Tilaisitko muuttoauton muuttofirmalta jos omistaisit vain nämä huonekalut?
-pesukone (päältä täytettävä)
-yksi siro kevyt nojatuoli
-ikean hyllykkö pieni (kevyt)
-työpöytä
Ei siis mitään rasksta sohvaa tai sänkyä, en tiedä hävittäisikö nämä huonkalut, vai tuleeko se kalliimmaksi kuin jos tilaa muuttoauton. Noi on ikean halpis huonekaluja, paitsi pesukoneesta olen maksanut enemmän.
Kommentit (68)
Mitään muuta ongelmaa tässä ei ole kun paljon ap on valmis maksamaan ja haluaako päästä helpolla vai vähän vaikeammalla.
Kyllä nuo kortittomat ja autottomat muuttajat ovat ennenkin päässeet muuttamaan vaikka kaupungista toiseen, kun vaan lompakkoa raottavat ja etsivät itselleen sopivat autot/kuskit/palvelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Miten minä sen pesukoneen muka kävellen saisin 15km päähän?
t. ajokortiton, jolla ei kavereissakaan ole kuskeja
Sinulla ei siis ole muuta sälää kuten astioita, vaatteita jne... Varmasti on joten miten ne olet saanut kuljetettua sinne 15 km päähän?
On mulla
Et vastannut kysymykseen, että miten olet ne saanut kuljetettua sinne 15 km päähän?
Noinhan menisi frmariautossa parilla keikalla
Kysy kavereilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myy pesukone ja nojatuoli pois. Ei niiden takia kannata maksaa kalliita kantajia ja kuljetusta.
Onko pesutupa uudessa paikassa?Mutta sittenhän ap joutuu ostaa uuden pesukoneen ja nojatuolin uudssa asunnossa
tämä, inflaatio on iskenyt aika kovaa myös huonekalujen ja kodinkoneiden hintoihin, näissä ei enää kovin usein ole superhyviä tarjouksia. Ikeassakin nojatuolit maksaa lähemmäs 200e ellei osta ihan halvinta 50e tuolia. Uuteen pesukoneeseen menee myös kuljetuksineen ja asennuksineen helposi 400e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Miten minä sen pesukoneen muka kävellen saisin 15km päähän?
t. ajokortiton, jolla ei kavereissakaan ole kuskeja
Sinulla ei siis ole muuta sälää kuten astioita, vaatteita jne... Varmasti on joten miten ne olet saanut kuljetettua sinne 15 km päähän?
On mulla
Et vastannut kysymykseen, että miten olet ne saanut kuljetettua sinne 15 km päähän?
En vastaa tyhmälle tyhmään kysymykseen.
Me kyllä mieheni kans vuokrattiin paku. Pakulla ajaminen onnistui, vaikkei ole eläissään ajanut pakua. Ei sillä ajaminen ole sen kummempaa kuin henkilöautolla ajaminen. Ratti ja polkimet siinä on kuin henkilöautossa. Käy vaikka koeajolla. Sängyn kantamiseen tuli veljeni avuksi. Minä autoin eka kerralla, mutta oli vähän raskasta naisimmeiselle. Oli aika painava runkopatja. Ei kannata hyvää pyykkikonetta myydä pois. Me laitettiin pyykkikone nokkakärryyn ja sen raahaaminen onnistui yhdeltä mieheltä. Toinen aukoi oveja.
meillä ainakin kotikäytön laitteissa menee enemmän aikaa pyykinpesuun kuin teollisuustason koneilla. teollisuuskoneet ovat mysö isompia, joten niissä voi usein pestä enemmän pyykkiä kerralla