Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aspa. Minkä takia koet tarvetta selostaa asiakkaalle kaikki mahdolliset PÄIVÄNSELVÄT asiat ilman, että hän on sanonut sanaakaan niistä?

Vierailija
09.03.2023 |

Minulle on aivan sama kuinka monta miljoonaa alanuolta tähän tulee taas. Minua on aina kohdeltu tyhmänä, koko elämäni, enkä voi sietää sitä. Lähes joka kerta, kun olen yhteydessä johonkin aspaan, sään vastaukseksi täysin päivänselviä asioita, jotka kuka tahansa ymmärtää ja joista en ole itse sanonut sanaakaan. Esimerkiksi tällainen päivänselvä asia voisi olla, että taho x ei pääse tahon y järjestelmiin eikä voi hoitaa heidän asioitaan. IHANKO TOSI?! Miksi koet tarvetta osoittaa asiakkaalle kuinka v:n ț.ý.h.mäńä pidät häntä???

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska

a) niin moni soittaja ei ymmärrä itsestäänselvältä tuntuvia asioita

b) ap:n ulosanti antaa kuvan hieman typerästä ja sekavasta elämänkoululaisesta

Voi kuule kyllä minä ihan aitoja kouluja olen käynyt :) minä olen MINÄ, en MUUT.

Esikoulun ja apukoulun.

Vierailija
22/40 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sinua pidetään aina tyhmänä. Mistähän mahtaa johtua....?

Niin, enpä tiedä. Jos hoidan asiaani vaikka pankin kanssa, niin heidän ei todellakaan tarvitse kertoa minulle, että he eivät voi hoitaa vaikkapa vakuutusyhtiön asioita :) eiköhän tuo ole täysin päivänselvää?!?!?!

Kerroit, että sinua on aina kohdeltu kuin tyhmää, ja taas tälläkin kommentilla teit meille selväksi, miksi näin on tapahtunut ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se vähän pöljää, että samassa firmassa saatetaan saman asiointikerran aikana kysyä kolmeen kertaan samat tiedot (osoite, puhelinnumero jne.) Näin esim. Terveytalossa.

Olen alkanut tehdä niin, että heti kun pääsen asiakaspalvelujan puheille, sanon heti erittäin selvästi, että mitkään tietoni eivät ole muuttuneet 15 vuoteen, älä suotta kysele. Eivät ole kyselleet.

Vierailija
24/40 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei todellakaan tarvitse kertoa, että vakuutusyhtiö ei hoida autokaupan asioita, hammaslääkäri ei hoida pankin asioita jne. Kai minä nyt v... tajuan, että taho x on eri kuin taho y, ENKÄ OLE MISSÄÄN VAIHEESSA SANONUT SANAAKAAN ASIAAN LIITTYEN ELI TOISIN SANOEN aspa vain kokee tarvetta kertoilla minulle kysymättä asiat, jotka kuka tahansa ymmärtää. Ihan vain osoittaakseen kuinka tyhmänä minua pitää.

Vierailija
25/40 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y taho rulez

Vierailija
26/40 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelussa on käynyt vuosien saatossa ilmi, että varmuuden vuoksi kannattaa olla mahdollisimman selväsanainen ja vääntää rautalankaa. Joillekin ei auta sekään, ja kiukutellaan esim. toisen firman tekemästä mokasta meille.

Vierailija
27/40 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska

Voi kuule kyllä minä ihan aitoja kouluja olen käynyt :) minä olen MINÄ, en MUUT.

Mutta joki random aspa ei tiedä kuka SINÄ olet ja mitä kouluja olet käynyt.

Siis kuvittelet ihan tosissasi, että minun koulutukseni liittyy asiakaspalveluun jollain tavalla?? 😂

Vierailija
28/40 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on VAUVA keskustelupalsta

T. X aspa

Vierailija
29/40 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei todellakaan tarvitse kertoa, että vakuutusyhtiö ei hoida autokaupan asioita, hammaslääkäri ei hoida pankin asioita jne. Kai minä nyt v... tajuan, että taho x on eri kuin taho y, ENKÄ OLE MISSÄÄN VAIHEESSA SANONUT SANAAKAAN ASIAAN LIITTYEN ELI TOISIN SANOEN aspa vain kokee tarvetta kertoilla minulle kysymättä asiat, jotka kuka tahansa ymmärtää. Ihan vain osoittaakseen kuinka tyhmänä minua pitää.

Näiden rääkyvien kommenttiesi jälkeen puoli Suomea pitää sinua tyhmänä.

Vierailija
30/40 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska

Mutta joki random aspa ei tiedä kuka SINÄ olet ja mitä kouluja olet käynyt.

Siis kuvittelet ihan tosissasi, että minun koulutukseni liittyy asiakaspalveluun jollain tavalla?? 😂

Wtf?

Vierailija
31/40 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, kun eivät he minulle tai muille normaaleille ihmisille tuollaista selosta. Joku sinussa ja toiminnassasi sen aiheuttaa.

Vierailija
32/40 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kerropa nyt joku esimerkki, aika sekavalta vaikutat

Vierailija
33/40 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kerropa nyt joku esimerkki, aika sekavalta vaikutat

AP on mennyt pankin tiskille hoitamaan vakuutuksiaan

Vierailija
34/40 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspana ainakin multa pyydetään asiaa x koska asiakas luulee että pystyn sen tekemään, joudun kertomaan että valitettavasti se ei onnistu vaan asia tulisi hoitaa tahon y kautta. Kerron joskus mitä asioita voimme hoitaa, mutta vaan sen vuoksi ettei vaikuta siltä että v tuilen asiakkaalle vaan jatkossa säästetään molempien aikaa.

Vierailija
35/40 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin tulee eteen, että taho y on luvannut hoitaa asian a, jotta asiakas voi hoitaa asian a x tahon kanssa. Kun taho y on jättänyt asian hoitamatta, ja taho x ei ilman yn suoritusta voi asiaa hoitaa, asiakas hyökkää tahon x aspan päälle, eikä tahon y. Näitä tulee ihan jatkuvasti, ja saat olla sylkykuppina virheestä, jonka tekemiseen itsellään ei ole osaa eikä arpaa.

Vierailija
36/40 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivittäin tulee eteen, että taho y on luvannut hoitaa asian a, jotta asiakas voi hoitaa asian a x tahon kanssa. Kun taho y on jättänyt asian hoitamatta, ja taho x ei ilman yn suoritusta voi asiaa hoitaa, asiakas hyökkää tahon x aspan päälle, eikä tahon y. Näitä tulee ihan jatkuvasti, ja saat olla sylkykuppina virheestä, jonka tekemiseen itsellään ei ole osaa eikä arpaa.

Ja, jos asiakas ymmärtäisi kuvion ilman rautalankaa, eikä sitä tarvitsisi selittää toiseenkin kertaan selvästi artikuloiden, olisi kaikilla mukavampaa.

Vierailija
37/40 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vaikeaa teille voi olla ymmärtää ketjun pointti? KAUPPA KERTOO ASIAKKAALLE, ETTÄ EIVÄT HOIDA HAMPAITA. HAMMASLÄÄKÄRI KERTOO, ETTEI HOIDA PANKKIASIOITA.

TÄYSIN RINNASTETTAVISSA TUOLLAISEEN.

Noi esimerkit on huononpuoleisia, kun niistä saa kellaisen käsityksen että asiakas on kysynyt sieltä kaupasta hoitaako ne hampaita. Ja eivät hoida, mikä on tietysti ihan luontaista sitten kertoa aspasta jos etsit hammashoitoa. Jos kysyy väärästä paikasta niin mitä muutakaan se aspa voi vastata.

Mut yleisesti ottaen, monessa asiakaspalvelutehtävässä 'suoriutumista' arvioidaan katsomalla onko kertonut asiakkaalle tietyt, ennalta määrätyt asiat. Siksi siis kertovat päivänselvyyksiä, kun sillä on vaikutusta oman työn arviointiin.

Vierailija
38/40 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat todella tyhmältä. T. Aspa

Vierailija
39/40 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienet jo havainnut, että asiallisia vastauksia täällä ei ole eikä tule?

Vierailija
40/40 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ao on käynyt huutoraivoamassa milloin mistäkin i dioo ttiasiasta. Joko hän on oikeasti todella todella vähä. äl yinen tai sitten todella sitkeä ja virkeä trolli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme