Tykkään Maria Ohisalon ulkonäöstä - ei kai se ole väärin sanoa ääneen?
Mielestäni hän on hallituksen kuumin ministeri. Siis hän on täydellinen kropaltaan, naamaltaan ja kaikin puolin upeannäköinen. Enkä ole edes vihreiden äänestäjä, vaan persu. Melkoinen dilemma, sanoisin.
Kommentit (41)
Onhan se upea. Tuollainen tyylikäs, nuori ja hillitty porvarisrouva.
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole. Sarkasmia?
Täyttä totta. Paljon parempi kuin esim Marin.
Mutta ei tiennyt mikä mikä on maailmankaikkeuden yleisin alkuaine. Moikka.
Seksin aikana tulisi laittaa punainen pallo suuhun ettei tarvitse kuunnella poliittisia mielipiteitä.
Juu näin on. En ole hänen kanssaan juuri mistään samaa mieltä, mutta voi hyvänen aika se on aina upean ja tyylikkään näköinen. Tuollaiset vaaleat naiset on minun makuuni.
t. toinen persu
Vierailija kirjoitti:
Ohisalo on hotein ministeri henkilömuistiin.
Itsekin on kaukana vihreistä, joten harmittaahan se.
Äänikin on todella seksikäs.
Kyllä se näin tosiaan on.
Mitä aineita te olette vetäneet?
Rupsahtanut kurppa hän on joka ei ollut edes nuorena hyvännäköinen.
Minusta hän vaan on jotenkin tylsä.En pidä hänen äänestään.
Silloin kun olen ollut huonoimmillani ja rumimmillani (esim. Ollut kipeänä yli viikon/univajeinen/menkat alkamassa/finni naamassa/masentunut ja käymättä suihkussa muutamaan päivään ym tai kaikki nämä samaan aikaan) olen joskus katsonut kuvista, että esim. Maria Ohisalo on ihan nätti, jopa viehättävä. Olen hetero nainen.
Mutta sitten, nukun hyvin pari yötä, kuume laskee, finni paranee ja raahaudun suihkuun.
Ja sitten, katson että mitä helv... mä just ajattelin.
Oma naama vaikuttaa siihen, kenet näkee viehättävänä.
Näin hänet Jyväskylässä vaalikampanjoimassa ja olihan se aika hyvännäköinen livenäkin. Tosiaan hyvä kroppa ja kaunis naama.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun olen ollut huonoimmillani ja rumimmillani (esim. Ollut kipeänä yli viikon/univajeinen/menkat alkamassa/finni naamassa/masentunut ja käymättä suihkussa muutamaan päivään ym tai kaikki nämä samaan aikaan) olen joskus katsonut kuvista, että esim. Maria Ohisalo on ihan nätti, jopa viehättävä. Olen hetero nainen.
Mutta sitten, nukun hyvin pari yötä, kuume laskee, finni paranee ja raahaudun suihkuun.
Ja sitten, katson että mitä helv... mä just ajattelin.Oma naama vaikuttaa siihen, kenet näkee viehättävänä.
Esim. Nyt. Olin 3 viikkoa sitten nielurisaleikkauksessa, en ole vieläkään täysin toipunut, olen nukkunut tosi huonosti lähiaikoina, syöminen niin ja näin...tästä muistona nyt väsynyt naama ja parin päivän masennus..
Nyt ajattelen, että jopa Maria Ohisalo on ihan viehättävä. Viikon päästä mietin et justjoo.
Vierailija kirjoitti:
Mutta marinin Sanna se on joka saa munan kohoomaan
Ei, vaan Timo Harakka.
Mä taas tykkään Timo Harakasta, jotenkin niin ihanan poikamainen vaikka on varmaan jo 50. Semmonen veitikka.
Mitäs jos keskusteltais vaihteeksi miehistä? Noin tasapuolisuuden vuoksi. Kuka heistä on hyvännäköisin? Saako persu-, demari- ja kokkarinäkökulman?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos keskusteltais vaihteeksi miehistä? Noin tasapuolisuuden vuoksi. Kuka heistä on hyvännäköisin? Saako persu-, demari- ja kokkarinäkökulman?
Häkkänen kokkareista "ihan ookoo", mutta ei erityinen. Demareista ei nyt tule ketään mieleen eikä kepustakaan. Persuissa ei ole sielläkään. Kyllä naiset on jotenkin paremmin esillä.
No eikä ole. Sarkasmia?