositulot kuukaudessa.

Vierailija
188/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko mieleen mitään vastaavaa kokonaista puoluetta haittaavaa poliittista mokaa alle kolme viikkoa ennen eduskuntavaalia? Marin jää historiaan.

Se niistä nuorehkoista kuvauksellisista somepoliitikoista. Aion itse äänestää nuhjuista miestä ensimmäistä kertaa 20 vuoteen.

Vierailija
189/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut uliśee tyttöjen palstalla itkemässä kun eivät pärjää miesten porukoissa.

Vierailija
190/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisista asioista aloitetaan keskustelu omissa piireissä ja mennään valmistuneena vasta keskustelemaan muuanne. Ottakaa tuo bimbo tuolta pois ennenkuin olemme sodassa. Luovuttakaa tuo sinne Ukrainaan, vaikka.

Näin on! keskeneräisistä asioista ei laulella.

Vierailija
191/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin vaikuttaa sellaiselta että käyttäytyy entistä pahemmin, kun pitäisi pyytää anteeksi.

Mitenhän se on kasvatettu, eikö ole koskaan vaadittu pyytämään anteeksi jos toimii väärin, onko vain kehuttu kilpaa ja sanottu että voi tehdä mitä haluaa.

Joku ruuvi tuntuu puuttuvan.

Tiedän että ei ole helppoa olla pääministeri, varsinkaan naisena ja pienen lapsen äitinä, mutta sitäkin enemmän olettaisi että sanoisi vain rohkeasti kun puhuu ohi suunsa tai tekee väärin, sillähän ne suorituspaineet edes vähän helpottas, mutta ei.. Kun pitää olla täydellinen, eikä voi olla tavallinen erehtyväinen ihminen, ja sitten vielä kehtaa syyttää muita omista tekemisistään.. Niin ei tossa on kyllä kaikki katastrofin ainekset ilmassa. Nyt täytyy toivoa että SDP valitsee pian uuden puheenjohtajan, ettei Marinista enää nouse pääministeriä koskaan.

Vierailija
192/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen in(el persu mua ahistaa fiksut naiset yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy

Vierailija
193/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin vaikuttaa sellaiselta että käyttäytyy entistä pahemmin, kun pitäisi pyytää anteeksi.

Mitenhän se on kasvatettu, eikö ole koskaan vaadittu pyytämään anteeksi jos toimii väärin, onko vain kehuttu kilpaa ja sanottu että voi tehdä mitä haluaa.

Joku ruuvi tuntuu puuttuvan.

Tiedän että ei ole helppoa olla pääministeri, varsinkaan naisena ja pienen lapsen äitinä, mutta sitäkin enemmän olettaisi että sanoisi vain rohkeasti kun puhuu ohi suunsa tai tekee väärin, sillähän ne suorituspaineet edes vähän helpottas, mutta ei.. Kun pitää olla täydellinen, eikä voi olla tavallinen erehtyväinen ihminen, ja sitten vielä kehtaa syyttää muita omista tekemisistään.. Niin ei tossa on kyllä kaikki katastrofin ainekset ilmassa. Nyt täytyy toivoa että SDP valitsee pian uuden puheenjohtajan, ettei Marinista enää nouse pääministeriä koskaan.

Sinulta ei tule kukaan pyytämään anteeksi sitä että olet tyttöjen palstalla itkemässä.

Vierailija
194/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyli vähän sellainen, että Suomessa "tarvitaan" hävittäjät "omaan puolustukseen". Kiitos Sanna, kiitos.

Vierailija
195/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako Sannalla olla diktaattorin elkeitä.

Mä teen ja sanon mitä haluan, koska mä voin.

Eihän Suomessa pääministeri sentään ole yksinvaltias, vai olenko väärässä?

Vierailija
196/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt  minäkin osaltani sanoa alusta saakka, ettei Sanna Marin elä realiteeteissa. Ei ollenkaan realiteeteissa.

Vierailija
197/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan niin, että kaunis ulkomuoto voi suojata ihmistä ja katsotaan helpommin vain sormien läpi toimintaa, josta joku toinen joutuisi eroamaan?

Vierailija
198/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan niin, että kaunis ulkomuoto voi suojata ihmistä ja katsotaan helpommin vain sormien läpi toimintaa, josta joku toinen joutuisi eroamaan?

Kyllä se niin näkyy olevan. Keski-ikäinen miespoliitikko olisi näillä näytöillä saanut lähteä jo monta kertaa. Toki Marinin ympärille on muodostunut samankaltainen henkilökultti kuin Halla-ahon ympärille, ja se suojaa jonkin verran.

Vierailija
199/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen in(el persu mua ahistaa fiksut naiset yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy yhýy

Oletko rallattelija?

Vierailija
200/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko rallattelija?

Hän on "Vasemmistoälykkö"