Lue keskustelun säännöt.
Mulla ei mene järkeen, miten jotku on AINA P.A?
24.11.2006 |
Eikö ostata suhteuttaa tuloja ja menoja. Nykyisin saa halvalla ruokaa jne..Kyllähän aikuiset pärjää, mutta usein näillä tyhjätaskuilla on monta lasta. Sääliksi käy, ei vanhemmat vaan lapset!
Kommentit (4)
Oma nettopalkkani on 1300 euroa ja sillä maksan vuokran 600 euroa ja lasten päivähoidon. Ei siitä oikeasti paljoakaan muuhun elämiseen ja laskuihin jää. Mihinkään ylimääräiseen ei ole varaa ikinä ja rahat ovat ihan loppu yleensä juuri palkkapäivää edeltävänä päivänä. kelalta en ota vastaan muuta kuin lapsilisät. Haluan pärjätä ihan omillani.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihmiset ei ajattele huomista. Eletään tänään niinku viimeistä päivää, joka suhteessa..
mutta mä mietin aamiaispöydässä aika samoja asioita, kun luin miten ihmiset nykyään käyttää niitä nk. pikavippejä...
Suurin käyttäjäryhmä niille on yh:t, vähävaraiset ja sinkut, ja juhlimismenojen lisäksi pikavippejä otetaan paljon myös edellisten lainojen maksuun. Joku siinä kertoi, miten laskee aina onko kannattavampaa ottaa pikavippi ja maksaa sen korot kuin ottaa alkuperäisestä lainasta viivästyskorko ja sakot... Huh mitä logiikkaa.
Mun kynnys ottaa pikavippi missään tilanteessa olis tosi korkea. En ymmärrä että joku hakeutuu tuollaiseen kierteeseen...