Oscar-gaala 2023 Official
Tänä yönä jaetaan taas Oscar-palkinnot. Onko suunnitelmissasi valvoa ja katsoa gaalaa livenä? Oletko käynyt katsomassa Oscar-ehdokaselokuvia? Mistä leffoista tykkäsit/et tykännyt?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Ei suomalaisia taida kiinnostaa Oscarit.
Samaan aikaan tulee Talvisota, A-studio ja Diili.
Ei varmaan monikaan hoksaa, että oscarit tulee tänään Teemalta. Olisi saanut enemmän katsojia, jos olisi tullut Yle2:lta tai Yle1:ltä.
Nyt jäi päähän soimaan tuo Naato Naato -renkutus. Sopisi meille ja Ruotsille teemabiisiksi.
Miksi nuo ihmiset yleisössä huutavat jokaiselle palkitulle ja itkevät vaikka ite eivät saa Oscaria.
Joidenkin naisten liian avonaiset tissit pöytään-mekot on naurettavia ei hienoja. Nainen tekee esineen itsestään : (
"She's still stunning. I'm basically a scrotum."
Vierailija kirjoitti:
Brendan Fraser <3 Hän niin ansaitsi Oscarin ja kaiken sen ihailun, mitä hän on nyt saanut.
Saivat kunniaa ja ihailua itselleen ei muille.
Länsirintamalta ei mitään uutta -elokuvan pahaenteinen musiikki on kyllä upea. Onko 2022 leffassa sama musiikki kuin 1930 ja 1979 versioissa?
Mitä Elizabeth Banksin äänelle on tapahtunut?
Toi yks nainen on huutanut äänensä pilalle. Pinnallista siirappia koko touhu, ketä varten toi gaala oikeesti on.
Tykkään Oscareista, mutta lavalle tuotu elävä aasi/muuli ja hassunhauska karhumaskotti olivat vähän turhia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo ihmiset yleisössä huutavat jokaiselle palkitulle ja itkevät vaikka ite eivät saa Oscaria.
Eivät ole suomalaisia, niillä on tunteet.
Yhdistän Oscar-gaalan aina jotenkin koulun kevätjuhliin hymypatsaan ja stipendin saantiin. Kiva tunne kun kumpaakaan ei koskaan tullut. Petetty olo, enkö ole missään hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Toi yks nainen on huutanut äänensä pilalle. Pinnallista siirappia koko touhu, ketä varten toi gaala oikeesti on.
No eiköhän se ole kunnianosoitus noille ehdokkaille ja palkituille pääasiassa. Saavat tunnustusta työstään. Itse tykkään saada vinkkejä tuoreista leffoista, lyhäreistä ja dokkareista, joita voisin myöhemmin katsoa. Siirappisuuteen ei tarvitse jäädä jumiin. Kuuluu kulttuuriin. Voi ottaa ihan huumorilla.
Mun piti katsoa, mutta unohdin.
No, katson sitten googlesta miten palkinnot menivät.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin naisten liian avonaiset tissit pöytään-mekot on naurettavia ei hienoja. Nainen tekee esineen itsestään : (
Näkee niitä mauttomia asuja Suomenkin gaaloissa.
Aasi raukka oli tuon porukan fiksuin.
Vierailija kirjoitti:
Mun piti katsoa, mutta unohdin.
No, katson sitten googlesta miten palkinnot menivät.
Mä katsoin Yle Areenasta pikakelauksella pelkät palkinnot, vähän musaesityksiä ja in memoriam -osion.
Kaikenlaista sitä telkasta tulee.
Nöyryytys Malalalle, todelliselle tähdelle. Ihan kuin häneltä ei voisi kysyä muuta kuin jonkun popparin sekoilusta. 🙄 Halvennettiin naisten ja lasten oikeuksien puolustamista.
Brendan Fraser <3 Hän niin ansaitsi Oscarin ja kaiken sen ihailun, mitä hän on nyt saanut.