Kiira Korpi sanoo ettei ole hetero !
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009435837.html
Vaan biseksuaali, jopa panseksuaali.
Hurjaa ! Kiiralla voisi olla vientiä naisten keskuudessa ?
Kommentit (77)
Joskus sitä toivoo, että ihmiset vaan jäis sinne kaappeihinsa asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Too much information. Enää ei ole pelkästään vegaanit, joiden täytyy kertoa muille informaatiota, joka ei niitä kiinnosta. Nyt jokaisen joka ei ole ns. normi mies tai nainen täytyy kertoa seksuaalisesta suuntautumisestaan kiinnosti se muita tai ei.
Vaikuttaa identiteettikriisiltä. Kiira Korpi on ollut varmaan liian monta vuotta kultaisessa häkissä.
Vaikuttaa autismin kirjon ihmiseltä. Ja siltä että ehkei kaikki ideat ole ihan omia vaan toisten ajatuksia siitä mitä hän voisi olla. Runoilija? "No joo mulla oli äidinkielikin 9"
Eli saahan sitä kriiseissä.
Manuela bosco haastatteli sitä jossain, en tiedä millä meriiteillä, ei osaa toimittajan alkeitakaan, mumisee joka väliin joo, mmm, mmm niin..ei osaa olla hiljaa kun toinen puhuu 🤣
Siinä kyllä 2 "haluan olla taiteilija".
Pan? Kiira Korvelle kelpaa siis kaikki. Nai vaikka puuta tai täytettyä eläintä.
Miksi Kiira muutti niin radikaalisti tyyliä kun tuli kaapista ulos? Miksi aina näin? Ensin oli naisellinen, majesteettinen, ulkonäöstään huolehtiva, nyt ihan tavallinen pieruverkkareissa pyörivä meikitön, siilitukkainen härö... oliko entinen elämä vain esittämistä ja sitä että on standardisen seksikäs heteronainen.
https://is.mediadelivery.fi/img/978/2ce8f92054274f49b04e4d168f010dac.jp…
Katsokaa nyt tätä kuvaa, miten noloo... Miksei voi näyttäytyä eleganttina eikä tällaisena 'katsokaa nyt mua, en ole hetero!' Toi look on 🤮
Miakos kirjoitti:
Uskaltaisinpa itsekin tulla kaapista. Olen pari kertaa iskenyt toisen tytön baarista, mutta haluaisin oikeaan suhteeseen. Pelottaa vain, miten suku tai työkaverit sen ottais.
Tsemppiä sulle.
Mitä ihmeen neitejä ne Kiiran entiset poikaystävät ja aviomies ovat oikein olleet? Olisivat antaneet kunnon kyytiä niin olisi Kiiraltakin nämä lepakkojutut jääneet, kyllä tää on ihan näiden miesten syytä
Vierailija kirjoitti:
https://is.mediadelivery.fi/img/978/2ce8f92054274f49b04e4d168f010dac.jp…
Katsokaa nyt tätä kuvaa, miten noloo... Miksei voi näyttäytyä eleganttina eikä tällaisena 'katsokaa nyt mua, en ole hetero!' Toi look on 🤮
Mulla tulee tosta lookista enemmänkin urheileva kirjailija lookki mieleen, kuin bi/pan lookki, mut tulkitse sinä toki omalla tavallas
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen neitejä ne Kiiran entiset poikaystävät ja aviomies ovat oikein olleet? Olisivat antaneet kunnon kyytiä niin olisi Kiiraltakin nämä lepakkojutut jääneet, kyllä tää on ihan näiden miesten syytä
Ai paniko ne kuin naiset niin nyt se innostu naisista? Vai paniko ne kuin miehet ja nyt ei enää miehiä halua? Vai miten tää menee?
Olen aina pitänyt Kiiraa outona.Kun se Arthus komeus meni naimisiin hänen kanssaan ihmettelin miksi tuon jääkylämän valitsi. Ja nyt ymmärrän.
Kiira on jotenkin poistyöntävän näköinen.Minkäänlaista lämpöä en näe hänessä.
Sellaisia ne naiset luulee, että ovat muka jotain lesboja lähes kaikki vaikka ne ovat vain seksinukkeja meille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Pitävät liikaa melua itsestään. Alkaa kyllästyttää.
Pekka Siitoin olisi saanut lespoilun loppumaan.