Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pillunnuolentakursseja nuorille miehille kansalaisopistoihin?

Vierailija
13.03.2023 |

Kysyntää varmasti olisi. Käytäisiin nainen läpi perusteellisesti ja opetettaisiin mihin pitää koskea, miten ja missä vaiheessa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia kursseja kyllä järjestetään.

Liity johonkin useista seksipositiivisuutta edistävistä yhdistyksistä ja kurssita itseäsi.

M48, guru

Vierailija
2/10 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan on erilaista se hyvä nuolenta jokaisen naisen kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan on erilaista se hyvä nuolenta jokaisen naisen kohdalla.

Näin siellä kursseillakin opetetaan.

Vierailija
4/10 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että tuollaisille kursseille riittäisi monipuolisesti erilaisesta nuolennasta pitäviä naisia aivan riittävästi. Ainakin jos olisi toisinpäin, niin suihinottokursseille olisi miesopettajista suorastaan ylitarjontaa.

Siinä kun nuori mies nuolisi eri naisia riittävän paljon, jonkin ajan kuluttua hän oppisi naisen liikkeistä, äänistä ja eleistä miten kunkin naisen kanssa pitää edetä. Milloin pitää hitaasti ja kevyesti nuolla klitan ympäriltä, kuka nauttii kielellä nussimisesta, leveästä pehmeästä kielestä, nopeasta lirputtelusta, pienestä imusta, kokonaisvaltaisesti kasvoilla pillun hieromisesta, etc.

Kun mies on täysin oppinut, ei kaikki naiset välttämättä tykkäisi kuulla, että mies on hakenut oppinsa nuolemalla satoja eri pilluja jopa tuhansia kertoja.

Vierailija
5/10 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin oppia nuolemaan myös hyhhyhreikää.

Vierailija
6/10 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun nuolennassa on yksi olleellinen ja tärkein seikka. Miehen halu oppia nuolemaan ja antamaan naiselleen mahdollisimman paljon tyydytystä.  Ei tarvita muuta. Nainen kyllä vaistoo miehen halun ja himon. Jatko sujuu sitten itsestään opetellessa.  Voi toki käydä sitten niin, että jos oikein pätevöityy, niin ei pääse enää muita naisia nuolemaankaan.  Näin itsellekin kävi. 46v nuoltu samaa naista viikoittain. Mutta voin ainakin sanoa, että olen saanut nuolla tarpeeksi eläissäni. 

Vierailija
7/10 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäse kurssi olis huono vanhemmillekkaan miehille! Niin surkeita on seksitaidot, panoa vaan ja siinä se.

Vierailija
8/10 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tarkoituksenne on varmaan hyvä, mutta nuolemisen oppiminen on taidetta. Olen 56v ja olen oppinut miten nuollaan tai muutenkin kun kielellä tyydytyksen. Ei heti klitoriksen kimppuun vaan ensin häpyhuulten nuolemista ja imemistä, ja kun naisen perse alkaa heilahdella niin sitten klitorikselle nuolentaa. Olen saanut monesti ejakujolianesteet tai kuset naamalle mutta kannattaa.

Vierailija
9/10 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Tarkoituksenne on varmaan hyvä, mutta nuolemisen oppiminen on taidetta. Olen 56v ja olen oppinut miten nuollaan tai muutenkin kun kielellä tyydytyksen. Ei heti klitoriksen kimppuun vaan ensin häpyhuulten nuolemista ja imemistä, ja kun naisen perse alkaa heilahdella niin sitten klitorikselle nuolentaa. Olen saanut monesti ejakujolianesteet tai kuset naamalle mutta kannattaa.

Balettikin on taidetta, mutta huipputanssijat ovat treenanneet sitä todella paljon ja vaativien opettajien johdolla. Siinä, kuten pillun nuolemisessa, huipuksi voi päästä ainoastaan ne, joilla on todellinen intohimo asiaa kohtaan - ja harjoittelulla ja loputtomalta tuntuvalta toistolta. 

Vierailija
10/10 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois alottaa opettamalla vanhoille pässinpäille tota. Ei nekään osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän