Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies sanoi että hänellä on sitten 2 kertaa viikossa treenit kavereiden kanssa ja silloin ei voi tehdä kanssani mitään. Saako teidän mies mennä miten haluaa?

Vierailija
09.03.2023 |

Jos ei ole koskaan aikaa minulle?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa, en minä häntä omista. Meillä on noin yksi treffi-ilta viikossa ja asutaan ihan saman katon alla.

Vierailija
22/38 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuinen perheellinen mies tarvii kavereita

Prööt713

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei ole koskaan aikaa sinulle jos viisi vapaata päivää ? Miksi ette silloin näe ?

Vierailija
24/38 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ei ole koskaan aikaa sinulle jos viisi vapaata päivää ? Miksi ette silloin näe ?

Ei ongelma ole se ettei viisi iltaa viikossa riitä, vaan se että ap:n poikakaverin tarvitsee nähdä kavereitaan kahtena. Taustalla ylitsepääsemätön hylätyksitulemisen pelko, kun itse ei riitä kumppanin kaikiksi tarpeiksi.

Vierailija
25/38 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Mutta joka tapauksessa:

Me asuimme eri paikkakunnilla ensimmäiset neljä vuotta ja tapasimme vain viikonloppuisin. Yhteen muutettuamme minä tein jonkin aikaa matkatyötä, jossa olin aina ma-to neljä peräkkäistä viikonloppua toisella puolen Suomea. Tällä hetkellä olen jälleen hotellissa eri kaupungissa työmatkan takia. En osaisi kuvitella elämää, jossa pitäisi luopua omista työ- ja vapaa-ajan menoista seurustelusuhteen takia.

Vierailija
26/38 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muita rajoitteita omille menoille kuin yhteinen lapsi. On siis tiedttävä että toinen on lapsukaista hoitamassa kun aikoo olla itse poissa.

Vierailija
27/38 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tietysti mennä. Jos mulle tulee olo, ettei ikinä ehdi olla mun kanssa, niin voin ihan sanoa, että haluaisin että viettää enemmän aikaa mun kanssa. 2x viikossa on vielä aika vähän.

Mun mies käy 5x viikossa treeneissä ja ihan riittävästi ehtii olla myös mun kanssa. Toki haluaa myös itse järjestää asiat niin, että yhteistä aikaakin on.

Vierailija
28/38 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muita rajoitteita omille menoille kuin yhteinen lapsi. On siis tiedttävä että toinen on lapsukaista hoitamassa kun aikoo olla itse poissa.

Tämä. Mun mies yleensä varmistaa voiko mennä johonkin, ettei vahingossa sovi päällekkäin mitään. Juuri siksi, että muutoin välttämättä kukaan ei ole lapsen kanssa. Mies harvemmin muistaa tarkasti mitä meillä on sovittuna. Toistuvat menot muistaa hyvin.

Jos muistaisi hyvin myös poikkeusmenot, voisi aivan hyvin olla ilmoittamattakin , jos aikoo mennä jonnekin.

Vierailija
29/38 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin heti tuon miesystäväni! Ihana että on omia harrastuksia

Vierailija
30/38 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni voi harrastaa kyllä.

Mutta: jos saat lapsia tällaisen tapauksen kanssa, hän ei tajua poikkeustilanteita.

Eli seurustelukamaa, ei perhe

Vierailija
31/38 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenit 2 krt viikossa on tosi vähän. Meillä on kummallakin harrastuksia n. 5krt viikossa ja lapsilla (3kpl) 2-5krt viikossa kullakin. Ihan hyvin jää silti aikaa myöhemmin illalla ja viikonloppuisin.

Vierailija
32/38 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenit 2 krt viikossa on tosi vähän. Meillä on kummallakin harrastuksia n. 5krt viikossa ja lapsilla (3kpl) 2-5krt viikossa kullakin. Ihan hyvin jää silti aikaa myöhemmin illalla ja viikonloppuisin.

Toki silloin, kun lapset oli pienempiä piti itse kunkin joustaa harrastuksista. Nyt kun nämä ovat jo esiteinejä/teinejä, kulkevat harrastuksiinsa itse tai kimppakyydeillä ja ne voi jättää yksin kotiinkin, on taas enemmän menoja. Silloin kun olen itse kimppakyydin kuskivuorossa, hoidan harrastuksen samalla eli käyn treenien aikaan uimassa, lenkillä tai salilla. Mutta kyllä silti nykyäänkin pitää ilmoitella ja sovitella menoja esimerkiksi siksi, että on auto saatavilla. Olisi vähän ikävä ilmoittaa kyytiläisille, että sori sori en nyt pääse, kun ei olekaan autoa 😆. Mutta lupaa ei tarvitse pyytää, ilmoittaminen ja aikataulujen sovittelu ei ole luvan pyytämistä.

Vierailija
33/38 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ero lienee siinä että yhdet näkee nämä asiat järjestelykysymyksinä, toiset arvovalintakysymyksinä.

Vierailija
34/38 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on naisella puhelimessa gps-jäljitys päällä. Olen asettanut hälytyksen jos hän poistuu keittiöstä ja talosta.

Tarkistan aina töistä lähtiessä, että hän on keittiössä tekemässä illallista kuten pitää.

Tää ois hauskaa ellei se olisi monelle naiselle todellisuutta.

Vierailija
35/38 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, saa mennä. On kuitenkin aikuinen täysillä käyvä mies, eikä kehityshäiriöinen alaikäinen.

En alkaisi ap:n kanssa minkään laatuiseen suhteeseen. Kukaan täysijärkinen ei edes pohdi tuollaista. Parisuhteessakin ollaan kuitenkin yksilöitä, joilla on päätösvalta omiin asioihinsa.

Vierailija
36/38 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa mennä miten huvittaa, vaan pitää sopia etukäteen kanssani menot, koska meillä on lapsia, joita ei voi jättää yksin kotiin. Pitää siis yhdessä aina sopia kummankin menot siten, että toinen on kotona tai pyytää isovanhempia hoitamaan lapsia. Sinänsä en muutoin rajoita menoja, kunhan lastenhoito on suunnilleen tasapuolista ja on riittävästi koko perheen yhteistä aikaa.

Ennen lapsia riitti, kun kertoi etukäteen minne menee ja milloin tulee kotiin ja kysyi ennen kuin sopi mitään omia juttuja, ettei ole jo sovittuna jotain yhteistä menoa.

Vierailija
37/38 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan yleinen ajattelutapa naisilla.

Vierailija
38/38 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies saa mennä niin paljon kuin haluaa. En ala aikuisen miehen vahdiksi. Meillä on avioliittosopimus. Se riittää.

Jos hän alkaa suhmuroida muiden naisten kanssa, meiltä pääsee vapaasti ulos kahdesta ovesta.