Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimittaja Bettina Sågbom- Ek, 57v valittaa etteivät miehet iske häntä

Vierailija
12.03.2023 |

Katariina Sourin facessa mielenkiintoista keskustelua aiheesta eli ,että iskeekö miehet yli 50v naisia.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ikäiset , yli 60v. miehet alkavat olla niin romuna tai haudassa, ettei mun hyödytä edes valittaa, ettei ole miestä. Niinkuin 90 vuotias isomamma aikoinaan sanoi, nuorta en saa, vanhaa en huoli. No, mulle menisi vielä joku charmantti seitsenkymppinenkin, mutta hyvin harvassa ovat.

Eikö olekin jännä ilmiö kun ne näyttää niin vanhoilta ja romuilta? Itse olen kanssa joskus katsellut noita oman ikäisiä naisia, 54 v., Ja ne näyttää ihan oikeesti tosi vanhoilta ja aivan ikälopuilta. Tosi harvassa ne hyvin säilyneet.

Sen takia vaihdoin eron jälkeen nuorempaan, ja kaiken varulta ulkomaiseen ja liikunnalliseen naiseen.

Mukavampi harrastaa yhdessä kun nainen jaksaa vielä tehdä muutakin kuin maata sohvalla ja valittaa. Ja tässä pysyy samalla nuorekkaana itsekin.

Vierailija
22/81 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ikäiset , yli 60v. miehet alkavat olla niin romuna tai haudassa, ettei mun hyödytä edes valittaa, ettei ole miestä. Niinkuin 90 vuotias isomamma aikoinaan sanoi, nuorta en saa, vanhaa en huoli. No, mulle menisi vielä joku charmantti seitsenkymppinenkin, mutta hyvin harvassa ovat.

Eikö olekin jännä ilmiö kun ne näyttää niin vanhoilta ja romuilta? Itse olen kanssa joskus katsellut noita oman ikäisiä naisia, 54 v., Ja ne näyttää ihan oikeesti tosi vanhoilta ja aivan ikälopuilta. Tosi harvassa ne hyvin säilyneet.

Sen takia vaihdoin eron jälkeen nuorempaan, ja kaiken varulta ulkomaiseen ja liikunnalliseen naiseen.

Mukavampi harrastaa yhdessä kun nainen jaksaa vielä tehdä muutakin kuin maata sohvalla ja valittaa. Ja tässä pysyy samalla nuorekkaana itsekin.

Ja sitten kun sulle iskee joku sairaus tai vanhuuden raihnasuus, vie nainen rahasi ja vaihtaa nuorempaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta ennen päiväyksen mentyä mahdollisuudet erittäin vähäiset!

Yks Hesarin kriitikko, Jarkko Jokelainen kirjoitti joskus jokaiseen arvioon onko parasta ennen päiväys jo mennyt.

Ei ihmisistä saa niin sanoa.

Vierailija
24/81 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin 70-vuotiaalle leskimiehellehän toi olis aarre.

Vierailija
25/81 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun sulle iskee joku sairaus tai vanhuuden raihnasuus, vie nainen rahasi ja vaihtaa nuorempaan.

Semmosia naiset joskus on, ja synnyinmaahan katsomatta.

Vierailija
26/81 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kaikilla ole jo tuossa iässä omat elämät. Miksi sotkea enää eläkeiässä elämäänsä täysin hyödyttömällä parisuhteilulla. Kohta on kuitenkin edessä muutto vanhainkotiin.

Kuinka nuori olet kun luulet että kuusikymppinen joutaa vanhainkotiin?

Sanopa muuta. Nykyään suuri joukko ysikymppisiä asuu omissa kodeissaan. Kuuskymppinen on vielä keski-ikäinen ja useimmiten töissä.

Vierailija
27/81 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha nainen on vanha nainen. Joku mies saattaa säälistä esittää että iskisi mutta todellisuudessa miehinen mielenkiinto kohdistuu AINA hedelmällisiin, <35v naisiin.

Vierailija
28/81 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suattasinha minäkii tuota pakarasta ja tissistä puristoo.

-Pietu80v

Vierailija
29/81 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs minä sille voin jos minua, kolmekymppistä viriiliä miestä ei nappaa äitini saati mummoni ikäiset luumusukat.

Vierailija
30/81 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin vokotella jos sattuisimme samaan paikkaan. Ei hän ole tullut vastaan täällä itä-suomessa.

Vierailija
31/81 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisi karitalta neuvoja.

Vierailija
32/81 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs minä sille voin jos minua, kolmekymppistä viriiliä miestä ei nappaa äitini saati mummoni ikäiset luumusukat.

Kolmekymppiset on hirveit löysiä ihrakasoja nykyää.

Vierailija
33/81 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketkään miehet iske? Vai onko se tavanomainen kohtaanto-ongelma, että ne yrittävät joiden ei pitäisi ja ne, joiden pitäisi eivät ole kiinnostuneita?

Tämähän se taitaa olla. Ja itse ei voi tehdä tietenkään mitään asioille, muuta kuin morsettaa silmäripsillä

Vierailija
34/81 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos metoo.

Vierailija
35/81 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa kutakin.

Mua ei iske enää edes oma mies. Kun menkat loppui, loppui kiinnostus miehiin saman tien. Ne vois kaikki olla mun puolesta vaikka eunukkeja. Ei haittais yhtään.

Ja mä olin sentään tosi intohimoinen ja miehistä kiinnostunut aikoinani.

Vierailija
36/81 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Bettina ole itse aloitteellinen? Nainen saa olla myös aktiivinen osapuoli, jos joku kiinnostaa.

Vierailija
37/81 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on niin vaikea ymmärtää että sen ikäinen ei enää ole välttämättä seksuaalisesti haluttava? On voinut olla ennen, siksi voi tuntua kurjalta kun huomaa muuttuneensa siinä mielessä näkymättömäksi. Se voi olla myös helpotus kun ei enää tarvitse.

Vierailija
38/81 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48 v, eronnut viime vuonna, ja kyllä mua "isketään" vielä. Oman ikäiset miehet on kiinnostuneita sekä noin 15 v nuoremmat, koska nykyisin on joku juttu olla vanhempien naisten kanssa. Osa haluaa kokeilla seksiä kypsemmän naisen kanssa tietysti, mutta osa on vakavammin liikkeellä. Olen yllättynyt itsekin tästä. Sen sijaan vanhemmat miehet eivät osoita kiinnostusta, vaikka mulle kävisi joku noin 55 v tai vanhempikin mies. Missä sellaisen voisi tavata? Tinder ja treffipalstat ei kiinnosta.

Vierailija
39/81 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuossa iässä naiset niin sanotusti ota itse mitä haluaa, eli ovat aloitteellisia ja aktiivisia. Ainakin minun tuntemani tekevät niin.

Vierailija
40/81 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tarvitsee hätäpoikaystävän, jos Tinder mies ei anna hänelle ilmaiseksi seksiä. Näin kuulemma lähes kaikki helsinkiläisnaiset nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan