Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin kävellessä alkoi sit supistaa kipeästi, alamaha kipeä ja kipeitä supistuksia tuli töissäkin, koko illan on masu ollut kovapallo ja välillä kipuilee, jotenkin kuitenkin sain työni tehtyä. Ilmoitin kyllä, että viikonloppuna en töihin tule. Huomenna pitää sit mennä päivystykseen istumaan, että tarkastaavat tilanteen ja saan sen sairasloman ja pomo tykkää... Tällaista siis tänne.. per..

Vierailija
22/22 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leipäjuusto kypsennetään aika kuumassa uunissa, 250 astetta. Kaupan leipäjuuston ongelmana lienee se, että onkos se kylmäketju katkennut matkalla. Itse en ole karttanut mitään ruokalajia, syönyt sekä leipä- että homejuustoakin ja maksalaatikkoa(ensimmäistä odottaessa 10v sitten kehotettiin syömään maksaruokia, kun oli huono hemoglobiini), jos on siltä tuntunut. Pääasia, että tuote on tuoretta, eikä esim. jääkaapissa viikkotolkulla maannutta!

Itse pidän enemmän anopin tekemästä leipäjuustosta, se on jotenkin pehmeämpää kuin kaupan, joten sitä olen syönyt turvallisin mielin, koskapa tiedän alusta asti mistä se tullee ja mitä siinä on ja kuka sitä on käsitellyt ja missä lämpöasteissa. :)

t. Punkeli, joka ei jaksa ressata ruokaasioista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla