14-vuotiaan kuolema aivokalvontulehdukseen
Selittäkää joku minulle, että miten se on ikään kuin lieventävä asianhaara, että tyttöä ei oikeudessa kuullun infektiolääkärin mukaan tehohoitokaan olisi pelastanut? Silloinko saa mokailla niin, että ihmiseltä henki lähtee, kun kristallipallosta katsoo, että noh, eipä se oikea hoito olisi auttanutkaan? Mitä helv**ttiä. Tälläkö tasolla on terveydenhoito, asiantuntijuus ja oikeus tässä maassa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7ced9215-6445-4119-811a-28616761000a
Kommentit (28)
Tätä taas, ei tietenkään olla kuolemattomia, mutta turha kuolema on eri asia.
31-vuotias ylilääkäri..hohhoijaa. Tämä on nykyisin hoidon taso arvauskeskuksissa ym.
Vierailija kirjoitti:
31-vuotias ylilääkäri..hohhoijaa. Tämä on nykyisin hoidon taso arvauskeskuksissa ym.
Uskomatonta. Miten voi olla ylilääkäri 31-vuotiaana? Tässä on tulos.
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsittämätön moka lääkäriltä. Haiskahtaa siltä, että on ollut joku keikkalääkäri jota ei ole kiinnostanut. Jos tyttö on oksennellut ja kärsinyt pääkivusta jo kolmatta päivää, niin tajuaahan tuon tollerokin että se saattaa olla jotakin muuta kuin migreeniä. Lisäksi tämä tollukka oli kirjoitellut ihan mitä sattuu sinne menehtyneen tytön tietoihin.
Näitä mokia sattuu itseasiassa enemmän kuin tiedetäänkään. Tai siis tulee julkisuuteen. Nyt tuli kun tyttö oli nuori, mutta jos joku 6-kymppinen kuolee väärän arvion perusteella niin ketään ei kiinnosta.
Kerran kun on migreeni, niin enää et saa mihinkään pääkipuun apua. Ei vaikka olisi aivohalvaus.
Olin itse 14-vuotias, kun en saanut angiinaan kunnon hoitoa. Seuraavan kerran oli tulirokko ja lääkkeeksi pullo yskänlääkettä. Astman huomaamiseen meni kaksi vuotta, kun en kai ymmärtänyt kertoa oikein oireistani.
Jos veren tulehdusarvot on korkealla niin eikö sekin edellytä jatkotoimenpiteitä? Tai luulisi.
Ihan käsittämätön moka lääkäriltä. Haiskahtaa siltä, että on ollut joku keikkalääkäri jota ei ole kiinnostanut. Jos tyttö on oksennellut ja kärsinyt pääkivusta jo kolmatta päivää, niin tajuaahan tuon tollerokin että se saattaa olla jotakin muuta kuin migreeniä. Lisäksi tämä tollukka oli kirjoitellut ihan mitä sattuu sinne menehtyneen tytön tietoihin.