Onko tässä jotain vikaa kun pystyisin syömään kokonaisen unelma kääretortun tunnissa
ja senkin jälkeen voisin vielä jatkaa? En siis syö sitä noin paljon mutta tekisi mieli ja pystyisin ihan hyvin, oikein hyvin ja mielelläni itse asiassa. Onko tämä outoa? Olen normaalipainossa.
Kommentit (6)
Ei ole outoa. Varmaan suurin osa ihmisistä pystyy. Itse olen syönytkin koko kääretortun puolessa tunnissa eikä mulle ainakaan tullut siitä minkäänlainen väsymys eikä myöskään huono olo.
No eihän yksi kääretorttu yleensä kovin iso ole. Vähemmän siinä on tavaraa kuin yhdessä ateriassa. Kyllä sen aikuinen ihminen pystyy helposti tunnissa syömään, ainakin jos vatsa on syömään ryhtyessä tyhjä.
Ymmärrän kyllä mielihalusi, unelmatorttu on minunkin suurta herkkuani. Olen kyllä toistaiseksi pystynyt hillitsemään itseni niin, että syön vain palan tai kaksi kerrallaan kahvin kanssa. :)
Vierailija kirjoitti:
No eihän yksi kääretorttu yleensä kovin iso ole. Vähemmän siinä on tavaraa kuin yhdessä ateriassa. Kyllä sen aikuinen ihminen pystyy helposti tunnissa syömään, ainakin jos vatsa on syömään ryhtyessä tyhjä.
Ymmärrän kyllä mielihalusi, unelmatorttu on minunkin suurta herkkuani. Olen kyllä toistaiseksi pystynyt hillitsemään itseni niin, että syön vain palan tai kaksi kerrallaan kahvin kanssa. :)
Mun itsehillintä on pettänyt ja laitoin toisen motillisen/mukillisen kahvia. Huitasin toisenkin puolikkaan pötkylästä. Tein sitten ruokaa vasta myöhemmin. Oli niin nälkä kun tulin kaupasta.
M
So? Itellä menee kerralla Aino vadelmasuklaa. Menee myös itse tehty kääretorttu keviästi. Varsinkin appelsiinituorejuustokermatäytteellä.
Syö mieluummin vaikka kalakukko jollet tahdo pistää sokeritautia itämään
No ei se kovin outoa ole, ainakin jos tyhjään mahaan vetelee. Kauhea väsymyshän tuollaisesta sokerimäärästä kyllä tulee.