Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole jaksanut lajitella jätteitä masentuneena. Olen heittänyt suurimman osan sekajätteeeen, voinko jäädä tästä kiinni?

Vierailija
10.03.2023 |

Voinko saada häädön

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sinne, ei sitä kukaan valvo, varman päälle pussissa.

Vierailija
2/7 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu meininki! Niin kaikkien pitäisi tehdä. Samalle kaatopaikalle ne kaikki menevät tai polttouuniin! Ekologisempaa kuin lajittelunyhräys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin, mutta jätemaksut nousee joka voi vaikuttaa vuokraan, kun sekajäte on kalleinta.

Vierailija
4/7 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä sinunkin taloyhtiössäsi asuu monta muutakin ihmistä, jotka eivät kierrätä yhtikäs mitään. Kyllä heitä vielä on. Itsekin tunnen pari, vanhempaa väestöä ovat.

Vierailija
5/7 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan itse vakavaa masennusta, mutta lajittelen silti jätteet. Sellaisista asioista huolehtiminen voisi parantaa sinunkin oloasi.

Vierailija
6/7 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin biojäte menee biojätekasoihin maatumaan mullaksi, energiajäte menee lämpövoimalan uuniin, sekajäte kaatopaikalle.

Pahvit, metallit, pakkaukset, lasit toivottavasti uusiokäyttöön minne pitääkin mennä.

Omistusasujana pidän tärkeänä lajittelua koska sekajätteen nouto on kaikkein kalleinta.

Vierailija
7/7 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi! <3 Hienoa, että olet jaksanut viedä roskat!

Itse en masentuneena edes aina saanut vietyä niitä. Sitten välillä tulee sellaisia epätoivopuuskia, kun kans menee kaikki samaan tuskastuneena.

Hyvähän se olisi lajitella toisaalta, mutta kieltämättä todellisuus taitaa olla, että suomalaisten osuus on loppujen osuksi mitättömän pieni maailman ongelmissa, että ei huolta. Lisäksi aika usein taitaa aina joku taloyhtiössä pilata sen muiden lajittelun heittämällä jotain ei-mukaankuuluvaa ja koko satsi menee enivei pilalle ja sekajätteeseen sit.