Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuisen miehen imettäminen

Neiti
13.03.2023 |

Tutustuin nettisaitin kautta mieheen, joka kysyi minulta viestien vaihdon yhteydessä, voisinko alkaa imettää häntä. Aluksi yllätyin ideasta mutta sain aika pian selville, että maidon tuotanto on mahdollista käynnistää myös ilman raskautta ja aihe alkoi kiinnostaa toden teolla vaikka minulla ei siitä (vielä) kokemusta olekkaan.

Jenkkilän puolelta aiheesta löytyy jo ihan hyvin tietoa, jopa Youtuben puolelta löytyy ihan asiallista tietoa hakusanalla ''breastfeeding''. Suomeksi aiheesta ei juuri mitään tietoa saa ja tiedon kalastaminen on ollut lähes kokonaan englanninkielisen tiedon varassa.

Omia lapsia en ole koskaan halunnut mutta ajatus siitä, että joku käyttää tisujani ravinnon lähteenä on alkukantaisella tavalla kiehtova :) Olisi hauska huomata fyysiset muutokset rinnoissa, kun maito alkaa niihin nousta (muodostuuko raskausarpia ja minkä verran tissien koko muuttuu ja paljonko ylipäätään maitoa pystyisin tuottamaan) ja toki oppia hiljalleen paremmaksi imettäjäksi ja suoda toiselle (eli miehelle) tälläinen nautinto maitolaiturin muodossa. :) Olen 28vuotias.

Onko aiheesta tietäviä/ asiaa kokelleita/harrastavia?
Tuntui epäreilulta, kun joissain nettikeskusteluissa useammat naiset mainitsivat imettävänsä miehiään. Onko minun kohtalo ikisinkkuna jäädä vain haaveilemaan tälläisestä? :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitäis alkaa ottaa jotain lääkettä joka alkaa erittää nestettä rinnoista?

2/12 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voidaan tarvita myös lääkkeitä avuksi maidon nousuun mutta yleensä pelkkä rintapumppu  (eli tissien stimulointi) riittää, eikä lääkehoitoa tarvita. Iso apuhan siinä on myös, jos mies on samalla imetettävänä, niin rinnat saa vielä lisää stimulaatiota ja maidon nousu nopeutuu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/12 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa unelma tavata kaltaisesi nainen. Ajatus tälläisesta imettämisestä kiehtoo kovasti

Vierailija
4/12 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biker kirjoitti:

Olisipa unelma tavata kaltaisesi nainen. Ajatus tälläisesta imettämisestä kiehtoo kovasti

Joo, huomasin, että olet Pohjois-Pohjanmaalla ja minä taas asun Pohjois-Savossa, eli aika pitkä välimatka on.

Kaikkein mukavinta olisi tavata henkilö, jota voisi ihan säännöllisesti imettää.

5/12 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biker kirjoitti:

Joo, huomasin, että olet Pohjois-Pohjanmaalla ja minä taas asun Pohjois-Savossa, eli aika pitkä välimatka on.

Kaikkein mukavinta olisi tavata henkilö, jota voisi ihan säännöllisesti imettää.

Jos satunnainen kokeilu kiinnostaa, niin ota yhteyttä. Järjestetään....

6/12 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biker kirjoitti:

Mikä on sähköpostiosoitteesi, johon voisin laittaa sinulle viestiä ?:)

7/12 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biker kirjoitti:

Mikä olisi sähköpostiosoitteesi, johon voisin sinulle viestiä laittaa ? :)

8/12 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti kirjoitti:

Biker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biker kirjoitti:

road.biker042agmail.com

9/12 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biker kirjoitti:

Neiti kirjoitti:

Biker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biker kirjoitti:

road.biker042agmail.com

Oletko varma, että s-posti on oikein ? Yritin lähettää sinulle viestiä mutta herjaa s-postin olevan virheellinen.

Neiti28@outlook.com on minun s-posti. Voit sinne laittaa viestiä

10/12 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti kirjoitti:

Biker kirjoitti:

Neiti kirjoitti:

Biker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biker kirjoitti:

road.biker042agmail.com

Oletko varma, että s-posti on oikein ? Yritin lähettää sinulle viestiä mutta herjaa s-postin olevan virheellinen.

Neiti28@outlook.com on minun s-posti. Voit sinne laittaa viestiä

Kyllä se oikein on. 4 edessä on nolla :)

11/12 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopioin ja liitin tuon osoitteen vastaanottaja-kenttään mutta ei tunnista tuota s-postia jostain syystä. Laita sinä minulle viestiä s-postilla. Neiti28@outlook.com

Vierailija
12/12 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Sähköpostin a:n tilalla oltava @-merkki.

Millainen vulva tissitytöllä muuten on? Näkyvätkö sisemmät häpyhuulesi seistessäsi?

Vastauksen voit lähettää osoitteeseen labiaminora12@gmail.com