Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en uskonut että koskaan saisin kirjoittaa tätä, mutta...

24.11.2006 |

..Tein eilen raskaustestin ja PLUSSA! aivan selkeesti kaksi kirkasta punaista viivaa!! oon ihan sekasin, ja niin on mieskin!:D vähän yli kahden vuoden yrityksen jälkeen ensimmäinen plussa! me oltiin tässä kuussa puolittaisella hoitotauolla, eli mies oli clomifen-kuurilla, mutta muuta ei tehty. kaksi epäonnistunutta inssiä takana ja kolmatta tässä odoteltiin, mutta kun menkat oli viikon myöhässä, en voinut olla testaamatta!:) miehessä meillä " vika" olikin, ja vähän ihmeteltiin että miksei heti kokeiltu tätä helpointa, eli miehelle clomit?? kun mä söin clomeja ja pistin vaikka mitä hormonia ja yritettiin inssiä ilman tuloksia... ja kuitenkin meidän ainoo todettu ongelma oli miehen siittiöiden pikkuisen pienempi määrä kuin " normaalisti" ja myös hitaita ja epämuodostuneita oli enempi kun olis " saanu" ... soitin taysiin ja kyselin että jatkaako mies vielä clomeja, että varmistetaan tää raskaus, ettei sitten mee hukkaan jos tää ei ookaan mitään... sieltä lupas hoitaja kohta soittaa, kun kysyy lääkärin mielipiteen:) omaan neuvolaan en oo vielä soittanu,odottelen taysin vastausta ensin... jotenkin tekis mieli kertoo kaikille ja iloita täysillä, mutta en uskalla... pelkään kaikkee mahdollista, kohdun ulkopuolista ja tuulimunaa ja keskenmenoo ja viallista testiä ja... mä varmaan sekoon:D

plussaonnea myös kaikille teille! en oikeestaan tiedä mitä teille kellekään kuuluu, kun yritin pysyä täältä poissa tän tauon ajan:) joten kertoilkaa ihmeessä mitä teille kuuluu:)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätiedän tuon tunteen, sain sen kerran itse kokea luomuna, tosin se meni mettään mutta sitten hoidoilla saatiin ihana lapsukainen joka nyt nukkuu päikkäreitä. Tuli ihan ilon sykähdys kun luin viestisi. Piristi harmaata päivää. ONNEA!

Vierailija
2/7 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea sinulle ja miehellesi. Minulla alkoi juuri viikko 5 tanaan enka vielakaan voi uskoa etta tulin luomusti raskaaksi yli 40 vuotiaana. Toivotaan etta raskautemme kestavat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle, toivon kaikkea hyvää raskausaikaasi. Enkeleitä matkaan...

Vierailija
4/7 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottaapi MiaMik ja Ida 8 viikkoa, joka sai alkunsa 3½ vuoden yrityksen jälkeen :)

Vierailija
5/7 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa kun täällä voi kertoa ja kuuluttaa kaikille tän asian, kun sukulaisille ja kevereille ei olla vielä uskallettu... ystäväpariskunta ja mun sisko, jotka on muutenkin olleet meidän tukena paljon tässä " vauvanteossa" , tietää. vanhemmille ja muille sisaruksille kerrotaan vasta ekan ultran jälkeen, kun nähdään että onko siellä todella joku:) kavereille varmaan vasta vkon 12 jälkeen... toivottavasti päästään sinne asti ja tietysti loppuun:)

Vierailija
6/7 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettää enkeleitä myös sun ja pikkuisesi matkaan!:)

Vierailija
7/7 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa odotusta ja tarrasukkia matkaan mukaan.

ki-ra rv14