Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ex ei käskyistä huolimatta jätä rauhaan

Vierailija
12.03.2023 |

Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta?

Erosta pari vuotta ja en halua olla ex miehen kanssa tekemisissä. Yksi alaikäinen, lähes täysi-ikäinen lapsi yhteishuollossa. Lapsen asiat hoidan ytimekkäästi sähköpostilla hänen kanssa. Olen blokannut exän puhelimesta. Ex oli todella rajusti ja useasti väkivaltainen avioliitossa. Hain avioeroa kun minulle selvisi että exällä oli pitkään jatkunut salasuhde.

Ex ei millään hyväksy että en halua olla hänen kanssaan kaveri ja että hän ei saa tulla asuntooni. Olen asentanut kotini ympärille valvontajärjestelmät. Silti ex tulee välillä soittamaan ovikelloa, mutta en avaa ovea. Hän kuulemma vaan haluaa olla kaverini.

Viimeisin temppu on se, että kun olen ottanut hänen suhteen käyttöön grey rock metodin niin nyt hän yrittää lähettää naisensa mun luo. Siis naisen, jonka kanssa oli salasuhteessa avioliittomme aikana. En tunne naista lainkaan enkä haluakaan tuntea. Eli ex käskee naisensa tulla ovelleni tuomaan jotain lapsen tavaraa. Tähän ei ole tarvetta, koska teini osaa itse pitää huolen tavaroistaan. Ja nainen on niin idiootti että tekee mitä ex käskee. En tosin avaa naisellekaan oveani.

Mitä tuollaisten ihmisten päässä liikkuu? Miten eivät ymmärrä puhetta ja kunnioita tahtoani kun sanon että en halua olla niiden kanssa tekemisissä?!

Ja miten pääsen niistä eroon? Saako tällaisessa tapauksessa heille lähestymiskiellon? Jos joudun hakemaan lähestymiskieltoa, joudun väkisin taas käyttämään aikaani inhoamiini ihmisiin.

Ihan kuin eläisin painajaiselokuvassa. Olenko ainoa ihminen joka joutuu kokemaan tällaista?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä, että joko löydät elämästäsi tunteja rikosilmoituksen tekemiseen tai sitten läytöt tunteja tuon naisen tapaamiseen.

Jos kuitenkin olet käyttänyt tunteja, päiviä, viikkoja, kuukausia ja vuosia väkivaltaiseen suhteeseen, niin en todellakaan ymmärrä, miksi et käyttäisi tunteja saadaksesi oikeutta?

Käynyt tunteja väkivallan kokemiseen, mutta et rikosilmoituksen?

Rikosilmoitus provosoi noita. Ja vaatii paljon todisteita. Ja mitä parhaimmillaankaan saat: ex pikkusakon tai jonkun vuoden lähestymiskiellon, joka on äkkiä ohi ja häirintä jatkuu sen jälkeen vain pahempana?

Grey rock method on paras.

Vierailija
22/26 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sen vertaa älyä, että suomeksi kirjoittaisit. Ei kaikki tunne val ko ros kan anglismeja ja slangia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/26 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko sanaakaan, koska kukaan ei ole noin tyhmä.

Todellakin on, nimittäin narsisti käyttäytyy just noin. Tiedän, kun itsellä ollut sama kuvio jo yli 10 vuotta, turvakotiin lähdöstä asti. 

Vierailija
25/26 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ex on ollut väkivaltainen, niin saattasin jopa ottaa tuon uuden naisen sisään ja jutella vähän sen kanssa.. 🙄

Tee ne rikosilmoitukset ja hae lähestymiskieltoa, käsittääkseni niitä saa pikaisestikin.

Älä ota sisälle kotiisi ikinä. Koska se nainen suostuu miehen käskystä tekemään mitä vaan. Muualle voi viestiä varoitukset ja esto. Nainenkin häiriköi kun tulee ovelle, siinä ongelma.

Vierailija
26/26 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, etkö ole vielä tehnyt kotiläksyjäsi? Nyt vaan vähintään tunti päivässä perehtymistä narsismiin ja narsistin uhriuteen. Sinä myöskään et tule itse paranemaan ennen kuin 1. Alat tunnistaa ja tietää, mistä on kyse. 2. Hoidat itsesi kuntoon sekä suhteen jäljistä että siitä, miksi suhde kesti niin kauan kuin kesti. (olet liian empaattinen/kiltti/miellyttämisenhaluinen/tietämätön/hyväuskoinen /läheisriippuvainen tms.).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän