Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat myöhäs, mut ei plussaa...

24.11.2006 |

Heps!

Mulla menkat myöhäs nyt n. 3 päivää, ei plussannu, ei edes haamuviivaa. Yleensä menkat myöhäs korkeintaa yhen päivän. Oon kyl välil aikamoinen murehtija, mut ei se oo ennenkää menkkoihi vaikuttanu.

Pillerit oon lopettanu yli 2 vuotta sitten ja baby olis todellaki erittäin toivottu! Yritystä on tosin takana vasta muutama kk.

Mul on hirvee flunssa päällä, joten voisko tää vaikuttaa menkkojen myöhästymisee? Vai voisko joku olla vial? Aattelis sit et jonkunäkösii oireita olis. Raskausoireita ei tietääkseni oo, paitsi rinnat hieman arat. Help me please, etten murehdi liikoja!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään harvinaista että jossain kierrossa ovulaatio tapahtuu myöhemmin, ja näin ollen myös menkat alkavan myöhemmin kuin tavallisesti. Jos sulla on nyt noin, plussan mahdollisuus vielä hyvinkin olemassa. Ja vaikka ovulaatio ois ollutkin ajallaan, voi se plussa sielä vielä tulla, testin herkkyydestäkin riippuu millon se plussaa näyttää. Itsellä tässä 3v pillerittömän vuoden elämässä on tullut kyllä niin paljon erilaisia kiertoja ja ovulaatioajankohtia että tuntuu että kaikki on mahdollista!

Tsemppiä ja kärsivällisyyttä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi