The Menu on paras elokuva mitä olen nähnyt aikoihin.
Kommentit (540)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mies tää Fiennes on. Innostuin niin The Menusta että katselin youtubesta hänen haastatteluja. Melkoisen charmantti kaveri. Shakespeare tuntuu olevan lähellä hänen sydäntään noiden haastattelujen perusteella. Onko hänellä joitain muita yhtä hyviä leffoja kun The Menu? Suositelkaa.
Mitä v*ttua, ukko on näytellyt elokuvissa vuodesta 1990, miten niitä on voinut välttyä näkemästä?
Itsellä kävi sama mielessä että missä perunakellarissa ihmisen pitää elää että The Menu on ensimmäinen elokuva minkä näkee Fiennesiltä. Jopa minun 10-vuotias siskonpoika tietää hänet Pottereista ja ääninäyttelijänä Lego Batmanissa ja jossain muussa leffassa tiikerinä tai leijonana, en muista kumpi oli, mutta joku kissäeläin kuitenkin.
Mä muistan hänen äänensä lapsuudesta Egyptin prinsissä. Osasi jopa laulaa mutta vissiin suuri osa näyttelijöistä osaa. Just kattelin Modernia perhettä ja yllätyin että Ed O'Neilillä on niin hyvä ääni. Samoin kun Kelsey Grammerilla kun lauloi Amerikan kansallislaulun jossain urheilutilaisuudessa. En edes tiedä miksi youtube suositteli sitä pätkää minulle mutta yllätyin kuinka hyvä ääni hänellä on. Naisnäyttelijöistä Cecily Strongilla on parempi ääni kun monella laulajalla.
Onpas Kelseyllä oikeasti hyvä ääni. Katsoin youtubesta. Toi Fergien versio oli sitten taas niin nolo että mun kävi häntä jo lopulta sääliksi kun yleisö nauroi hänelle:/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin elokuvasta. Fiennesistä tykkään näyttelijänä mutta mitä luin hänen haastatteluja niin irl ei ole mun makuun. Siis tuhlannut parhaat nuoruusvuotensa seurustelemealla jonkun äitinsä ikäisen naisen kanssa? Ei omista edes autoa vaan liikkuu Lontoossa pyörällä. Kyllä mun mielestä jos on rahaa ja statusta niin se saa näkyäkkin jossain. Tyyliin Hugh Grant Ferrareineen. Ei tarvitse olla liian vaatimaton.
Jokaisella on makunsa. Mitä katsoin paparazzien kuvia niin itse istuisin mielummin Ralph Fiennesin pyörän tarakalla kun Hugh Grantin Ferrarin pelkääjän paikalla.
Niin katsoin minäkin. Tarviiko hänen pyöränsäkkin olla yhtä vanha kun hänen vaatteet? Oikeasti. Tulee mieleen se Speden vitsi kurjuuden maksimointi.
Ettet sä nyt vaan ole katsellut kuvia elokuvasta The Dig?:D Mitä mä katsoin niin ihan nykyaikaisella maastopyörällä polki Lontoossa. Vaatteet olivat myös siistin urheilulliset ei todellakaan mikään ysärin verkkapuku. Reppuselässä ja lippis päässä ei todellakaan näyttänyt vanhalta kuusikymppiseksi. Päinvastoin. Tarakkaa ei valitettavasti ollut että se on tyydyttävä siihen Hugh Grantin Ferrariin kun olet kyytiä vailla.
Itseasiassa nyt kun luin ton jutun niin oli hommannut ton vanhan armeijapyörän polkeakseen sillä samat reitit mitä se hänen näyttelemä mies siinä leffassa polkee. Jo mä ihmettelin kun katsoin pelkät kuvat🤣🤣🤣🙈 Luulin oikeasti että se poljeskelee pitkin Lontoota tollasella romuraudalla.
Ai kamala nämä on kyllä naurut mitkä tarvitsin tähän iltaan:D Siis luulitko sä oikeasti että noi kuvat Fiennesistä pukeutuneena kun Nikke Knakkertton polkemassa 30-luvun pyörällä ovat hänen oikeasta elämästä? Missään nimessä en siis naura sinulle vaan tolle ajatukselle:D
Luulin ihan oikeasti kun täällä jauhettiin että käyttää vanhanaikaisia vaatteita ja pyöränsä on vanha. Eikä minua haittaa vaikka joku nauraisikin minulle anonyyminä av:lla. Kiva jos sait hyvät naurut erehdykseni takia🙂
Vierailija kirjoitti:
Ralphin ei kannata lähteä ainekaan ruotsinristeilylle jos ei pysty tota vertaa hillitsemään itseään muutaman tunnin lennolla.
Luin tota Englantilainen potilas ketjua ja todella Ralphin ei ole turvallista lähteä ainekaan Helsingistä päin lähteville risteilyille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralphin ei kannata lähteä ainekaan ruotsinristeilylle jos ei pysty tota vertaa hillitsemään itseään muutaman tunnin lennolla.
