Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin katsomassa paria taloa

47mies
07.03.2023 |

Sanoin välittäjälle että sauna pitää olla ja hieno eikä remontti tarvetta. No se esitteli talon jossa ei ole saunaa ja toisen talon jonka sauna on todella vanha jaa remonttiin menisi 30 000 euroa ainakin,

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdein ensin!

Vierailija
2/6 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda välittäjää ja korota omaa budjettiasi. Ei paskalla tee mitää, hanki kunnon talo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kun siinä ohjelmassa remppa ja muutto suomi  yhdessä jaksossa kun ne jotka haki uutta asuntoo jossa mies sanoi sauna pitää olla ehdottomasti niin välittäjä näytti asuntoo jossa ei ole saunaa.

Vierailija
4/6 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin uutta vuokra asuntoa mutta kaikki vapaat on todella kamalia. Ensinnäkin asuntojen jääkaapit vanhoja ja likaisia olleet mitä kävin katsomassa. Sitten olen kysynyt maksaako vuokranantaja uuden jääkaapin niin ei maksa. Yksityiset ei halua panostaa ja vuokraa pidetään korkealla. Yks asunto josta olin kiinnostunut on ollut yli vuoden tyhjillään. Siitä pitäisi maalata ja tapetoida seinät ostaa uus jääkaappi mutta vuokranantaja ei suostunut että olisin maalannut itse ja olis vähennetty vuokrasta se työ. Kuitenkin se menettää noin 400 euroa kk vuokrassa kun pitää asuntoa tyhjänä.

Vierailija
5/6 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vasara pysy kädessä? Mun mies remppas meille uuden saunan.

Vierailija
6/6 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynen asunto jossa asun niin muutin tähän 2015 ja seinät oli kamalat ja vuokranantaja suostui että remontoin itse asuntoa ja sain alennusta vuokraan 1200 euroa silloin. Laitoin uudet tapetit seinään ja maalasin myös seiniä ja keittiön muovimatto vaihdettiin. Vuokranantaja maksoi tapetit ja välineet heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän