Mistä löytäisin tummaihoisen baby bornin?
Kommentit (16)
toivottavasti sulla ei ole pitkä matka
Miksi kukaan haluaisi mustaa nukkea.
Vierailija:
Miksi kukaan haluaisi mustaa nukkea.
ainakin saa " helposti" , koska meidän tyttö sai juuri sellaisen synttärilahjaksi ja lahjan antaja (isäni) ei kyllä ole innokas shoppailija :) eli lahjan on täytynyt löytyä helposti...aika usein ostavat lahjoja joko stokkalta tai sitten kodin anttilan leluosastolta!
Luuletko tosissasi et lapsesi tykkää siitä enemmän kuin vaaleasta?
Ono tässä mukana jotain erikoisuuden tavottelua?
Jos haluat lapsestasi muut kultuurit huomioiva niin hanki ihan oikea musta kaveri. Ei se nukke siihen auta.
Siellä ainakin puolet nukeista oli tummia, puolet vaaleita.
Ap, ainakin juuri lelumaassa surffaillessani oli tummia baby born nukkeja.. googlaa lelumaailma :)
Huvittava keskustelu tosiaan. Itse käyn lähinnä vaan sokoksella ja prismassa ja sielä en ole noita tummia nukkeja nähnyt. Mitään syvällistä syytä ei tumman nuken ostamiseen ole, tavoittelen ehkä erikoisuutta lastenhuoneemme nukkejen keskuuteen, koska muut nuket sielä ovat normivaaleita...lapsille sillä tuskin on suurta merkitystä. Kauheasti en ehdi kaupoissa kiertelemään, joten ajattelin kysyä vinkkiä täältä. Anteeksi tyhmä ja turhamainen kysymykseni :)
mutta mulla oli pienenä tosi kaunis tummaihoinen Barbie, pyysin sen joululahjaksi. Se oli jotenkin ihanan erilainen kaikkien niiden muiden blondi-barbien joukossa, samoin kuin yksi toinen mustahiuksinen eksoottisen näköinen barbi, jonka myös sain lahjaksi. Sallittakoon pieni nostalgisuus näin joulun alla minulle:)
kaalimaankakaroita on myös aasialaisen näköisiä. Ja ulkomaisilta nettisivuilta saa myös tilattua.
ei valitettavasti löytynyt sillon. Mun mielestä se opettaa lapselle jo pienestä pitäen että ihmisiä on erivärisiä. Ei sen kummempaa..
ja kysä voisvatko he tilata tumman. niitä meinaan tosi harvoin löytyy ihan hyllystä. Riihimäen cittarissa oon kerran nähnyt muutamia.