Mikä kiinteistönvälittäjiä vaivaa?
Ollaan ostamassa vapaa-ajan asuntoa. Lainalupaus on taskussa. Yksityisiin myyjiin saa yhteyden ja näytöt onnistuu helposti. Nyt on tullut vastaan useampikin kohde, joissa välittäjä ei vastaa tai vastaa kerran ja sen jälkeen ei kuulu mitään. Vaikka ehdotat itse useita näyttöaikoja seuraavien viikkojen ajalle, ei vastata. Toki ymmärrän, että talvi ei ole paras aika myydä, mutta miksi ottaa välitettäväksi, jos ei asialle aio mitään tehdä?
Kommentit (3)
Jos koitat tinkiä on se monelle ylimieliselle hintoja vedättävälle kiinteistöhuijarille punainen vaate. Eivät ota pyyntiä alempia tarjouksia. Voi olla vaikka mitä säätöä myyjääkin vedätetään ettei kukaan ole kiinnostunut kun ei oteta tarjouksia.
Vierailija kirjoitti:
Jos koitat tinkiä on se monelle ylimieliselle hintoja vedättävälle kiinteistöhuijarille punainen vaate. Eivät ota pyyntiä alempia tarjouksia. Voi olla vaikka mitä säätöä myyjääkin vedätetään ettei kukaan ole kiinnostunut kun ei oteta tarjouksia.
Enhän minä nyt katsomatta tinki. Olen ostanut ja myynyt aiemminkin, mutta tällainen toiminta välitysalalla on kyllä uutta.
En tiedä mikä vaivaa muita, mutta soita LKV Jukka S. Lahtinen Oy:lle niin hän välittää asuntoja ja myös joitakin vapaa-ajan asuntoja Lahden seudulla.