Kuinka moni uskoo ja katsoo ettei lapsi /te itse nuku vesisuonen päällä?
Kommentit (16)
Olen tarkistanut kaikkien sänkyjen paikat ja sängyt eivät ole vesisuonien kohdalla.
Jos vähänkin alkaa väpättämään niin samantien siirrän sängyn toiseen paikkaan.
Vanhempani ovat nukkuneet tiettävästi yli 30 vuotta.
Onko näin tyhmiä ihmisiä oikeasti olemassa?
eli ei taida mitään suonia olla. Vesisänky kylläkin.
Vaikuttaako se jotenkin sen, että ne vesisuonet lakkaavatkin yhtäkkiä olemasta?
tai ettei sinun tai naapurin amalgaamipaikat säteile seinän läpi?!
huomattavasti erilaisilla vesikraanoihin asetetuilla kuparimaadoitus langoilla.Näin ainakin isäni setävainaa uskoi ja viritteli kämppänsä ( kerrostalo 3 kerros) täyteen näitä kuparihässäköitä. Sänky siirtyi olohuoneesee, makkarissa ei voinut vesisuonten takia nukkua;)
ja ihmettelin että miten niiden päällä voi olla nukkumatta
joilla "säteilyä" voi vähentää. Jahka tuokin asia tieteellisesti todistetaan,niin sitten siirrellään sänkyjä ;)
että mitä vesisuonia?
josko alkais sänkyjä siirtelemään.
Näin totesi eräs remonttimies kun mummon talo remontoitiin ja mummo sekä pappa olivat vuosikymmenet siellä kyseisessä huoneessa nukkuneet. Vaan miksi ei saisi, en tiedä.
Maan alla kulkee vesisuonia. Esim. pihlajat kasvavat mielellään vesisuonien kohdalla ja niistä voi myös päätellä missä niitä on.
Siitä tietää nukkuvansa vesisuonen kohdalla jos sängyn vaneripohjassa on mustunut, ihmisen muotoinen hahmo ( ihan totta =) Eli käykääpäs nyt katsomassa jos jollakin sellanen vanha vaneripohja vielä on.
Voi testata kahdella rautalangasta väännetyllä tikulla. Ne heilahtavat kuin viisarit vesisuonien kohdalla. Mies osaa ja olen uteliaisuuttani kokeillut minäkin.
Maasäteily voimistuu mitä korkeammalle mennään. Eli kakkoskerroksessa sitä on enemmän kuin ykkösessä.
syynä omat lapsuuden kokemukset