Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyrica, kuinka paljon painosi nousi?

Vierailija
12.03.2023 |

Olen syönyt lyricaa noin kolme viikkoa ja painoa on alkanut kertyä. Ei nyt vielä pahasti, mutta kolmisen kiloa tullut. Ens viikolla sitten alkaa jo laihdutuskuuri jottei ihan lapasesta lähde tämä painonnousu. Ikinä en ole nälkää nähnyt ja paino ollut ok. Nyt taitaa alkaa nälkäänäkeminen. Miten sinulle kävi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikutusta painoon. En syönyt enemmän tuon lääkkeen aikana.

Vierailija
2/8 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa Lyrica vei ruokahalun. Nälkäkin olis ollu mut mikään ei oikein maistunut, pahimmillaan jotkut ruoka-aineet oikein yökötti samaan tapaan kuin raskaana ollessa.

Paino tippui 10kg sen viiden kuukauden aikana kun lääkettä söin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/8 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kg ehti nousta ennen kuin tajusin lopettaa. En ole vieläkään päässyt kaikesta painosta eroon. Vihoviimeinen lääke. Luonnostaan hoikka aina muuten ollut.

Vierailija
5/8 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 20 kiloa 2 kuukaudessa kun ei ollut nälkä ja söin pari leipää päivässä ja kerran viikossa kävin pitsalla.

Vierailija
6/8 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon täytyy olla nestettä kun noin hirveän paljon on noussut lyhyessä ajassa

Vierailija
7/8 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko hikiliikuntaa? Se auttaa pitämään painon kurissa, että tekee esim. oikeasti rasittavia hölkkä- tai pyörälenkkejä.

Vierailija
8/8 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies laihtui 8kg kuukaudessa syödessään lyriikoita. Itse en ole koskaan edes kokeillut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme