Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Marin Ukrainassa

Vierailija
10.03.2023 |

Lehdessä puolustusministeri Antti Kaikkonen juuri nyt: Marin ei ole puhunut ajatuksesta kanssani etukäteen. Olisin toppuutellut häntä. Meidän kannattaa nyt miettiä muita tapoja kuin Horneteja, puolustusministeri Antti Kaikkonen painottaa Iltalehdelle.

- Marin ei ole puhunut ajatuksesta kanssani etukäteen. Olisin toppuutellut häntä, Kaikkonen sanoo.

- F-35-koneita saamme Suomeen vuodesta 2026 alkaen. Lähivuodet tarvitsemme Horneteja oman maamme turvana, Kaikkonen sanoo.

- Toisaalta vuosikymmenen lopulla ne alkavat olla aika lailla loppuun ajettuja, käyttöikänsä päässä. Niiden käyttöarvo silloin on aika vähäinen. Tällä yhtälöllä Hornetien luovuttaminen Ukrainaan taitaa olla käytännössä aika vaikea rasti, Kaikkonen arvioi.

Äsken poistetussa ketjussa oli mielipide:

[quote=Puutinki]Annetaan vaan kaikki sotavehkeet pois niin sdp voi liittyä venäjään kun he kävelevät tänne..[/quote]

Itse asiassa tuota sosiaalidemokraatit ja niiden vasen siipi (niinkun Marin on) ovat pyrkineet saamaan aikaan aina itsenäisyytemme alusta alkaen.
Tätäkö te Sanna Marinia äänestävät todella haluatte?!

Mitenkö nopeasti tämäkin ketju poistetaan?
Ja miksi?

Kommentit (1632)

Vierailija
1281/1632 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi sitten "sattumalta" joku kiva poseeraus lapsen kanssa nuotiolla vaahtokarkkeja paistellen.

Olikin selfie lapsen kanssa luistelemassa. Upea äiti 🤗

Yök, laittaa aina lapsestaan postauksia kun on itse mokannut ja pitäisi ottaa vastuuta tekemisistään. Eräänlaista lapsen hyväksikäyttöä tuokin.

Miten liityy aiheeseen Marin Ukrainassa???

Ei liity, mutta kun pian kaikki muut paitsi Marin itse on kommentoinut hänen antamaansa lausuntoa ja muut joutuvat siivoamaan hänen sotkujaan, kun hän itse kieltäytyy vastaamasta.

Häneltä odotetaan kommenttia.

Mutta tulee selfie. 🤳

Vierailija
1282/1632 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohisalo oli Sannaa paremmin informoitu, eikä osallistunut sen äärioikeistolaisen muistotilaisuuteen.

Tekikö joku nyt ilkeän tempun Sannalle?

Kysyn vain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/1632 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paha töppi oli Sannalta myös tuon äärioikeistolaisen hautajaisiin osallistuminen.

Voihan tietysti olla, että kannattajansa tukevat häntä ihan kaikessa, mitä tekee ja sanoo, mutta kyllä kai tämä nyt demarilta selkeä töppi kumminkin on?

Vierailija
1284/1632 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi sitten "sattumalta" joku kiva poseeraus lapsen kanssa nuotiolla vaahtokarkkeja paistellen.

Yök, laittaa aina lapsestaan postauksia kun on itse mokannut ja pitäisi ottaa vastuuta tekemisistään. Eräänlaista lapsen hyväksikäyttöä tuokin.

Ei liity, mutta kun pian kaikki muut paitsi Marin itse on kommentoinut hänen antamaansa lausuntoa ja muut joutuvat siivoamaan hänen sotkujaan, kun hän itse kieltäytyy vastaamasta.

Mutta tulee selfie. 🤳

Blaah, get over it!

Vierailija
1285/1632 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1290: Vaan Ohisalopa ei mennyt. Nauraa nyt taatusti partaansa.

Vierailija
1286/1632 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Sannan "ritisoijat": get over it!

Tekevälle sattuu: Hornettia lentelee siellä sun täällä, äärioikeistolaisiakin kuopataan siellä sun täällä...

Kun tekee, niin välillä sekaantuu tällaisiinkin jutskiin...

Vierailija
1287/1632 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Marin oli periaatteessa aivan oikeassa: tottakai pitäisi aloittaa ihan vakava keskustelu hävittäjien antamisesta Ukrainan käyttöön. Mutta hänen jos kenen tulisi tietää, että Suomen vanhat Hornetit eivät tule kyseeseen monesta syystä. Paremmin olisin ymmärtänyt, jos Marin olisi ehdottanut kansainvälistä yhteisoperaatiota hävittäjien toimittamiseksi.

Vierailija
1288/1632 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannalla on enemmän kallispalkkaisia avustajia kuin edeltäjillään yhteensä. Eikä heistä yksikään osannut varoittaa Sannaa astumasta tuollaiseen "miinaan"? Ihmettelen...

Vai varoittiko joku, muttei Sanna piitannut siitä? Se olisi vielä ihmeellisempää...

Vierailija
1289/1632 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, Sannan "ritisoijat": get over it!

Tekevälle sattuu: Hornettia lentelee siellä sun täällä, äärioikeistolaisiakin kuopataan siellä sun täällä...

Kun tekee, niin välillä sekaantuu tällaisiinkin jutskiin...

No kassalla voi mokat hoitaa uudelleen sentit laskemalla, mutta pääministerinä pitäisi älytä olla tarkka tekemisissään. Sanna Marin palkkasi heti setsemän erityisavustajaa ja myöhemmin huippu avustajan ja me maksamme.

Vierailija
1290/1632 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna siis tukee sydämestään äärioikeistolaisuutta? Kiintoisaa, todellakin!

Vierailija
1291/1632 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna meni kerralla persuista OIKEALTA OHI, VIELÄPÄ ÄÄRILAIDALTA!

Vierailija
1292/1632 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

IL:

"Marinin esikunnasta vastattiin Iltalehdelle, että pääministeri osallistui muistotilaisuuteen ukrainalaisten kutsusta tuen ja kunnioituksen osoituksena.

Ukrainan-vierailulle osallistui myös ympäristö- ja ilmastoministeri Maria Ohisalo (vihr). Ohisalo ei osallistunut Kotsjubailon muistotilaisuuteen."

Vetäkää itse johtopäätöksenne siitä, kumpi noista kahdesta suomalaisesta toimi fiksummin Ukrainassa...

Vierailija
1293/1632 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytäisin uutisen tästä vainajasta ja näistä asioista, mihin tässä ketjussa viitataan?

Vierailija
1294/1632 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tulee selfie. 🤳

No mutku on viikonloppu, ystäviä ja vapaa-aikaa!

On varmaan blockannut Saulin numeron viikonloppuna, työnantaja ei saa ottaa yhteyttä.

Vierailija
1295/1632 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytäisin uutisen tästä vainajasta ja näistä asioista, mihin tässä ketjussa viitataan?

Iltalehden etusivu

Vierailija
1296/1632 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tulee selfie. 🤳

No mutku on viikonloppu, ystäviä ja vapaa-aikaa!

On varmaan blockannut Saulin numeron viikonloppuna, työnantaja ei saa ottaa yhteyttä.

Pilasi kansalaisten viikonlopun.

Vierailija
1297/1632 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehti kunnioittaa sankarivainajaa toistamalla Kremlin propagandaa. Sairasta. 

Vierailija
1298/1632 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankin niistä lukuisista avustajistaan olisi voinut etukäteen Sannaa informoida siitä, ettei välttämättä Ukrainassakaan kannata ihan jokaiseen kissanristiäiseen osallistua.

Vierailija
1299/1632 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta vainajan äärioikeistolaisuudesta oli puhetta jo eilen tällä palstalla. Oikea sektori-puolue on ihan rehti nattsiporukka, samoin kuin Azov-pataljoona. Jokohan näistä asioista voisi alkaa puhua rehellisemmin. Ei ne mitään läntisiä demokratian kannattajia ole, on virhe kuvitella mitään sellaista vaikka kuinka haluaisi ajatella hyvää. Siellä on vaarallisia ja sairaita aatteita.

Marin mokasi kun osallistui noihin hautajaisiin. En tiedä oliko mahdollisuutta kieltäytyä. Ei varmaan selvitellyt taustoja. 

Kannattaa vähän iisimmin ottaa tuon Ukrainankin kanssa. Siellä on kaikenlaista. Apu on jees, mutta ei kannata sitoa itseään kun se ei ole sellainen liberaali demokraattinen onnela, kuin osa suomalaisesta unelmahöttö-keskiluokasta kuvittelee.

Vierailija
1300/1632 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävän paljon Venäjällä uusnasseja verrattuna muihin maihin.

Venäjähän aloitti jo denazifikaation maassaan lähettämällä uusnasseja rintamalle.

If Russia is Serious about De-Nazification, it Should Start at Home

https://rusi.org/explore-our-research/publications/commentary/if-russia-...

Certainly, anti-Se   mitism and other elements of far-right ideologies are present in Ukraine – as they are in most other countries – and the issue of far-right extremists from Europe and North America joining the conflict in Ukraine as foreign volunteers deserves serious attention. Nevertheless, reporting extensively on far-right extremism on the side of Ukraine not only plays into Puuuutin’s hands, but it also distorts the magnitude of this issue in Ukraine. Far-right parties only reached around 2% of the vote in the last parliamentary elections in 2019 – a figure much lower than in many European countries

.

It also distracts from a much more extensive far-right problem that exists in Russia, ranging from the presence of domestic far-right terror groups to the Kremlin’s support for Russian far-right actors in earlier stages of the conflict in Ukraine and its strategic enabling of international far-right networks

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi