Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Janne ja miljonäärien luottokortti.

Vierailija
10.03.2023 |

Jannella, 35, on miljonäärien luottokortti kertoo nyt, miten absurdeja asioita sillä saa https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009428095.html

Noniin, mitäs mieltä jutusta? Rikkaista ja Rahattomistakin tuttu Uotin pariskunta halunnut kertoa IS:lle rahalla mälläilystään. Lopuksi toki pakollinen "vähän hävettää" -niin varmaan.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuosta kaverista kortteineen herää säälin tunteita.

Itse kyllä ennemmin ryystäisin samppakaljaa luksushotellissa kuin ulisisin vauvapalstalla heti aamusta :D

Mut kyl ne toimeentulotuet sieltä taas tulee, tsemiä!

Minä ihan rehellisesti en. En tykkää alkoholin mausta enkä vaikutuksesta. En myöskään tiedä mitä hienoa on oleskella luksushotellissa tai missä tahansa hotellissa, on koti missä viihdyn, eikä tarvetta lähteä hotelliin oleilemaan. Itselläni tulisi tunne että haaskaan aikaani. Mutta kukin käyttäköön aikansa haluamallaan tavalla.

Vierailija
42/65 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin silloin rikkaat ja rahattoman ohjelman aikoihin googletella kuoleita, niin yhtään Uotia ei ollut kuollut aikana jolloin toi oli sen "perinnön" saanut, ei myöskään muitakaan todella varakkaita mainittu kuolleen. Yleensä jos tällaisen omaisuuden saanut kuolee niin kyllä siitä uutisoidaan, pienemmistäkin. Taitaa olla ihan feikkiä koko jätkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump tulee mieleen,esittää bisnesneroa vaikka mällää isin rahoilla.

Vierailija
44/65 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä elämänkohtalo hänellä henkisellä tasolla.

Aikuinen mies rehentelee rahoillaan ja omaisuudellaan.

Vierailija
45/65 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kokonaan mutta onko tämä Uoti niitä kylpylä-Uoteja?

Vierailija
46/65 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sai jutun perusteella vähän vähä-älyisen kuvan siis tuosta lopusta varsinkin kun hän harmitteli, että saa rikkaana ilmaisia asioita mm. amexillaan ja köyhät eivät saa mitään ilmaiseksi... siis hän maksaa 3500 kortista joka vuosi ja voi halutessaan hakea jonkun "20" e arvoisen (jos sisältäisi myyntiverot ja katteet) aamiaiskassin, mitä ei taida tulla haettua x 365. Sit hän sai käyttää 1200 e tiettyihin ravintoloihin. Tosi jän nä, ei varmaan ole amexilla mitään diiliä noiden ravintoloiden kanssa, että he saa osan siitä max 1200 eurosta. Ja sit jotain "haluan matkustaa thaimaaseen mustalla mersulla" -palveluita. Ei saakeli, siis ymmärrän, että joku haluaa maksaa pakettimatkoista vähän enemmän, mutta eihän se ole mikään etu että sulle järjestetään kallis matka, minkä itse maksat kuun loppuun mennessä ja tietenkin se amex kerää voittoja siitä. Nuo lentokenttien sopimukset eri loungeihin, no voi jösses, silmänkääntötemppu. Janne ei selvästi ole mikään businessmies vaan perijä.

T. Pelkkä yrittäjän vaimo

Juu pisti kyllä naurattamaan tuo miten aikuinen mies voi olla noin tohkeissaan mustasta mersusta ja skumpasta. Kuulostaa ihan jonkun 18-v. Pappa betalar juntin jutuilta.

Vierailija
47/65 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuosta kaverista kortteineen herää säälin tunteita.

Itse kyllä ennemmin ryystäisin samppakaljaa luksushotellissa kuin ulisisin vauvapalstalla heti aamusta :D

Mut kyl ne toimeentulotuet sieltä taas tulee, tsemiä!

Minä ihan rehellisesti en. En tykkää alkoholin mausta enkä vaikutuksesta. En myöskään tiedä mitä hienoa on oleskella luksushotellissa tai missä tahansa hotellissa, on koti missä viihdyn, eikä tarvetta lähteä hotelliin oleilemaan. Itselläni tulisi tunne että haaskaan aikaani. Mutta kukin käyttäköön aikansa haluamallaan tavalla.

Samoin! Onko se oma elämä ja arki niin kurjaa että siitä täytyy saada lomaa. Toki välillä on kiva matkustella, mutta siinäkin katson kohdetta mielellään ja vaeltelen vapaana kävellen paikasta toiseen. Enkä istu autossa ja tee asioita jotka joku muu on suunnitellut.

Tälläkin hetkellä istun kotona töissä, ilman stressiä ja voin aina olla täysin oma itseni, esittämättä mitään tai hakematta statusta.

Vierailija
48/65 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitin silloin rikkaat ja rahattoman ohjelman aikoihin googletella kuoleita, niin yhtään Uotia ei ollut kuollut aikana jolloin toi oli sen "perinnön" saanut, ei myöskään muitakaan todella varakkaita mainittu kuolleen. Yleensä jos tällaisen omaisuuden saanut kuolee niin kyllä siitä uutisoidaan, pienemmistäkin. Taitaa olla ihan feikkiä koko jätkä.

Eivät kaikki vauraat ole viime vuosina vaurastuneita. On sukuja joissa rikkaudet peritään. Kaikkihan(?) tuntee Uotien kylpyläbisneksen. Ainakin oma ikäluokkani.

Vierailija
49/65 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävä elämänkohtalo hänellä henkisellä tasolla.

Aikuinen mies rehentelee rahoillaan ja omaisuudellaan.

Minua oikeastaan hämmästytti kohdata tällaista boomer-käytöstä näin _nuoressa_ ikäluokassa. Olen kuunnellut Amex-leuhkimista ja statusvetoista seuranvalintaa plus muuta scheissea yli viisikymppisiltä setämiehiltä, mutta tämä edustaa aivan eri sukupolvea jota _kuvittelin_ fiksummaksi. Ehkä hän (toivottavasti) on vain surullinen poikkeus ja jäänne menneestä maailmasta.

Vierailija
50/65 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotiaana jos näyttää tuolta niin ei paljoa miljardöörien kortit auta.

Vierailija
51/65 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa palstan kirjoittajista on yhtä varakkaita kuin Janne. Miksi muuten he äänestäisivät kokoomusta, joka ajaa ainoastaan miljonäärien etua.

Nimenomaan! Näillä ihmisillä on miljoonia varallisuutta suuret tulot, mutta silti Kokoomuksen vuoksi heille ei jää tarpeeksi rahaa käteen, vaan pääoma- ja ansiotuloverotus ovat liian korkeita.

Sen vuoksi ei duunarin ole järkeä äänestää Kokoomusta.

Vierailija
52/65 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi uskoa, että tuo mies on vasta 35-vuotias.

Samaa ajattelin, olisin laittanut heti 20 vuotta lisää. Kyllä kai rahalla saisi hiuksia päähän?

En jaksanut lukea koko juttua, sillä se ei herättänyt mitään muuta kuin myötähäpeää ja hymyn. Olen niin onnellinen omasta elämästäni, ihanasta rakkaasta miehestäni ja kolmesta maailman parhaasta lapsestani, upeista vanhemmistani, appivanhemmistani, siskoni perheestä ja ystävistä, että en vaihtaisi tätä saamaani rakkautta ikinä pois. Tuntuu, että olen rikkaampi kuin tämä mies.

Miehen elämä on kuitenkin minulle ihan ok ja hyvä jos hän on tyytyväinen elämäänsä.

Ihan niin onnellinen olet, että kommentoit toisen elämää palstalla ja koet myötähäpeää, ja vielä haukut toisen ulkonäköä.

