Kuinka vanhalta näytät? Tekoäly kertoo!
Sivusto ei tallenna tai jaa kuvia
howolddoyoulook.com/
Oon 36v ja tekoälyn mielestä näytän 19v. Just joo... voin kertoa, että näytän ikäiseltäni tai ehkä 39v. Onkohan vähä parempaa tekoälyä jossain?
Kommentit (55)
35-vuotias poikani oli muka 17 v. 😁
Laitoin kuvaksi sekä miesten että naisten editoimattomia kuvia. Naiset AI arvioi järjestään vanhemmiksi kuin ovat, jotkut jopa 30 vuotta todellista vanhemmiksi!
Filteröidyillä kuvilla ei tuota kannata tehdä, kertoo vain suodatuksen tehon.
Oon 32v ja kokeilin kolmella kuvalla, näytin kuulemma 2, 6 ja 5 vuotiaalta :'D ja multa ei edes juuri kysytä henkkareita :D:D:D
Tämä on mielenkiintoisempi, testaa miten viehättävä olet:
https://attractivenesstest.com/
Testasin Jennifer Lopezin, hän oli 7,7. Itse olin vain nelosen nainen, lol.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin 6.5.
Olipa hassua.
N54
En tiedä, mutta olen varmaan vanhentunut noin 5 v. viimeisen vuoden sisällä, kun aloitin työt yläkoulun opettajana. 😒
Taitaa tuo kone heittää vaan ihan randomilla iän, että minkä ikäiseltä näytät :D
Mulla sanoi 45v ja olen 49v. Eli ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Kata Kärkkäinen oli 8,1.
Mulla on jo howolddoyoulook-palvelu. Ei tallenna kuvia, ilmainen henkilökohtainen arvio.
Viime vuoteen saakka se oli alle 30 vuotta. Nyt se on jo "varmasti täysi-ikäinen", 30 vuotta tai yli.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä peilistä näen että näytän 21v missiltä. En minä siihen tekoälyä tarvii.
T. Raija 53v
Ps. Alkossa kysytään paperit.
Raijalla 53v pukkaa delikkaa.
No voi herranjestas. Latasin kavereiden kanssa kuvia, 45-50v ja miltei kaikki arvasi oikein.
Mut arvioi 21-29v ( olen 40v nainen) vaikka yritin valita mahdollisimman realistisia ja huonompiakin kuvia. Yksi jossa oikein korostin valaistuksella ryppyjä näytti 31. Aika hauska juttu ja ehkä selittää miksi monet kyselee mun ikää.
Miesystävä taas oli kuvissa kuulemma yli 50v! Vaikka meillä on vain 5v ikäeroa.:D
Vanhalta. Näössä ei ole vikaa, joten en tarvitse tekoälyä sitä kertomaan.
Minä sain attractive pisteeksi 8.1.
Hmm.. haluaisin nähdä sen kympin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä peilistä näen että näytän 21v missiltä. En minä siihen tekoälyä tarvii.
T. Raija 53v
Ps. Alkossa kysytään paperit.
Raijalla 53v pukkaa delikkaa.
Sulla pukkaa huumorintajuttomuus
Hauskaa! Onneksi lapset saivat 7 ja 8 eli ovat kauniita..
Hehe.. parikymppinen mallityttö, siis otin lehdestä kauneimman minkä löysin, oli 8.4 ja itse 8.2. Eli kai saa olla tyytyväinen. Olisikohan pitänyt alkaa malliksi?
Vetävyydestä sain 3 v vanhalla kuvalla 9,6! Sitten tajusin, että kokeilin eilen faceapp sovellusta ja laitoin hyvin filtteröidyn kuvan sinne 😂 ihmettelinkin, miksi se vanha kuva oli ensimmäisenä tarjolla. Harmi etten jaksa etsiä alkuperäistä kuvaa, olisi kiinnostanut mitä siitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vetävyydestä sain 3 v vanhalla kuvalla 9,6! Sitten tajusin, että kokeilin eilen faceapp sovellusta ja laitoin hyvin filtteröidyn kuvan sinne 😂 ihmettelinkin, miksi se vanha kuva oli ensimmäisenä tarjolla. Harmi etten jaksa etsiä alkuperäistä kuvaa, olisi kiinnostanut mitä siitä saa.
Kokeilin kameralla suoraan, 7,0, vähän laski tulos lol
Latasin kristiina komulaisen ja hänet kone arvioi 35-vuotiaaksi. Minusta näyttää 50-vuotiaalta.