Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä jos laihtuu vaikkei laihdutakaan raskauden aikana?

Vierailija
23.11.2006 |

Pitääkö mun alkaa syömään enemmän vai haittaako se muka niin paljon, jos paino tippuu raskauden aikana? Aloin syömään terveellisemmin ja käymään iltakävelyillä sen jälkeen kun tulin raskaaksi, ja paino on tippunut 3 kiloa ihan itsestään. En siis ole laihduttanut, hemppa oli hyvä viime neuvolassa, muutenkin tuntuu hyvältä. Mutta kun sanotaan, ettei sais laihduttaa, ettei läskimyrkyt mene sikiöön, niin onkohan tämä nyt hyvä vai huono juttu? Viikkoja on pian 17, eikä maha ole vielä kovin iso.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino lähtee laskuun kun tulee raskaaksi. noista läskimyrkyistä kyllä ajattelisin ihan huuhaana...

Vierailija
2/4 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan terve ja hyväkokoinen vauva syntyi. En laihduttanut, mut vauva vaan " imi" mun läskit =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina laihtunut muutaman kilon aluksi, koska mulla raskaus on selvästi vilkastuttanut aineenvaihduntaa. Elintapoja en muuttanut tippaakaan. Paino alko kohota mulla joskus viikkojen 10-15 välillä ja 20. viikolla olin lähtöpainossa.

Jos on jo valmiiksi reilusti ylipainoa, niin ei raskausaikana ole mikään _pakko_ painon nousta yhtään!

Vierailija
4/4 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painon tippuminen tai pysyminen samassa koko raskauden ei musta ole hyvä juttu. Sit on rasvoista liukenevat ympäristömyrkyt vauvankin verenkierrossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi