Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelinliittymien hinnat

Vierailija
12.03.2023 |

Kaikkien operaattorien tarjoukset nykyään 3-kympin hujakoilla. Vielä vuosi sitten saman sai parilla kympillä. Pitääkö tässä palata perusluuriin jotta joku tolkku säilyisi?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moilla näyttäisi edelleen olevan alle kympin liittymä.

Vierailija
2/28 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät vedättää 5G-nopeuksiin vetoamalla vaikka käytännön nopeudet eivät ole muuttuneet mihinkään ja vaikka olisivat ei sillä ole mitään käytännön merkitystä ellet lataa jatkuvasti jotain teratavun tiedostoja edestakaisin.

Jos HD-video näkyi kännykästä 4G verkossa, se näkyy ihan samalla tavalla 5G:llä.

Irtisano liittymäsi niin viiden minuutin päästä alkaa vanhalta operaattorilta tippua "Kyl me sittenkin voidaan sulle tarjota 19€/kk"-tarjouksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi on halpa ja hyvä

Vierailija
4/28 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on telia dot rajaton 4g 23e/kk. Ei tää varmasti kaikkein halvin ole, mutta ihan ok hinta. Dotilla on myös sellainen liittymä, joka laskutetaan käytön mukaan 8-25e/kk, puhelut ja viestit rajattomasti. Jos ei käytä paljoa mobiilidataa niin se voi olla järkevä.

Vierailija
5/28 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko MOI oikeasti toimiva liittymä? Mulla Telian liittymämaksut alkanut huidella 45 eurossa! Nyt mietin mihin vaihtaisin. Elisa tai Moi ovat vaihtoehtoja.

Vierailija
6/28 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko MOI oikeasti toimiva liittymä? Mulla Telian liittymämaksut alkanut huidella 45 eurossa! Nyt mietin mihin vaihtaisin. Elisa tai Moi ovat vaihtoehtoja.

Ihan normaali ja toimiva liittymä, dna omistaa ja toimii dna:n verkossa.

Vierailija
7/28 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisaan vaihdoin Telialta juuri, 26/kk tarjouksen sain. En oikein tiedä mikä tuollainen Moi on, toimiiko ulkomailla jne niin täytyy olla ihan vakavarainen yritys :)

Vierailija
8/28 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka enää jumalan vuonna 2023 puhuu omaan laskuun? Työnantajallehan toi kuuluu.

Vierailija
9/28 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko sinä siis maksaa puhelinlaskuni`? t. julkisella töissä, puhelinta en tarvitse kotona työasioihin lainkaan (luojan kiitos)

Vierailija
10/28 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toimiva liittymä, eii ollut ongelmia. Laskutussysteemi on vähän erilainen, kun laskua ei voi "itse maksaa", vaan se lähtee annettujen korttitietojen perusteella tililtä. Vähän kuin Netflixin laskutus. Eli pitää koko ajan olla nettipankissa verkkomaksuissa sallittuna sen verran käyttörajaa, kun muuten tykkäisin pitää rajan 0 eurossa turvallisuussyistä.

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tässä palata perusluuriin jotta joku tolkku säilyisi?

Ei auta, kun kaikki nyt myytävät liittymät ovat kalliita netillä varustettuja liittymiä. Juuri koetin iäkkäille vanhemmilleni etsiä perus soitto-tekstari-liittymää, kun heidän aiempi liittymätyyppinsä loppuu. Aivan järkyttävän hintaisia turboliittymiä ne yksinkertaisimmatkin. 

Vierailija
11/28 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se perusluuri mitään pelasta, ei nykyään saa enää liittymää ilman nettiyhteyttä, oli luuri mikä hyvänsä. Ja sehän niitä hintoja nostaa. t. perusluurin omistaja, joka ei ole edes avannut kännynsä nettiyhteyttä. Ei kiinnosta niin pienestä näytöstä tiirailla kuin tekstareita.

Älypuhelinta en hommaa, koska olen nähnyt, mitä se tekee ihmisille. Ei hetken rauhaa enää.

Vierailija
12/28 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just sain telialta kaksi liittymää a 19,90€.

13/28 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostat juniorilta, joka on juuri saanut ensimmäisen työsuhdepuhelimen ja -liittymän.

Omassa työssä ei onneksi tarvi firman luuria eikä omaan luuriin vastata kun firman kello lyö tasan.

Vierailija
14/28 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On toimiva liittymä, eii ollut ongelmia. Laskutussysteemi on vähän erilainen, kun laskua ei voi "itse maksaa", vaan se lähtee annettujen korttitietojen perusteella tililtä. Vähän kuin Netflixin laskutus. Eli pitää koko ajan olla nettipankissa verkkomaksuissa sallittuna sen verran käyttörajaa, kun muuten tykkäisin pitää rajan 0 eurossa turvallisuussyistä.

Vierailija kirjoitti:

Ei auta, kun kaikki nyt myytävät liittymät ovat kalliita netillä varustettuja liittymiä. Juuri koetin iäkkäille vanhemmilleni etsiä perus soitto-tekstari-liittymää, kun heidän aiempi liittymätyyppinsä loppuu. Aivan järkyttävän hintaisia turboliittymiä ne yksinkertaisimmatkin. 

Hanki vanhemmille pripade-liittymä. Saa pelkän soitto-tekstari-liittymänä, eikä puhelinmyyjät vaivaa. Ei tarvitse ylikalliista maksella.

Vierailija
15/28 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki vanhemmille pripade-liittymä. Saa pelkän soitto-tekstari-liittymänä, eikä puhelinmyyjät vaivaa. Ei tarvitse ylikalliista maksella.

Ei taida saada omaa numeroa siirrettyä prepaidiin? Jos saa, niin olisi kyllä hyvä idea tämä.

Vierailija
16/28 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla vaihdoin Globetel Miniin. Nettiä en käytä puhelimella, joten mikään sellainen ei kiinnosta.

Vierailija
17/28 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko sinä siis maksaa puhelinlaskuni`? t. julkisella töissä, puhelinta en tarvitse kotona työasioihin lainkaan (luojan kiitos)

Ei työpuhelin tarkoita että soittoja tulisi työajan jälkeen. 20v ollut nyt työpuhelin ja olisiko sinä aikana kaksi kertaa ehkä soitto tullut työasioista virka-ajan ulkopuolella. Se vaan on etu jonka työnantaja tarjoaa.

Vierailija
18/28 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhelimeen pitäisi saada jatkuvasti nopeampaa ja nopeampaa nettiä jonka takia hintakin nousee, en ymmärrä. Väittäisin ettei 50M jälkeen huomaa eroa etenkin kun ne ei valta-ajasta edes toimi sillä mainostetulla maksiminopeudella.

Vierailija
19/28 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi Globetel? https://globetel.fi/liittymat/

Vierailija
20/28 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät Globetelin (toimii Telian verkossa ja taitaa olla Telian omistama) netittömät perusliittymät mitenkään kalliita ole.

https://globetel.fi/liittymat/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän