Nusauttakaa mun aivot halki jollain mindfuck nippelitiedolla
Kommentit (473)
Diskreetti kosinimuunnos on vastuussa kaikesta liikkuvasta kuvasta, mitä puhelimesta, tietokoneesta tai televisiostasi näet tai kuulet.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä Boeing 777 matkustajakoneen suihkumoottorissa on kaksi kertaa niin paljon hevosvoimia, kuin Titanicin moottorissa täydellä teholla.
Laskeppa uusiksi! Bojongg suihkumootori on ohivirtausmootori eli on periaateessa 70%:sti POTKURIKONE! jA Titanicin lämpötehot olivat hirvittävät eli sitä lämpöä hukattiin jo vedenkeittokatiloissa-putkistossa. Eikä se Bojonggin mootori kestä kauaa huipputehoa vaan höyhenet lähtevät titaaniropeleista aikas pian irki. Kompura leikkaa kiinni kehykseen. Core-lock on sen nimi.
Jos kuukauden 1. päivä on sunnuntai, on siinä kuussa perjantai 13. päivä.
Vierailija kirjoitti:
Joku viisas joskus tuumaili, että jos otetaan oikein todella suuri hiekkaranta, niin siellä on enemmän hiekanjyviä kuin aurinkokunnassamme on atomeita.
Hiekan atomit on aurinkokunnassamme.
Kaikki maailman ihmiset tekevät yhtä asiaa yhtäaikaa. Vanhenevat.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset on osittain homoja
Kaikki ihmiset ovat täysin homoja. Mies ei ilmeisesti ole ihminen sinun mielestäsi.
smoer kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PAHA on venäjäń kieltä ja tarkoittaa haavaa. Helppo muistaa.
Sanottakoon, että kirjoitusasu näyttää "pahalta", mutta lausutaan raana.
Rana () = haava
Toinen helppo muistettava laina jama () sit taas tarkottaa kuoppaa
Oxfordin yliopisto Englannissa on vanhempi kuin Atsteekkien sivilisaation huipennus Tenochtitlánin kaupunki Meksikossa. Ensinmainitussa opetus alkoi 1096 (täysi yliopisto 1249), viimemainittu on vuodelta 1325.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa nassejohtajista oli neroja
Testattiin ennen hirttoaEi oikeastaan. Älykkyysosamäärä on mitattavissa, mutta nerous ei. Nerous on nimittäin muutakin kuin korkea ÄO, siihen yhdistetään poikkeuksellinen luovuus ja omaperäiset oivallukset.
Okei he olivat huippuälykkäitä
Jos mittaukset näin osoittivat, niin kyllä. Älyä voi käyttää tehokkaasti myös äärimmäiseen pahaan.
Ihminen ei voi koskaan, koko elämänsä aikana, nähdä omaa naamaansa omin silmin muuten kuin peilikuvasta, valokuvasta tai filmiltä. Et siis koskaan ole nähnyt omaa naamaasi ns. livenä, etkä koskaan tule näkemään.
Jos ajatellaan ihmiskuntaa koko sen olemassaolon ajalta, niin suurin osa ihmisistä ei nähnyt kasvojaan ikinä edes peilistä, sillä nykyaikainen peili keksittiin 1835 ja silloinkin sellaiseen oli varaa vain huippurikkailla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mielestäni todella huikea: Amerikan Yhdysvaltojen kymmenennellä presidentillä John Tylerillä, joka syntyi vuonna 1790 ja oli presidenttinä vuodet 1841-1945, on elossa oleva lapsenlapsi. Harrison Tyler syntyi vuonna 1928, jolloin presidentti Tyler oli ollut manan majoilla jo 66 vuotta. Vertailun vuoksi, Joe Biden on Yhdysvaltojen 46. presidentti.
Ihan mieletön aikajänne muutamalla sukupolvella. Jos pressa Tyler kertoi pojalleen omista lapsuudenmuistoistaan ja tämä taas kertoi niitä eteenpäin Harrisonille, on Harrisonilla toisen käden muistoja suoraan 1700-luvulta.
