Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi alatte rakentamaan taloa, kun jo ennestään on avioliittonne huteralla pohjalla?

Vierailija
24.11.2006 |

Onko se käytetyssä asuminen niin kamalaa? Parempi mielestäni rauhallinen liitto vaatimattomammissa puitteissa, kuin taas pari avioerolasta pomputeltaviksi ja velkataakka niskaan molemmille vanhemmille?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei yhtä iltaa viikossa voi pyhittää kaupassakäynnille, siivoukselle yms. Täytys jo alussa huomioida ne omat voimavarat.

Vierailija
2/14 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi teillä on olevan tärkeämpääkin ajateltavaa kuin muiden rakentaminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa suunnattomasti, että täällä lehmät määkivät pakkoruotsia vastaan, mutteivät itse edes osaa suomea.

Vierailija
4/14 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllähän niitä avioeroja sitten todella tulee ja puolivalmiita taloja myyntiin.

Vierailija
5/14 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Huvittaa suunnattomasti, että täällä lehmät määkivät pakkoruotsia vastaan, mutteivät itse edes osaa suomea.

Vierailija
6/14 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne muutkin eroaa ihan siinä missä ne, jotka rakentaa!

Vierailija
7/14 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

mutta av-lehmät saattavat aivan hyvin määkiäkin.

Vierailija
8/14 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei kai tässä muuten kommentoisi, mutta kun niin läheltä on nähnyt useampia aivan epätoivoisia yrityksiä, niin pistää miettimään.

Itse en ikinä hankkisi yhtään lasta miehen kanssa a)jota en rakasta b) jota en kunnioita c)joka ei rakasta minua d)joka ei kunnioita minua. En ala rakentamaan taloa, koska tiedän, että meidän voimavarat ei tällä hetkellä riitä siihen. Olen mieluummin onnellinen rivitaloasukas kuin onneton omakotiasukas.

Vierailija
9/14 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helkkaria se edes sinulle kuuluu mitä muut ihmiset tekevät?

Kuulostat niin kateelliselta kuin olla vaan voi!

Vierailija
10/14 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on kaveri, joka suoraan sanoo, että olisi pitänyt lähteä kälppimään liitosta jo ajat sitten. Mutta lasten takia hän ei lähde. Mutta sitten, yllätys yllätys, he ovat alkaneet kuitenkin rakentamaan. Eikö niitä stressipisteitä ole elämässä jo muutenkin, että niitä pitää vielä haalia lisää??

ps. en ole kateellinen, minulla on ihan oma ja maksettu talo hyvällä alueella Helsingissä, eikä siellä periferiassa, mihin kaverini tällä hetkellä rakentaa.

Vierailija
11/14 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joudun olemaan olkapäänä melkein 24/7! Minä hoidan niitä henkisiä kärsimyksiä kokeneita lapsia, jotta vanhemmat saavat paikkailla välejään yms. Kyllä se vaan mulle kuuluu ja lujaa kuuluukin.

Vierailija
12/14 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta eipä sitä aikuisten ihmisten asioihin kehtaa puuttumaan mennä vaikka ne miten päättömiltä kuulostaisikin.

Vierailija
13/14 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka päivä raksalla, mutta me mentiin lasten kanssa sinne.

Kävin lasten kanssa kaupassa ja tein ruoat raksalle työmiehille(miehelle ja appiukolle).

Kun ajattelee jo etukäteen että rakennusaika on helvettiä, se voi jopa yllättää ettei niin ollutkaan.

Meillä ainakin oniistui huippuhyvin eikä avioerosta tietoakaan.

Vierailija
14/14 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut ei tajua, kuinka paljon raksa vaatii molemmilta, myös naiselta " yksinhuoltajaelämää" pitkäksi aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme