Paljonko sinulla kuluu alkoa ja tupakkaa
Kommentit (26)
Ei ollenkaan, ei myöskään puolisolla.
Laskin, että tonni kuussa menee alkoholiin. Nyt ajattelin alkaa tipattomalle.
Sunnuntaisin menee 12cl viiniä, kun käydään miehen kans ravintolassa syömässä.
En tupakoi, en ole koskaan aloittautkaan. Ystävän synttäriuhlissa otin viikko sitten muutaman lonkeron ja boolia. Sitä ennen uutena vuotena yhden siiderin ja sitä ennen kaverin mökillä joskus kesällä muutaman siiderin. Vähälle jää jos viikkoa kohti laskee.
Ei yhtään. Käyn kerran viikossa messussa ja ehtoollisellakin pyydän alkoholittoman viinin (mehua se on).
Aski röökiä/ päivä. Alkoa 3 annosta/viikko.
Ei Yhtään.
Jos sinulle on ongelma, apua voi saada jos on tosissaan.
En tupakoi, alkoholia käytän ehkä keskimäärin yhden annoksen viikossa.
Keskimäärin noin 0.55 cent4tiä, jos jaan koko vuoden Alkon ostokset tasaisesti jokaiselle viikolle. - Tupakkaa en osta lainkaan.
En ole käyttänyt alkoholia/tupakkaa. Ryhdyin pennivenyttäjäksi n. 9 vuotiaana. Lapsuus oli aika vaisu.
Alko ja tupakka antaa rahalle huonon vastineen. -Minulla on ollut aika heikko menestys työelämässä.
Käytännössä olen sioittamalla ja säästämällä vaurastunut. Nykyään on riittävä varallisuus, ei ylimäärin, sillä riittää loppuelämäksi. -Moni vaurastunut väittää "ahkeroineensa." Vaan ei ole näin. Menestyksen saavuttaa VAIN säkällä! Minä myös.
Alkoa nolla, kessuja kolme pussia viikossa.
pussi viikossa ja keskimäärin pari stobee päivässä.
Ei yhtään eikä ole koskaan kulunutkaan, eikä tule kulumaan.
Ainakin tonni. En ole laskenut. Onneksi kuolen kohta, tämän vuoden puolella.
Omilla rahoilla kustannan tämän, testamentti tehty eri hyväntekeväisyysjärjestöille ja jotain siskoni tyttärelle.
Nyt ei oo yhtään kulunut, mutta ajattelin, että pitäisköhän sitä arkea joskus piristää esim viinipullolla?
Ei yhtään.