Perjantaipirkot
Hei!
Aika pieneksi meidän porukka on kutistunut - ainakin määrältään jos ei ihan vielä kooltaan :). Olen hieman aikaisessa, mutta nyt olen koneella, jolta saan lähetettyä viestin. Mukana olen enkä periksi anna ennen kuin tavoite saavutettu, vaikka minusta milloin sattuu kuuluukin. Käyn kyllä aina kotoakin kurkkimassa, mitä täällä tapahtuu.
Lähtötilanne syyskuussa 70 kg
Paino nyt 66 kg
Tavoite 63 kg
Yli puolivälin on matkaa jo menty. Jes. Pisteissä oon pysynyt ja aion pysyäkin. Nyt on ollut helppoa, kun on kunnolla päässyt vauhtiin.
Pinnistellään pirkot!
Terv. Napos
Kommentit (3)
kivasti on mennyt paino alas, viime viikolla 88,6kg ja nyt 87,9kg eli -700g
Tavoite on 78kg että vielä pitäis 10kg karistaa, mutta eiköhän ne tässä pikkuhiljaa tipu:)
Nyt en ole päässyt käymään vaaalla (sitä kun ei vieläkään ole kotiin hankittu), jos painoa on kuluneella viikolla pudonnut, niin ei kyllä paljoa ole. Mutta vaatekaapin kätköstä löytyi iloinen yllätys: vanhat farkut mahtuu päällä =))) En nimittäin ole hankkinut raskauden jälkeen sopivan kokoisia housuja ja verkkarit alkaa jo kyllästyttää....
Tsemppiä kaikille ja vietetään kevyt pikkujoulukausi
Kukka
Yritän palata takaisin ruotuun. Eli todellakin olen taas melkein lähtötilanteessa. Lähtöpaino oli sen 72kg ja juuri äsken 71.2kg. Nyt on pakko vain tattua itseään niskasta kiinni ettei viime vuoden -15kg urakka mene hukkaan.
Testasin syksyn ajan itselleni Nuvaringin sopivutta, mutta se aiheutti suorastaan vain pelkkää tympääntyneisyyttä, kiukkuisuutta ja ylipäätänsä olin kuin toinen ihminen eikä mikään huvittanut. Nyt tuo Nuvaringon heitetty nurkkaan ja mieli virkeämpi ja taas tuota laihdutusmotivaatiota toivottavasti löytyy.
Tällä viikolla olen käynyt kerran jumpassa ja pari kertaa polkenut kotona 40min stepperiä eli yritän päästä takaisin vanhoihin hyviin tottumuksiin.
Tavoite on noin 68kg ja pituutta 173cm eli nyt olen jo normaalimitoissa, mutta raskauksien jälkeen tuota mahavannetta on sen verran vielä jäljellä, että sen haluan pienemmäksi.
Tsemppiä muille. Ihan hyviä tuloksiahan muut ovat saanet. Yritän tulla perässä:).