Luin tota Englantilainen potilas ketjua ja todella Ralphin ei ole turvallista lähteä ainekaan Helsingistä päin lähteville risteilyille.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nicholas Hoult oli eilen illalla Jimmy Fallonin talk show'ssa vieraana. Haastattelu löytyy YouTubesta.
Katselin hänen haastattelut Jimmy Kimmelin ja James Cordenin kanssa mutta Jimmy Fallonin tekonaurua en pysty katselemaan vaikka vieraana olisi kuka. Todella kiusallista! Ajatella että Fallon vei Conan O'Brienin paikan The Tonight Shown juontajana. Uskomatonta!
Katsoin haastatelut Jimmy Kimmeliltä missä vieraana oli Ralph Fiennes. Ihan mukavalta Jimmy vaikutti. Ralph ei heti meinannut tajuta miten pictionaryä pelataan mutta voittivat sen naisen kanssa kuitenkin:D
Tarkoitin Jimmy Fallonia.
TAAS Fiennes jossain kauhtunneissa farkuissa ja villatakissa kun Fallonilla puolestaan on puku päällä. Ja onko se jotenkin ujo kun vaikuttaa niin vaivaantuneelta. Ihan kun pikkupoika farkunlahkeet käänettynä olisi heitetty yleisön eteen.
Eri ihmistyypit viehättää toisia. Katsoin ton ja mun mielestä hän taas oli kertakaikkiaan ihana. En tiennyt että little Voldy on oikeasti Ralphin siskonpoika.
Mikä on little Voldy?
Voldemort pienenä jota näytteli Ralphin siskonpoika Hero. Fiennes puhuu hänestä little Voldynä.
Kuka on Voldemort?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin elokuvasta. Fiennesistä tykkään näyttelijänä mutta mitä luin hänen haastatteluja niin irl ei ole mun makuun. Siis tuhlannut parhaat nuoruusvuotensa seurustelemealla jonkun äitinsä ikäisen naisen kanssa? Ei omista edes autoa vaan liikkuu Lontoossa pyörällä. Kyllä mun mielestä jos on rahaa ja statusta niin se saa näkyäkkin jossain. Tyyliin Hugh Grant Ferrareineen. Ei tarvitse olla liian vaatimaton.
Jokaisella on makunsa. Mitä katsoin paparazzien kuvia niin itse istuisin mielummin Ralph Fiennesin pyörän tarakalla kun Hugh Grantin Ferrarin pelkääjän paikalla.
Niin katsoin minäkin. Tarviiko hänen pyöränsäkkin olla yhtä vanha kun hänen vaatteet? Oikeasti. Tulee mieleen se Speden vitsi kurjuuden maksimointi.
Ettet sä nyt vaan ole katsellut kuvia elokuvasta The Dig?:D Mitä mä katsoin niin ihan nykyaikaisella maastopyörällä polki Lontoossa. Vaatteet olivat myös siistin urheilulliset ei todellakaan mikään ysärin verkkapuku. Reppuselässä ja lippis päässä ei todellakaan näyttänyt vanhalta kuusikymppiseksi. Päinvastoin. Tarakkaa ei valitettavasti ollut että se on tyydyttävä siihen Hugh Grantin Ferrariin kun olet kyytiä vailla.
Itseasiassa nyt kun luin ton jutun niin oli hommannut ton vanhan armeijapyörän polkeakseen sillä samat reitit mitä se hänen näyttelemä mies siinä leffassa polkee. Jo mä ihmettelin kun katsoin pelkät kuvat🤣🤣🤣🙈 Luulin oikeasti että se poljeskelee pitkin Lontoota tollasella romuraudalla.
Ai kamala nämä on kyllä naurut mitkä tarvitsin tähän iltaan:D Siis luulitko sä oikeasti että noi kuvat Fiennesistä pukeutuneena kun Nikke Knakkertton polkemassa 30-luvun pyörällä ovat hänen oikeasta elämästä? Missään nimessä en siis naura sinulle vaan tolle ajatukselle:D
Ralph Fiennes pukeutuneena kun Nikke Knakkertton ja polkemassa satavuotta vanhaa pyörää. Toi mielikuva naurattaa niin paljon että mun ei pitäisi lukea näitä teidän juttuja julkisilla paikoilla:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nicholas Hoult oli eilen illalla Jimmy Fallonin talk show'ssa vieraana. Haastattelu löytyy YouTubesta.
Katselin hänen haastattelut Jimmy Kimmelin ja James Cordenin kanssa mutta Jimmy Fallonin tekonaurua en pysty katselemaan vaikka vieraana olisi kuka. Todella kiusallista! Ajatella että Fallon vei Conan O'Brienin paikan The Tonight Shown juontajana. Uskomatonta!
