Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankalasti sisustettava olkkari (sohvapöytä isoon tilaan)

Vierailija
12.03.2023 |

Tätä on hankala selittää. Olkkarissamme on kaksi sohvaa 3 + 2 ja kaksi nojatuolia. Olohuoneen ikkunat määräävät toisen sohvan paikkaa joten sen vuoksi ne ja kaksi nojatuolia asettuvat aika väljästi. Niiden keskelle siis isohko jää tila sohvapöydälle joka voisi olla vähintään 150cm pitkä, mielellään enemmän ja syvyydeltään 60-80cm. Tosi vaikea löytää tuon kokoisia, tyylikin pitäisi olla jotain tällaista https://imageresizer.furnituredealer.net/img/remote/images.furnituredea… ja mielellään tummaa puuta, ja hinta alle 500€. Taitaa olla mahdotonta tuohon hintaan löytää mitään?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pienempi sohvapöytä ja jalkaraheja

Vierailija
22/29 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaat varmasti muttet viitsi itse googlettaa?

Ei kai siitä ole mitään vahinkoa kenellekään jos täällä kysyn josko joku muistaisi jossain nähneensä tuollaisia sohvapöytiä? Ap

No siis ihan itse netistä etsimällä sitä löytää mitä itse etsii, tai ei löydä. Vai jos joku sanoo nähneensä jossain kaupassa tiettyjä sohvapöytiä, niin sitten googletat sen ketjun vasta? Googlettele nyt ihan rauhassa kaikki huonekaluliikkeet vaan läpi. Nopeammin itse etsit, kun jaarittelet täällä onko kukaan nähnyt pöytää jossain, joka nyt ei olekkaan lähellekkään etsimääsi.

No, kyllä tässä on googleteltu vaikka ja mitä ja kytätty toria jo pidemmän aikaa. Ap

No niin, eli mistään ei löydy ja haluat meidät mukaan 24/7 kyttäämään kans toria ja googlettelemaan olematonta pöytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika vaikea löytää. Meillä on mielestäni tosi iso sohvapöytä, ja sekin on "vain" 130 cm pitkä. (Ja se on antiikkia, joten en osaa neuvoa, mistä saisi vastaavan ostettua....)

Vaikea tietysti neuvoa mitään näkemättä tilaa käytännössä, mutta veikkaisin, että tilasta saisi paljon toimivamman muuttamalla huonekalujärjestystä radikaalisti.

Vierailija
24/29 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuten pöydän valtavaan kokoon olisi syynä pelkästään se, että pienempi pöytä näyttää liian pieneltä, tasapainottaisin sitä ulkonäköä valtavalla matolla ja tyytyisin vähän yli metrin pituiseen pöytään, jollaisia löytyy kyllä helpostikin.

Suuria mattoja löytyy paljon helpommin kuin suuria sohvapöytiä.

Lyön myös vetoa, ettei se hakemasi 150 x 70 sohvapöytä näyttäisi käytännössä niin hyvältä kuin nyt kuvittelet. Pikemminkin koomisen pitkulamaiselta.

Vierailija
25/29 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/29 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaat varmasti muttet viitsi itse googlettaa?

Ei kai siitä ole mitään vahinkoa kenellekään jos täällä kysyn josko joku muistaisi jossain nähneensä tuollaisia sohvapöytiä? Ap

No siis ihan itse netistä etsimällä sitä löytää mitä itse etsii, tai ei löydä. Vai jos joku sanoo nähneensä jossain kaupassa tiettyjä sohvapöytiä, niin sitten googletat sen ketjun vasta? Googlettele nyt ihan rauhassa kaikki huonekaluliikkeet vaan läpi. Nopeammin itse etsit, kun jaarittelet täällä onko kukaan nähnyt pöytää jossain, joka nyt ei olekkaan lähellekkään etsimääsi.

No, kyllä tässä on googleteltu vaikka ja mitä ja kytätty toria jo pidemmän aikaa. Ap

No niin, eli mistään ei löydy ja haluat meidät mukaan 24/7 kyttäämään kans toria ja googlettelemaan olematonta pöytää.

Hyvä ystävä. Tätä ketjua ei ole mikään pakko tulla lukemaan saati alkaa kyttäämään mun puolesta mitään pöytiä. Taitaa olla vähän känkkäränkkäpäivä sinulla. Ap

Vierailija
27/29 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos muuten pöydän valtavaan kokoon olisi syynä pelkästään se, että pienempi pöytä näyttää liian pieneltä, tasapainottaisin sitä ulkonäköä valtavalla matolla ja tyytyisin vähän yli metrin pituiseen pöytään, jollaisia löytyy kyllä helpostikin.

Suuria mattoja löytyy paljon helpommin kuin suuria sohvapöytiä.

Lyön myös vetoa, ettei se hakemasi 150 x 70 sohvapöytä näyttäisi käytännössä niin hyvältä kuin nyt kuvittelet. Pikemminkin koomisen pitkulamaiselta.

Itse asiassa ryhmän alla on jo valtava persialaismatto, noin 3x4m kooltaan. Toi koko on aika normaali ruokapöydän koko, jopa vähän pieni eikä nekään näytä koomisen pitkulamaisilta? Ap

Vierailija
28/29 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisko tämä? Pituutta peräti 162 cm.

https://www.mjukhome.com/fi-fi/product/36831/natuzzi-sohvapoyta-lasilev…

Koko olisi tosi hyvä, mutta tyylillisesti ei ole oikea meille. Mutta kiitos linkistä, en ole tuollaisesta kaupasta kuullutkaan, vaikuttaa mielenkiintoiselta. Pitää laittaa kirjanmerkkeihin. Ap

Vierailija
29/29 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso huone vaatii isot kalusteet. Tätä ei kaikki tajua jos/kun muuttaa asumaan kotiin jossa paljon tilaa ja sitten ihmetellään kun ei näytä hyvältä. 150cm pitkä sohvapöytä ei todellakaan näytä naurettavan pitkulamaiselta isossa tilassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän