Mitkä ovat vahvuutesi/luonteenpiirteesi, joita esihenkilösi arvostaa?
Kommentit (31)
Kuka on esihenkikö? Meillä on esimies.
Korkea työmoraali, halu kehittyä, positiivisuus, taito puhua myös vaikeista asioista ja yrittää löytää niihin ratkaisu.
Ja minustakin esihenkilö on kauhea sana.
Ystävällisyys. En valita pienistä.
Minulla ei ole esihenkilöä! Päätän itse,miten elän elämääni.
Hoidan asiat jämptisti. Minuun voi luottaa 100%.
Kyky uusiin ideoihin, niin sanottu thinking out of the box
Puolitoista vuotta sitten työpaikallamme haettiin työntekijää, joka haluaisi kouluttautua vähän erityyppiseen työhön, jota tehtäisiin 20% työajasta ja muu aika sitten sitä vanhaa normaalia työtä. Hain tähän, tulin valituksi, olin tosi innoissani kun sain oppia lisää ja surkuttelin niitä, jotka varmaan olivat hakeneet eivätkä tulleet valituiksi. Nyttemmin olen tajunnut, ettei siihen ehkä ollutkaan muita hakijoita, koska esimies edelleen jaksaa kiitellä sitä, miten rohkeasti ja ennakkoluulottomasti lähdin tuohon. Sain palkankorotuksenkin sen takia vaikka ei siis lisää työni määrää mitenkään, koska aiempaa työtäni on vastaavasti vähennetty.
Järjestelmällisyys ja rauhallisuus.
Mikä on esihenkilösi? Ei minulla ole mitään esihenkilöä.
+teen työni hyvin
+tulen juttuun työkaverien kanssa
+jos pomo aukoo päätään jostain asiasta oli aihetta tai ei, minua kiinnostaa se veemäisyys 10 minuuttia. En ota sitä itseeni.
+olen ihan joustava
Tulen tarvittaessa töihin ja tyydyn pieneen palkkaan.
Ei varmaan ole, koska palkka ei ole noussut mihinkään. Olen kaksi vuotta ollut täällä, oppinut uusia asioita jne. Ei mitään. Ei sairauspoissaoloja.
Annan pomon kuvitella että hän on fiksumpi kuin minä.
Tavoitteellisuus. Minulle annetaan tavoite, ja aina ylitän sen.
Valtava toleranssi päihteille. Vielä kahden promillen paikkeilla olen käytännössä selvinpäin. Siksi en tykkää kovin usein ottaa kun humalaan tarvittavasta määrästä tulee aivan järkyttävä olo. Edustushommissa toimisi kun ei päästä krapulaa yllättämään.