Yli 50 v. naiset, tunnetteko olonne vielä kauniiksi?
Viidenkympin raja lähenee itsellä... Huolestuttaa jos ulkonäkö "romahtaa" eikä koe enää olevansa niin kivan näköinen kuin nuorena. Oletteko yli 50 v vielä omasta mielestänne kauniita ja onko teillä vielä motivaatiota miten paljon ehostautua ja laittautua, koetteko vielä olevanne nättejä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri tänään tinderissä miltä viiskymppiset pariisittaret näyttää olivat kuin eri planeetalta verrattuna suomalaisiin suonsilmästä läskiämmiin.
Sulla ei ois varaa niihin.
no siis joo. olin ihan superkaunis nuorempana ja nyt 50v ei ole oikeastaan tullut ryppyjä ollenkaan. mutta itseäni ei erityisemmin kiinnosta olla kaunis enää, se menetti merkityksen. en tykkää huomiosta, enkä varsinkaan siitä, jos tuntemattomat äijät vahtaa tai joku tulee väkisin jutteleen. tiedän olevani kaunis ja sitä miehet aina sanoo, jos pääsee juttusille. sillä nyt vaan elämässä ei ole niin suurta merkitystä, olla kaunis? enemmän merkitsee millainen vanhuus tulossa ja missä olosuhteissa ja kenen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla viisikymppisenä jo vähän kovempaa substanssia plakkarissa kuin "kiva ulkonäkö".
Juurikin näin. Tietty jos on tottunut elättämään itsensä instassa pyllistelemällä tai jääkiekkoilijamiekkoisen kukkarolla käyden, niin ulkonäön romahtaminen voi olla isokin tragedia.
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehiltäkysytä tunteeko ne itsensä komeiksi.
Jostain joskus luin, että miehille on tärkeää, että he eivät ole tyhmiä, ja naisille on tärkeää olla kaunis.
Vierailija kirjoitti:
no siis joo. olin ihan superkaunis nuorempana ja nyt 50v ei ole oikeastaan tullut ryppyjä ollenkaan. mutta itseäni ei erityisemmin kiinnosta olla kaunis enää, se menetti merkityksen. en tykkää huomiosta, enkä varsinkaan siitä, jos tuntemattomat äijät vahtaa tai joku tulee väkisin jutteleen. tiedän olevani kaunis ja sitä miehet aina sanoo, jos pääsee juttusille. sillä nyt vaan elämässä ei ole niin suurta merkitystä, olla kaunis? enemmän merkitsee millainen vanhuus tulossa ja missä olosuhteissa ja kenen kanssa.
Sama. Ei kiinnosta enää pätkääkään olla tuntemattomien huomion ja ahdistelun kohteena. Haluan olla rauhassa ja näkymätön. Toki saan itseni edelleen kauniiksi laittautumalla, mutta en koe sille tarvetta. Arvostan omaa rauhaa ja yksityisyyttä enkä halua tuhlata aikaani turhanpäiväisyyksiin. Olen vain sellaisessa seurassa, jossa aidosti viihdyn.
Kyllä tunnen itseni kauniiksi ja olen tyytyväisempi ulkonäkööni kuin nuorena. Ikää 55v.
Katsoin juuri tänään tinderissä miltä viiskymppiset pariisittaret näyttää olivat kuin eri planeetalta verrattuna suomalaisiin suonsilmästä läskiämmiin.