Taisi kalikka osua ja pahasti :)

Vierailija
53/65 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoi Jannea mutta tälläiset jutut mediassa saa aikaan olon että köyhyyttä halutaan oikein hieroa naamaan. Eipä ole minua opiskelut ja työnteko auttaneet,elämä on yhtä kamppailua ja huono omatunto kun saan kokopäivätyötä tekevänä yh nä asumistukea. Se 60 e pitäisi kuulemma poistaa jotta ei olisi varaa asua Helsingin kaupungin vuokra- asunnossa itä - Helsingissä. Tulee kyllä olo ettei omalla elämällä ole mitään arvoa...ensi kesäksi varattu yksi vuokramökki se on ainoa loma mihin minulla ja lapsilla on varaa. Suvi mökkejä tms ei ole. Sinne mennään junalla.

Vierailija
54/65 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma vm.1963 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki vauraat ole viime vuosina vaurastuneita. On sukuja joissa rikkaudet peritään. Kaikkihan(?) tuntee Uotien kylpyläbisneksen. Ainakin oma ikäluokkani.

Kerroppa niistä kylpyläbisneksistä, ainakaan talousluvut ei mairittele.

Vierailija
55/65 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asuvat noin vaatimattomasti? Kun kuitenkin on olevinaan niin rikas ja kaikkeen mahdollisuus. Ihan taviksellakin voi olla hieno omakotitalo meren taikka järven rannalla. Ja siihen päälle lomapaikka, vene, kunnon auto jne. Siis eihän tuossa ollut MITÄÄN ihmeellistä?! Jatkuvasti vaan selitti alkoholista... ja hinnoista.

Vierailija
56/65 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein muistan, niin rikkaissa ja rahattomissa kerrottiin että oli saanut perinnön kun molemmat vanhemmat olivat kuolleet onnettomuudessa tms. Ainakaan Uoti nimellä tällaisia onnettomuuksia ei löydy. Jos niin rahakas perhe kun jutussa annetaan ymmärtää kuolee onnettomuudessa niin kyllä siitä lehdissä luetaan.

Vierailija
57/65 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että tuolla elämäntyylillä perintörahat katoaa melko nopsaan, jos varallisuus on vain muutama miljoona. Todella järkevää olla kortti, jonka vaatimuksena on kuluttaa tarpeeksi rahaa. Concierge-palvelut tietty ovat käteviä, mutta kyllä se palvelu vaan maksetaan ihan omasta pussista loppupeleissä ja firma tekee siitä voittoa. Ilmaisia lounaita ei ole.

Valitettavasti hinta ei myöskään tee samppanjoista tai muistakaan luksustuotteista huippulaadukaita. Melkein kaikissa hintaluokissa löytyy niin laadukasta kuin kamalaa roskaa ja itse pitää tietää mitä kannattaa ostaa. Se domppa 2006 ei muuten ole kovin kummoinen juoma tai siis hyvin vähän siinä on eroa muihin vuosikertoihin. Ihan ok hintaansa nähden. Kannattaa myös tarkistaa etteivät ystävät ole ympärillä vain tarjoiluista nauttimassa. Miljoonat kannattaisi olla itse ansaittuja, koska silloin yleensä matkan varrella kertyy myös järkeä siihen miten rahat käyttää.

Vierailija
58/65 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan käynyt tän rouva Uodin lääkärivastaanotolla? Kiinnostaisi tietää millainen on tyyliltään lääkärin hommissa..

Vierailija
59/65 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma vm.1963 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ikäluokkaa olet? Olen pian viisikymppinen ja minä en tiedä yhtään mitään joistakin Uotien kylpyläbisneksistä. Tai ei minulla ainakaan muistu mitään mieleen, joten ehkä nämä bisnekset eivät ole kovin kummoisia. Kerropa niistä lyhyesti jotain, en jaksa googlata.

Vierailija
60/65 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisen vihamielistä kirjoittelua palstalla ihmisistä, joille onnekkaasti on sattunut vähän paremmat pelikortit käteen. Itseäni hymyilytti ruhtinaallinen life stylensä ja koin pelkkää hyvää mieltä siitä, että he voivat nauttia tilanteestaan.