Miten selvitä vaikeasta erosta?
Mies jätti. Hän alkoi juomaan alkoholia ja muuttui ikäväksi. Alkoi riidellä vanhoista asioista ja kaikki mitä tein, ärsytti häntä. Hän käveli esimerkiksi kengät jalassa eteisestä olohuoneeseen. Moppasin lattian hänen lähdettyä. Hän tulikin pian takaisin ja alkoi huutaa, että miksi lattia on märkä. Ja mitä ikinä sanonkin, hän väittää, että valehtelen.
Olen yrittänyt tehdä kaikkeni hänen hyväksi ja tukea häntä hänen masennuksessaan, mutta mikään ei riitä. Kiittämättömyys on palkkana.
No, nyt tilanne on se, että asutaan vielä samassa talossa, mutta minun pitäisi muuttaa mahdollisimman pian, sillä talo on hänen. Minulla ei ole perhettä tai läheisiä ystäviä lähellä. Asutaan maaseudulla. En pääse edes kauppaan nyt viikonloppuna, kun bussit eivät kulje. Hän kävi kaupassa, laitoin viestin, että voisitko ostaa minulle maitoa, mutta hän ignoorasi viestini.
MITEN ihmeessä selviän tästä. Hän muuttui ihmisenä ihan erilaiseksi. Rakkaus on muuttunut vihaksi.
Olen ihan rikki.
Kommentit (4)
Liity feikkinimellä Faceen. Pyydä naisten ryhmistä apua. Maanantaina aamusta sossuun. Luottotiedollisena saat Lumosta.
Muuta Helsinkiin ja hae työpaikka täältä. Et tarvitse autoa ja palvelut ovat lähellä.
Elämäsi paranee kun eroat juoposta joka ei arvosta sinua. Ei ole rakkautta teillä. Lähde äkkiä ja saat oman elämän. Tapaat vielä miehen joka ei ole alkoholisti ja kohtelee sinua paremmin. Muuta johonkin kaupunkiin , saat sossusta tukiasunnon väliaikaisesti. Ymmärrä että juopon kanssa elämäsi tulee olemaan kamalaa.