Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs mä sanoin-tilanteet. Onko tullut vastaan?

Vierailija
11.03.2023 |

Kun sinä tai joku muu on ehdottanut jotain asiaa estääkseen jonkun ikävän jutun tapahtumista mitä ei otettu kuuleviin korviin tai jopa pidetty hölmönä/ylireagointina ja sitten se ikävä asia kohta tapahtuikin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun sähköautoja alkoi tulla, niin sanoin että kohta sähkö maksaa 50c/kWh ja niinhän siinä kävi. Älkää kuvitelko, ettei se kohta nouse taas siihen ja ylikin.

Vierailija
2/3 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule kun pidän mölyt mahassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa.

Ikävintä tietysti, että mulle on jopa suututtu ja katkaistu välit, kun olen ollut "niin epäkannustava ilonpilaaja joka maalaa piruja seinille" (vaikka esitän asiani aina rakentavasti ja ystävällisesti. Tämä ei kuitenkaan riitä, pitäisi hihkuen vaan kannustaa)

...ja sitten on tultu häntä koipien välissä jonkun ajan kuluttua myöntämään että olinkin ihan oikeassa. Ja odotettu sitten tukea, apua, lohduttajaa ja loputtoman kärsivällistä kuuntelijaa, kun kaikki on päin per susta.

Kuitenkaan seuraavalla kerrallakaan varoituksiani ei oteta kuuleviin korviin, ja taas sama toistuu... Paitsi etten enää monen kerran jälkeen jaksa kovin empaattisesti lohduttaa ja kuunnella, kun asiat on menneet pieleen juuri niinkuin varoitin niiden menevän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän