Lintilä tavannut nuorta naista, ns pikkuserkkua
Nimeä ei kuitenkaan suostu kertomaan 😅
Kommentit (575)
Vierailija kirjoitti:
Mahdollista on, että ko. ministerin työura politiikassa on sitä vanhanaikaista mallia, jossa paljon huonoa ja sopimatonta käytöstä katsotaan läpi sormien. Hän ikäänkuin kuuluu kalustoon ja suurilta, valtiota vaarantavilta on vältytty tai ne on pystytty korjaamaan.
Tämähän ei ole hyväksyttävää. Vaikka onkin inhimillistä peitellä heikkouksiaan valehtelemalla tai valkopesemällä musta, valtion päättäjiin kuuluvalla henkilöllä se on kansan luottamuksen ja verovarojen hyväksikäyttöä.
Aiemmin täällä kirjoitin, miten sairaalan osastolla puhallutettiin sijaisuuksia aloitteleva hoitaja, joka vaikutti nauttineen alkoholia.
Heti joutui lähtemään työvuorosta, eikä voinut enää saada sijaisuuksia.
Miksi tämä on muilla aloilla mahdotonta?
Vain poliisin puhallutukseen on pakko suostua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Lintilä naimisissa? Kotoa ehkä osaisivat parhaiten kertoa, onko alkon kanssa ongelmaa.
Ja onko sillä nuorta naista pikkuserkkuna. Luulisi rouvan tietävän.
Tuota... Minä en edes itse tiedä kaikkia pikkuserkkujani, enkä tiedä yhtään mieheni pikkuserkkua. Tuskin tiedän kaikkia hänen serkkujaankaan.
Minusta Lintilä on ihan lupsakka valtiomies.
Mutta jos olisin vieraan valtion palveluksessa ja haluaisin vaikuttaa Suomen valtiolliseen työrauhaan, Lintilän tyyppisestä, hieman huolettomasta kaverista aloittaisin kokeilemaan.
Yksityiskohtia ei ole tiedossa, mutta hieman epämääräistä meininkiä: nuoren naisen tapaaminen hotellissa ja afrikkalaiset digikaappaukset.
Jos olisi yksi myöhästyminen delegaatiosta, mitään selkkausta ei tapahtuisi. Mutta tässä on sarja tapahtumia, joissa Lintilästä saa aika huithapelin kuvan.
Olen ministerismies Suomen hallituksessa, olen menossa viralliseen tapaamiseen Ruotsiin. Aikataulu on tiukka mutta ainahan pikkuserkkua ehtii moikkaamaan. Voi serkkulikka vaikka auttaa rusetin solmimisessa ja vetskarin kiinni vetämisessä.
Pah, te tekopyhät nillittäjät. Minua ei Lintilän lonkeron juonnit tai pukeutumistekniset ongelmat tai pikkuserkun tapailut haittaa. Jos kerran keski ikäiset nais-lapset saa bailata ja vetää jauhoja niin kyllä yhdellä setämiehellä pitää olla kans mahdollisuus olla ja elää. Mä vielä äänestän Lintilää tätä menoa. Täytyy katsoa onko se ehdolla, ja missä.
Vierailija kirjoitti:
Pah, te tekopyhät nillittäjät. Minua ei Lintilän lonkeron juonnit tai pukeutumistekniset ongelmat tai pikkuserkun tapailut haittaa. Jos kerran keski ikäiset nais-lapset saa bailata ja vetää jauhoja niin kyllä yhdellä setämiehellä pitää olla kans mahdollisuus olla ja elää. Mä vielä äänestän Lintilää tätä menoa. Täytyy katsoa onko se ehdolla, ja missä.
Keski-Pohjanmaan vaalipiiri. Kyllä varmasti kipeästi ääniä tarviikin.
On naimisissa ja kaksi lasta. Perus-kepulainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-Pohjanmaan vaalipiiri. Kyllä varmasti kipeästi ääniä tarviikin.
No tuota. Vaasalaiset ovat äänestäneet valtuustoonsa jopa Susanna Kosken, joten odotettavissa on ihan mitä tahansa. Possuilu voi jopa kiihottaa näitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tosissaan kukaan usko, että nainen oli pikkuserkku. Lintilä on kyllä typerä, jos luulee selityksen menevän täydestä. Kai se on omasta mielestään niin iso herra, että saa sanoa haluaa eikä siitä ole haittaa itselle. Eikä tähän asti ole kyllä ollutkaan
Minä uskon. En viitsi mennä mukaan kaikkeen hömppäpuheeseen, jota täällä pyörii. En edes ole mikään Lintilän kannattaja. Olen parin vuoden sisällä lähettänyt hänelle tuulivoimarakentamista Pohjanmaalle kritisoivia viestejä, mutta hän ei ole vastannut. Silti yritän olla oikeudenmukainen.
Kun Lintilän kansanedustajaura on nyt mitä ilmeisimmin päättymässä, on kansakunnan syytä muistaa häntä. Esillehän hän on päässyt kunnolla vasta viime aikoina. Ollut tähän asti suurimmalle osalle kansaa tuntematon suurmies. Toholammenkin tunnetuksi tehneelle miehelle on myönnettävä valtiopäiväneuvoksen arvo.
Jokainen meistä yrittää puolustaa itseään, joskus siihen tarvitaa pieni valkoinen valhe- mitään vahinkoa ei ole kenellekään tapahtunut!
Nää kepulaiset alkaa pikkuhiljaa kuoriutua sieltä kammareistaan, ja kulissit kaatuilee... "mitä serkumpi sen herkumpi" aina ollut maaseudulla tunnettu ohjenuora.
Toki sitten kaukana ollaan vielä persuista ja mitä haaroja niistä siennytkään... Pelasta Suomi hulluudelta, persuilta.
Vain yksi asia on aitoa: https://tinyurl.com/2ajeuctb
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Lintilä naimisissa? Kotoa ehkä osaisivat parhaiten kertoa, onko alkon kanssa ongelmaa.
Ministerin vaimon elintasoon tottunut rouva varmaankin rientää heti julistamaan että Mika on kova juomamies, älkää äänestäkö häntä!
Haloo nyt.
Enkä ota itse asiaan mitään jyrkkää kantaa, Lintilä on työnsä hoitanut. Enkä muutenkaan ole nähnyt kuin nimetöntä selkäänpuukoŧusta.
Se, miten elinkeinoministeri hoitaa työnsä ja miten hyviä päätöksiä hän tekee, näkyy vasta vuosien päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tosissaan kukaan usko, että nainen oli pikkuserkku. Lintilä on kyllä typerä, jos luulee selityksen menevän täydestä. Kai se on omasta mielestään niin iso herra, että saa sanoa haluaa eikä siitä ole haittaa itselle. Eikä tähän asti ole kyllä ollutkaan
Minä uskon. En viitsi mennä mukaan kaikkeen hömppäpuheeseen, jota täällä pyörii. En edes ole mikään Lintilän kannattaja. Olen parin vuoden sisällä lähettänyt hänelle tuulivoimarakentamista Pohjanmaalle kritisoivia viestejä, mutta hän ei ole vastannut. Silti yritän olla oikeudenmukainen.
Ei vastannut koskaan myös kysymyksiini koronatuista, vaikka oli vastuuministeri. Sen sijaan muutama muu ministeri vastasi asiallisesti asiallisesti esittämiini kysymyksiin esim. siitä milloin tapahtuma- ja luovan työn aloille on ajateltu myönnettävän tukia. Tulihan niitä sitten loppuviimein kun moni alan yrittäjä oli suurinpiirtein kadulla. Ei kiinnostanut Lintilää. Aivan päin mäntyä meni ne koronatuet, niitä jaeltiin sellaisille yrityksille, jotka eivät edes koronasta kärsineet ja tarvitsevat jäivät nuolemaan näppejään. Nyt näköjään selviää perusteellisesti millainen tyyppi Lintilä on miehiään, enkä ole ollenkaan yllättynyt. Valehtelee minkä kerkeää, ja on siinäkin huono. Ei jatkoon.
Valta paitsi turmelee, saa näköjään luulemaan, että kaikki on luvallista mitä ei asiakseen kielletä.
Potiitikoille ei näköjään sanota tarpeeksi usein, että serkkutytöt on kiellettyjä siinä vaiheessa kun haluaa olla vakavasti otettava.
Vaasan vaalipiirissä kova skaba, Pasi Kivisaari, Antti Kurinen, Mika Lintilä ja uudelleen yrittää Seinäjoelta Lasse Hautala, edelluskauden kansanedustaja.Kurvinen.
Mika Toholamnilta, entä Kivisaari ja Kurvinen?
Vierailija kirjoitti:
Vaasan vaalipiirissä kova skaba, Pasi Kivisaari, Antti Kurinen, Mika Lintilä ja uudelleen yrittää Seinäjoelta Lasse Hautala, edelluskauden kansanedustaja.Kurvinen.
Mika Toholamnilta, entä Kivisaari ja Kurvinen?
Mikko Savolaakaan ei pidä unohtaa.
Lintilälle näköispatsas Toholammelle?