Ei täsmää vaikka miten ajattelisi. Kertomasi mukaan hän oli presidentti 104 vuotta putkeen. Vaikka tarkoittaisit, että hän oli presidenttinä 1941-1945, niin hän olisi virkakauden aloittaessaan ollut 151-vuotias, jos syntyi vuonna 1790.
Jos hän taas syntyi vuonna 1890, tässä ei ole mitään ihmeellistä. Oma isoisäni syntyi 1885 ja minä, hänen pojanpoikansa, olen elossa ja hyvissa voimissa. Isäni syntyi 1936, isoisäni oli tuolloin 51v. Minä synnyin 60-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvitieteellisesti ajatellen mansikka ei ole marja vaan epähedelmä.
Ei ole. Mansikka on pohjushedelmä.
Ja tässä hauska fakta: Banaani on nahkamarja
Cashew pähkinä on siemen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvitieteellisesti ajatellen mansikka ei ole marja vaan epähedelmä.
Ei ole. Mansikka on pohjushedelmä.
Ja tässä hauska fakta: Banaani on nahkamarjaCashew pähkinä on siemen. Sopii pähkinä allergikoille.
Pohjois- ja etelänavalla syys- ja kevätpäiväntasaukset ovat ainoat päivät jolloin on päivä ja yö. Muutoin aurinko ei joko laske puoleen vuoteen tai ei nouse puoleen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mielestäni todella huikea: Amerikan Yhdysvaltojen kymmenennellä presidentillä John Tylerillä, joka syntyi vuonna 1790 ja oli presidenttinä vuodet 1841-1945, on elossa oleva lapsenlapsi. Harrison Tyler syntyi vuonna 1928, jolloin presidentti Tyler oli ollut manan majoilla jo 66 vuotta. Vertailun vuoksi, Joe Biden on Yhdysvaltojen 46. presidentti.
Ihan mieletön aikajänne muutamalla sukupolvella. Jos pressa Tyler kertoi pojalleen omista lapsuudenmuistoistaan ja tämä taas kertoi niitä eteenpäin Harrisonille, on Harrisonilla toisen käden muistoja suoraan 1700-luvulta.
Ei täsmää vaikka miten ajattelisi. Kertomasi mukaan hän oli presidentti 104 vuotta putkeen. Vaikka tarkoittaisit, että hän oli presidenttinä 1941-1945, niin hän olisi virkakauden aloittaessaan ollut 151-vuotias, jos syntyi vuonna 1790.
Jos hän taas syntyi vuonna 1890, tässä ei ole mitään ihmeellistä. Oma isoisäni syntyi 1885 ja minä, hänen pojanpoikansa, olen elossa ja hyvissa voimissa. Isäni syntyi 1936, isoisäni oli tuolloin 51v. Minä synnyin 60-luvulla.
Eiköhän ollut kirjoitusvirhe ja tarkoitti että oli pressana 1841-1845.
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 1970 syntyneet ovat tänä vuonna yhtä vanhoja, kuin vuonna 1917 syntyneet olivat vuonna 1970 (53v).
Vuonna 2005 syntyneet ovat tänä vuonna täysi-ikäisiä.
Olen 54 ja elänyt 7 vuosikymmenellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse oli lapsuusmuistoista, joita Harrison on voinut kuulla omalta isältään (Lyon Harrison oli noin 70-vuotias kun poikansa Harrison syntyi) Lyon oli siis presidentti John Tylerin poika. Wikipediasta voi tarkastaa tiedot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen aivoissa on aktiivisuutta vielä 30 min,kun sydän on pysähtynyt joten voit ehkä kuulla oman kuolleeksi julistamisen.
Väärin. Kyse on 30 sekunnista sydämen seisahtumisen jälkeen, jolloin ihminen on jo ns. sydänkuollut, mutta aivotoiminta sinnittelee vielä tovin sydäntä pidempään.
Kuolleeksi julistamisen kuulemiseen en ota kantaa.
Ja elvytystoimet on hoidettava tosi hoppuillen 30sek?
Ei nippelitietoa varsinaisesti, mutta kun katsot itseäsi peilistä, niin näet samalla heijastuksen maailmankaikkeuden osasta jolla on tietoisuus ja joka kykenee pohtimaan olemmassaoloaan.