Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko, mitä teillä oli yo-kokeissa eväinä?

Vierailija
10.03.2023 |

Minä muistan vain omenan, en mitään muuta. Mutta sen muistan, että olin ihan tyytyväinen eväisiin. Riittivät.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sen että en syönyt mitään, join vain silloin tällöin kokeen aikana appelsiinimehua. Heti kokeen jälkeen söin eväät pukkarissa.

Vierailija
2/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan muista. Ei ollut mikään eväsretki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipää, kuumaa juotavaa termoksessa, oli varmaan teetä.  Parissa kokeessa taisi tulla syötyä, muissa jäi syömättä.

Vierailija
4/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

leipää, banaani ja vettä

Vierailija
5/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään evästä, en muutenkaan yleensä syö koko ajan.

Sen muistan, että korvatulppia kaipasin, koska muiden eväiden rapina ja maiskuttelu häiritsivät keskittymistä. Osuin äikän kirjoituksissa oikein pahimman luokan mässyttäjän eteen istumaan, enkä ikinä unohda sitä tunnetta, kun teki mieli karjaista, että SYÖ SUU KIINNI!!! 😂

Vierailija
6/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileivät, suklaata ja mehua.

Vierailija
7/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halkaistu sipuli ja silliä siinä välissä.

Vierailija
8/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin viinirypäleitä muistan syöneeni.

Vierailija
9/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipiä, ehkä joku mandariini tai omena ja juotavaa. Pidin puoliltapäivin ruokatauon, söin sen mitä maistui ja jatkoin sitten.

Preliminääreissä häiritsi hirveästi, kun etuoikealla istuvalla tyypillä oli eväänä karkkeja, joita se napsi jatkuvasti. Se liike näkyi silmäkulmasta. Itse kirjoituksissa istui onneksi kauempana.

Vierailija
10/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani ja pillimehu. En sinne syömään mennyt. Taisin kuitenkin joka kerralla jomman kumman syödä.

Vierailija
11/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa eli äikän kokeessa oli hirveästi evästä, pullaa, karkkia, sämpylä. Toin melkein kaiken takaisin kotiin, seuraavina koepäivinä osasin jo arvioida että vain yksi pulla riittää :D

Vierailija
12/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas eriskummallisen negatiivinen kommentti. Totta kai kirjoituksiin otetaan syötävää mukaan :D

Aurinkoista päivää sulle!

Vierailija
13/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä -91 minulla oli joka päivä paketti (pienempi) Doris-keksejä. Oli kai muutakin, mut tuon muistan aina.

Vierailija
14/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä päivänä oli hirveä setti kaikkea mahdollista. En vain muista, mitä. En syönyt mitään. Seuraavina päivinä en ottanut varmaan mitään.

Vierailija
15/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään. Olin kokeissa kuumeisena ja mikään ruoka ei maistunut. 

Vierailija
16/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas eriskummallisen negatiivinen kommentti. Totta kai kirjoituksiin otetaan syötävää mukaan :D

Aurinkoista päivää sulle!

Totta kai otetaan. Mutta eväät eivät olleet niin suuressa roolissa, että muistaisin ne yhä 30 vuoden jälkeen. Pikkuisen oli silloin muuta mietittävää...

Vierailija
17/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen muistan, että korvatulppia kaipasin, koska muiden eväiden rapina ja maiskuttelu häiritsivät keskittymistä. Osuin äikän kirjoituksissa oikein pahimman luokan mässyttäjän eteen istumaan, enkä ikinä unohda sitä tunnetta, kun teki mieli karjaista, että SYÖ SUU KIINNI!!! 😂

Yo-koe kestää 6-8 h. Tuskin on "koko ajan syömässä" jos tuona aikana jotain syö. Johan siinä paastotessa verensokerikin laskee ja keskittyminen heikentyy.

Vierailija
18/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Luultavasti jotain juotavaa ja karjalanpiirakka.

Vierailija
19/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koe kestää 6 tuntia. Jos sen aikana syö ja juo, se ei tarkoita, että koko ajan syö.

Vierailija
20/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin. Minulla oli porkkanapiirakoita (siis se karjalanpiirakan tyylinen, mutta eri täyte), banaani, viinirypäleitä ja pastilleja, silloin oli vielä Pastiroleja. Minulla oli myös vesipullo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän