Aamuvirkut naiset
Onko aamusta aktiivisia naisia olemassakaan? Kaikki tapaamani ovat olleet pitkään nukkuvia ja aamusta aivan haluttomia vätyksiä. Päivä olisi mukava aloittaa pitkällä hellällä sessiolla.
Kommentit (16)
Onkohan täällä yhtään joulupukkia, kun aamuvirkut naiset taitaa olla taruolentoja?
Itseä ei haittaisi herätä pillun nuolentaan ja saada ihanaa kullia sen jälkeen.
Vaimoni ollut aina aamuvirkku, muttei ole halunnut aamuisin koskaan seksiä. Hän on syttynyt aina vasta illalla.
Usein tartun kulliin jo 6 jälkeen ja otan suihin. Mies antaa sitten päivän ekan orgasmin, jakunmuut hommat tehty, jatkamme.
Aivan varmasti on aamuvirkkuja naisia. Se, haluavatko aamunsa aloittaa sekstaten onkin jo ihan omanlaisensa tarina. Yleensä eivät halua, paitsi seurustelun alkuvaiheessa. Ajan mittaan löytyy muuta ja parempaa tekemistä.
Aloitan päivän kunnon aamupanolla tai käsipelissä itse hoitaen. N 60 v.
Kyllä minä joskus herään siihen että vaimo yrittää kääntää minua seläälleen, onnistuttuaan alkaa ratsastus ja kyllä se satunuppikin siinä sitten herää....
Vierailija kirjoitti:
Aloitan päivän kunnon aamupanolla tai käsipelissä itse hoitaen. N 60 v.
Siinä on hyvän päivän ainekset koossa👍
T:ap
Mun miehet (ex ja nyx) nukkuu aina päiväruokaan asti. En todellakaan mene nus.. miestä joka on maannut hikisenä vuorokauden. Itse olen jo siivonnut, kokannut ja tehnyt lumityöt tai käynyt kaupassa.
Minä B kirjoitti:
Mun miehet (ex ja nyx) nukkuu aina päiväruokaan asti. En todellakaan mene nus.. miestä joka on maannut hikisenä vuorokauden. Itse olen jo siivonnut, kokannut ja tehnyt lumityöt tai käynyt kaupassa.
Jätä se vätys!
Minä B kirjoitti:
Ihan oikein! Muistakaa kaikki, seksi pitää ansaita, siis ansaita.
Mitä siitäkin tulisi, että mies saa seksiä ilman vastiketta, sehän olisi yleinen kaaos.
Niin ikään, muistakaa naiset, että seksiä pitää annostella hyvin niukasti, muuten se menettää tehonsa vallankäytön välineenä.
Kun mies on raatanut esim. puoli vuotta ilman vastaan sanomisia ja urputtamisia ylitöissä, maksanut etelänloman tai kaksi, hoitanut kesämökin ulkohuussin tyhjennykset ja laiturin korjaamisen, ja ollut edustuskelpoinen vaimon ystävättärien paikalla ollessa niin sitten voi tulla sen verran vastaan että mennä selälleen ja avata jalkansa, ja sanoa jotakin romanttista kuten että "ja nopeasti sitten, tässä ei ole koko päivää aikaa....!"
Pitää aina muistaa että tuonpuoleisessa saa kirkkaamman kruunun kun on kolannut lumet miehen vielä nukkuessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä B kirjoitti:
Ihan oikein! Muistakaa kaikki, seksi pitää ansaita, siis ansaita.
Mitä siitäkin tulisi, että mies saa seksiä ilman vastiketta, sehän olisi yleinen kaaos.
Niin ikään, muistakaa naiset, että seksiä pitää annostella hyvin niukasti, muuten se menettää tehonsa vallankäytön välineenä.
Kun mies on raatanut esim. puoli vuotta ilman vastaan sanomisia ja urputtamisia ylitöissä, maksanut etelänloman tai kaksi, hoitanut kesämökin ulkohuussin tyhjennykset ja laiturin korjaamisen, ja ollut edustuskelpoinen vaimon ystävättärien paikalla ollessa niin sitten voi tulla sen verran vastaan että mennä selälleen ja avata jalkansa, ja sanoa jotakin romanttista kuten että "ja nopeasti sitten, tässä ei ole koko päivää aikaa....!"
Pitää aina muistaa että tuonpuoleisessa saa kirkkaamman kruunun kun on kolannut lumet miehen vielä nukkuessa.
Tässä syy, miksi lähestyn nykyään naisia vain palstalla ja anonyyminä. Naiset osaa olla ihmisinä tosi ikäviä.
Hyvän suhteen salaisuus on seksituokio jo aamusta. Kipinä säilyy koko päivän ja illalla voi hyvin jatkaa, jos tilaisuus on. Jos iltaa odottaa, tilaisuus menee usein ohi ja sängyssä saattaa murjottaa pitkään torjuttu puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän suhteen salaisuus on seksituokio jo aamusta. Kipinä säilyy koko päivän ja illalla voi hyvin jatkaa, jos tilaisuus on. Jos iltaa odottaa, tilaisuus menee usein ohi ja sängyssä saattaa murjottaa pitkään torjuttu puoliso.
Meillä tuo aamulempi ei ole oikein leiskunut, ollaan molemmat sitä mieltä että kunnon panon jälkeen pitää olla hetken vähän rauhallisemmin. Se ei oikein sovi yhteen työhommien kanssa. Ilta on ihan hyvä. Toki jos keskellä päivää on mahdollista, niin se on meille mieleen.
Oishan se todella ihanaa ja kiimaista herätä suihinottoon ;)
On niitä, jotka ovat aamusta aktiivisia paljonkin! Kunhan saat joskus sen toisen ja kolmannenkin kerran, niin tulet huomaamaan!