Teineillä takki auki ja napa näkyy
Viisi tyttöä kaupassa, kaikilla sama. Onko turvallista?
Kommentit (24)
Teinien aivot eivät ole vielä täysin kehittyneet.
Tyhmän näköistähän se on, mutta ei mitään uutta. Mun teiniaikoina ei käytetty pipoa, vanhemman siskon aikoina käytettiin lantiohousuja ja lyhyitä takkeja ja stringit vilkkui. Teineillä pitää aina olla joku tapa jäädyttää itseään talvella :D
Sitten 40 vuotiaana on kaikki sairaudet käsissä.
Oi voi. Muistan niin saman muodin 70-luvulla. Järkkytiukat farkut. Lyhyt takki. Ei pipoa, hanskoja tai kaulaliinaa...
Oi nuoruus, oi hulluus
Miksei olisi turvallista? Itte kävin eilen uimassa joessa jäiden keskellä ja otin aurinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Käsissä???
Vierailija kirjoitti:
Tyhmän näköistähän se on, mutta ei mitään uutta. Mun teiniaikoina ei käytetty pipoa, vanhemman siskon aikoina käytettiin lantiohousuja ja lyhyitä takkeja ja stringit vilkkui. Teineillä pitää aina olla joku tapa jäädyttää itseään talvella :D
Onhdin nilkat paljaana välivaiheen.
Vierailija kirjoitti:
Miksei olisi turvallista? Itte kävin eilen uimassa joessa jäiden keskellä ja otin aurinkoa.
Keskivartalo kun saa kylmää niin keho alkaa keräämään rasvaa siihen lämmikkeeksi. Piaan on tytöillä uimarengas vyötäröllä ja se ei helpolla katoa.
Mitenkä niitä sukupuolia nyt sitten taas onkin? Tyttöjä?
Nilkat paljaana ja mahdollisimman paljon paljasta vaikka pakkasta olisi. Silloin kun olin nuori niin hävetti kun olin rintava. Nyt pitää olla rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskivartalo kun saa kylmää niin keho alkaa keräämään rasvaa siihen lämmikkeeksi. Piaan on tytöillä uimarengas vyötäröllä ja se ei helpolla katoa.
Ei se noin toimi.
Vierailija kirjoitti:
Nilkat paljaana ja mahdollisimman paljon paljasta vaikka pakkasta olisi. Silloin kun olin nuori niin hävetti kun olin rintava. Nyt pitää olla rinnat.
(0 ja vielä 90 l ei saanut olla peffaa vaan suora lankku sivusta. Mitä pienempi peffa sitä sexympää :) Nyt ollaan toisessa äärilaidassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sairauksia pitäisi olla? Minulla oli teininä aina napapaita, lantiofarkut, ei hanskoja, ei pipoa, ei edes huppua jne. 40 vuotta tuli jo täytettyä mutta mitään vaivoja ei ole.
Voi kun näkyisikin napa, mutta kun vatsa roikkuu niin ettei näy.
Miten jaksaa katsella joka tyyppiä kaupassa? Teinit ovat teinejä ja jokainen olemme eläneet sen ajan . Siinä iässä suurimmalla osalla terveys ja vastustuskyky on hyvässä kunnossa. Voi oikeasti kävellä vaikka alasti pakkasella huihai miettimättä voisko tästä seurata jotakin flunssaa tai muuta vaivaa. Antaa napapaitojen vaan villkua. Eri asia, jos ryhtyvät vaatimaan oikeuksiaan saada esiintyä miten huvittaa ja sitten ihmetellä kun joku hormonihuuruinen toinen teini kiihottuu seksuaalisesti napafetissinsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan oli sanonta "Napa näkyy naapuriin, naapurin pojat nauraa"
Käteen ne kyllä vetivät silloinkin
Vierailija kirjoitti:
Teinien aivot eivät ole vielä täysin kehittyneet.
Teini voi tarkoittaa niin tyttöä kuin poikaakin.
Teinipoikien aivot eivät ole myöskään täysin kehittyneet.
Ennen vanhaan oli sanonta "Napa näkyy naapuriin, naapurin pojat nauraa"