Katsoin haastatelut Jimmy Kimmeliltä missä vieraana oli Ralph Fiennes. Ihan mukavalta Jimmy vaikutti. Ralph ei heti meinannut tajuta miten pictionaryä pelataan mutta voittivat sen naisen kanssa kuitenkin:D
TAAS Fiennes jossain kauhtunneissa farkuissa ja villatakissa kun Fallonilla puolestaan on puku päällä. Ja onko se jotenkin ujo kun vaikuttaa niin vaivaantuneelta. Ihan kun pikkupoika farkunlahkeet käänettynä olisi heitetty yleisön eteen.
Eri ihmistyypit viehättää toisia. Katsoin ton ja mun mielestä hän taas oli kertakaikkiaan ihana. En tiennyt että little Voldy on oikeasti Ralphin siskonpoika.
Mikä on little Voldy?
Voldemort pienenä jota näytteli Ralphin siskonpoika Hero. Fiennes puhuu hänestä little Voldynä.
Kuka on Voldemort?
KVG.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englantilainen potilas ketjun mukaan Turussa kaikki miehet on yhtä komeita kun Ralph. Joten turvallisempaa Fiennesin ostaa matkalippu Turun lähdöiltä jos on päästävä Tallinnaan. Eivät käy naiset sitten ehdottelemaan muutaman siiderin jälkeen kun ei erotu muista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englantilainen potilas ketjun mukaan Turussa kaikki miehet on yhtä komeita kun Ralph. Joten turvallisempaa Fiennesin ostaa matkalippu Turun lähdöiltä jos on päästävä Tallinnaan. Eivät käy naiset sitten ehdottelemaan muutaman siiderin jälkeen kun ei erotu muista miehistä.
Aloin juuri harkita muuttoa Turkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole kämppistä vailla? Tulisi halvemmaksi jakaa asunto siihen asti kun muutetaan sitten niitten omien Ralphien kanssa saman katon alle. Puhuuko nää Turun Ralphit muuten tolla brittiaksenttilla vai Turun murteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varasin juuri turku-tallinna risteilyn. Vaadin kyllä rahani takaisin jos joudun palaamaan maihin tyhjin käsin ilman Ralphia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mua naurattaa tää ketju:D eikö av:lla oo joku toinenkin suht pitkä Fiennesin jumalointi/spekulointiketju. Selvästi viehättää mammoja ikään katsomatta.
Mä katsoin eilen elokuvan Sunshine mikä oli surullinen. En silti voinut itselleni mitään kun Ralph tarrasi kiinni siitä naisesta ja pani sitä takaapäin sitä puuta vasten niin mua melkein kävi panettamaan.
Lainasin Sunshinen ja nolottaa myöntää mutta katsoin useampaan kertaan sen kohtauksen missä Fiennes riisuu itsensä alasti. Hirveä kohtaus muuten mutta on Ralph kyllä todella seksikäs.
Siellä suihkussako? Missä seisoi pippeli paljaana.
Tykkäsin Menusta tosi paljon. Onko se ton naisnäyttelijän shakinpeluu ohjelma elokuva vai sarja?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin Menusta tosi paljon. Onko se ton naisnäyttelijän shakinpeluu ohjelma elokuva vai sarja?
Musta kuningatar on sarja Netflixissä. Ei sitä kyllä kovin montaa jaksoa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mua naurattaa tää ketju:D eikö av:lla oo joku toinenkin suht pitkä Fiennesin jumalointi/spekulointiketju. Selvästi viehättää mammoja ikään katsomatta.
Mä katsoin eilen elokuvan Sunshine mikä oli surullinen. En silti voinut itselleni mitään kun Ralph tarrasi kiinni siitä naisesta ja pani sitä takaapäin sitä puuta vasten niin mua melkein kävi panettamaan.
Lainasin Sunshinen ja nolottaa myöntää mutta katsoin useampaan kertaan sen kohtauksen missä Fiennes riisuu itsensä alasti. Hirveä kohtaus muuten mutta on Ralph kyllä todella seksikäs.
On se sellanen että väkisin tekis mieli tarttua sen heppiin kiinni. Miksi sen tarvii tarvii paljastella itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä suihkussako? Missä seisoi pippeli paljaana.
Ralph Fiennesin PIPPELI🤣🤣🤣 Eikö se ole lähes nelikymppinen mies tohon aikaan. Se käy varmaan myös kakilla ja pissillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on little Voldy?
Mun mielestä Hero on Ralphin veljenpoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa, jolta talk show -juontajat Jimmy Fallon ja Jimmy Kimmel menevät sekaisin. Kimmel juonsi tämän vuoden Oscar-gaalan, ja sen tv-lähetyksessäkin joku joku puhui vahingossa Jimmy Fallonista kun tarkoitti Jimmy Kimmeliä...
Jimmy Carter on vissiin vieläkin hengissä vaikka luin jo monta viikkoa sitten että on kieltäynyt hoidoista?