Naisystäväni haluaa enemmän ja useammin kuin minä ja se on myös kiristänyt välejämme parisuhteessamme
Oon 28v mies ja naisystäväni on 25v. Naiseni haluaa arkena joka päivä ainakin kerran ja viikonloppuisin kaksikin kertaa päivässä. Mulle taas riittäisi kerta päivässä viikonloppuisin ja arkena ei välttämättä edes joka päivä tarttis. Sekin jopa kävisi, että vain viikonloppuisin. Nainen on monesti kiukutellut mulle, jos mä en halua. On epäillyt, että enkö mä halua häntä tai eikö hän riitä mulle. Joskus vetää kunnon kilarit asiasta. Ei ole kuitenkaan asiat noin. Tykkään naisestani ihan tosissaan. Mutta en mä vain viikolla työkiireiden ja muiden kiireiden vuoksi aina välttämättä haluaisi vielä seksiäkin. Viikonloppuna haluan aikaa myös levolle ja palautumiselle viikon rasituksista, joten kerta päivässä riittää silloin mulle hyvin.
Mitä tässä voi tehdä? Eroko tässä on edessä tuon asian vuoksi? Minä kyllä rakastan naistani, enkä halua eroa!
Kommentit (15)
Tajuatko oikeesti kuinka onnekas olet, ja kehtaat ulista? Tuon sulle vaihdossa vaimon, joka halusi 3x viime vuonna, tänä vuonna 0 kertaa.
No en tiiä onko tuo niin onnekasta. Jos on seksiä joka päivä kuitenkin ja silti saa kilareilta niin aika kontrolloivalta ja inhottavalta tuntuu. Itsekin oon naisena suhteessa, missä en saa mielestäni tarpeeksi munaa, mutta en myöskään tahtoisi, että mies saisi jotain vi tun itkupotkuraivareita koska en jaksakaan kuin joka päivä. Kuulostaa aika itsekkäältä toi nainen kuitenkin. Sillä on joku merkittävä itsetunto-ongelma ja on harvinaisen epäkypsä käsittelemään asioita jos on kuitenkin jo kaksvitonen eikä teini.
N28
Ei kunnolla nussitulla pillulla naida joka päivä.
Ap, hoida homma!
Jotain mind gameseja. Ethän sä miehenä ikinä kehtaa erota tuon vuoksi kun nainen on olevinaan joku kyltymätön seksihaluinen taivaan lahja. Jotenkin se pyrkii nujertamaan sua ja miehuuttasi ja tahtoo tehdä olosi riittämättömäksi. Jos haluaisi vain paljon seksiä, mutta olisi mieleltään terve, ei nainen raivoaisi sulle tuossa tilanteessa.
Yritä mukautua tilanteeseen, olet onnekas
Eiköhän tämä enteile eroa. Naisellasi on joku oikea ongelma, mitä ei itsekään tiedosta ja minkä hoitamiseen ei aika riitä. Tulee mieleen huomionhakuinen tai epävakaa persoona.
Hän esittää seksin ylipapitarta, jolle et riitä ja kohta pettää tai hyvällä tuurilla teille tulee ero niin pääsee alistumaan muillekin miehille. Ajattelee ansaitsevansa parempaa ja arvostus näkyy tyytymättömyytenä ja raivoamisena, mikä on henkistä väkivaltaa ja kertoo kylläkin siitä, ettei ansaitse.
Tyypillisin ongelma parisuhteessa on pitää toista itsestään selvyytenä, jota saa kohdella huonosti sekä kuvitella itsestään liikoja. Tinderistä naisesi löytää eron jälkeen miehen, joka jaksaa painaa 10 x päivässä (koska on työtön) ilman muita sitoumuksia tosin. Toivottavasti häntä ei haittaa jos mies saa paskaraivareita ja uhkaa erolla kun nainen ei itse jaksa nussia.
Kristallipalloni näyttää kuinka katuvia viestejä sitten virtaa.
Naisystäväsi sopeutuu tilanteeseen, menee vieraisiin tai ottaa eron sinusta, jos seksi kanssasi ei riitä. Näin se menee muuallakin. Enemmin haluava saa aina, kun vähemmin haluava antaa. Näin se menee muuallakin.
Siitä sille lapsi. Sen jälkeen sille riittää pikapano kerran kuussa ja siihenkin suostuu pitkin hampain naama norsunvitulla
Itsekin pystyin nuorempana harrastamaan seksiä joka päivä, koska en tullut ja jäi vielä järkyttävä himo päälle. Nykyään saman kumppanin kanssa mennään pitkän kaavan mukaan nautiskellen ja molemmat tarvii yleensä sen yhden lepopäivän ja se panetuskin helpottaa niin että sillä seksillä "pärjää" tyytyväisenä seuraavaan kertaan. Voisiko naisellasi olla myös siihen tyydyttämättä jäämiseen liittyen tätä tiheää haluamista?
Joka tapauksessa, ei ole oikein hänen vaatia tai syyllistää sinua tuolla tavalla asiasta.
Minulla myös sama tilanne. Uskoisin että ongelmana on meillä se että minä olen hitaasti laukeavaa sorttia ja vaimoni taas kokee että miehet laukeaa helposti. Siitä sitten muodostuu paineita jo etukäteen että mitä jos ei laukeakaan ja se menee sitten sellaiseksi urheilusuoritukseksi, josta kiihko on kaukana. Sitten sitä mieluummin vain hoitaa itsensä. On tää nyt aika kauhee tilanne kun vaimo on hyvännäköinen ja haluaa seksiä. Joskus aikoinaan nuorena olisi antanut pikkusormensa tästä...
Onko tyttis ruma ja lihava.
Jos ois kaunis..ongelmaa ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Siitä sille lapsi. Sen jälkeen sille riittää pikapano kerran kuussa ja siihenkin suostuu pitkin hampain naama norsunvitulla
Olin ehdottamassa samaa, mutta olit ennättänyt ensin.
Tosiaan, kun perheen henkilöluku on kolme tai enemmän, AP tulee kaiholla muistelemaan aikoja jolloin vaimo halusi niin usein että AP:ltä loppui kunto. AP; paina nyt se tuntemus visusti mieleesi, niin on jotain mitä vaarina muistella.
Jos naisesi osaisi seksihommat oikein ja riittävän hyvin, niin toki haluaisit sitä joka päivä. Olet palstaterminologian mukaan hyväksikäytetty panoalusta. Voimia!
Naiset töihin niin loppuu hänenkin luppoaika ja pillun hinkkaaminen.