Epäasiallinen käytös osoittautui halailuksi ja selän koskettamiseksi
Onneksi sentään poskisuudelmiltan vältyttiin. T: Juntti.
Kommentit (27)
Miksi täytyy halailla? Saako ap:ta halailla vasten tahtoa? Ilmeisesti. Pienessä maistissa oleva reskontran Irmeli saa tulla halimaan, kun eihän ap mikään tosikko ole, eihän?
Sanna se saa silitellä miesten selkiä ja hieroa olkapäitä hiprakassa, todistettavasti.
Onko tämä nyt sitten ok?
Vierailija kirjoitti:
Ranskalaiset kokevat halailun hyvin intiiminä, jota harjoitetaan vain hyvien ystävien ja läheisten tuttavien kesken. Mutta poskisuudelmat ovat ok täysin ventovieraittenkin kanssa. C'est la vie eli on se semmosta.
Poskisuudelmien lisäksi suosittuja ovat "french kiss" nimellä tunnetut kielimoukut
Jokaisella ihmisellä on oma henkilökohtainen alue, jolle ei tungeta. Ilman lupaa halailu on vastenmielistä.
Joka juntilla on oma hajurakonsa. Näinhän se menee.
Itse asiassa alaselän koskettaminen on varsin intiimi ele. Kaverilliseen halaukseen kuuluu olkapäiden koskettaminen, ehkäpä yläselän taputtelu. Itse kukin voi miettiä, ketä voisi halata niin, että liu'uttaa käden pakaroiden yläpuolelle. Minä en halaisi sillä tavalla ketään muuta kuin puolisoani, en esimerkiksi veljeäni tai parasta ystäväänikään.