Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko sulla kuvia irc-galleriassa? jos on, miksi, jos ei, miksi ei:) ev

Vierailija
23.11.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aikuinen. Kuviani ei siis ole siellä.

Vierailija
2/8 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä olen aikuinen. Kuviani ei siis ole siellä.

Oikea AIKUINEN

Hih hih!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy on varmaan se, että olen ammatiltani opettaja enkä halua laittaa kuviani sinne opiskelijoiden pällisteltäväksi. Voi olla, että joku on laittanut minusta sinne jo jonkin kuvan, eikä se sinällään haittaa. Mutta mieluummin levittelen kuviani ihan toisin keinoin tutuille. Tuntemattomille ei ole mitään tarvetta itseään esitellä.

Vierailija
4/8 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siellä jo pitkään ollut niin ei ole saanut aikaiseksi poistettua niitä..

Vierailija
5/8 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuvat siellä. Laitoin ne itseasiassa sinne vasta joskus viime vuosien aikana, ja nuorisoon kuulunkin kai yhä ;)

Siellä on sellaisia vanhoja ystäviä joiden kanssa en muualla juttele.

Törmäsin silloin aikanaan erääseen vanhaan kaveriini ja hän kehotti minua rekisteröitymään sinne, jotta voimme vaihdella kuulumisia (silloin mese ei kai ollut niin yleinen tms). Nyt vain olen " jäänyt" sinne.

Vierailija
6/8 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole vielä sittenkään uskaltanut;) yahoon palvelimella mulla on kuvia, mutta niitä pääsee muut katseleen vaan kutsusta, eli se on hyvä, jos ei halua, että tuntemattomat pällistelee ja arvostelee sun nassua tai valokuvaustaitoja tai mitä vaan... niin, ja olen vähän päälle parikymppinen, enkä varmaan vielä ' liian aikuinen' irc-galleriaan;)

Vierailija
7/8 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ilo tuntemattomien silmille...

Vierailija
8/8 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaskaan mitään kuvia en sinne ole itse laittanut.

En pidä siitä että ihan joka iikka netissä pääsee töllistelemään mun kuvia. Valitsen mielummin itse kuka saa nähdä kuvani.

Ja vaikka yritinkin rekisteröityä, sen takia että pääsisin kommentoimaan muiden kuvia, niin eipä mennyt hakemus läpi. Niin olkoot sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi