No tulipa käytyä sitten työvoimatoimistossa.
Vähän huonoa mainosta kyseiselle virastolle on työntekijä, joka ei osaa kymmensormijärjestelmää, saatika sitten oikeinkirjoitusta.
Olisi ollut suotavaa, että termit, joita työkkärissä käytetään, kirjoitettaisi oikein, eikä vähän sinne suuntaan. :/
Voih, ja oli melkeinpä uusi työntekijä. Kyllä sen verran pitäisi virastoissa katsoa, että edes kymmensormijärjestelmä on hallussa nykyaikana.
Kommentit (3)
Jos kieltäytyy tarjotusta työstä ilman perusteita niin karenssihan sieltä napsahtaa!
Että oikein amk:n käynyt... huh huh. Työ on aina työtä ja patalaiskat kotona makaavat amk:n käyneet luuserit kansakunnan loisia!
Mä olen yliopistosta valmistunut toimittaja ja kirjoitan työkseni KAHDELLA sormella :-)
No toisaalta tässä hommassa on hyväkin, että ehtii ajatella mitä kirjoittaa. Ei silti, olen varsin nopea tämän kaksisormijärjestelmäni kanssa...
Mulla meni pari vuotta sitten hermot työkkärin akan kans ku yritti laittaa siivoojaksi vaikka koulutukseni on AMK tasoa.
Sanoin akalle et ota kuule ite moppi käteen nii mä tulenkin sun paikalle et tulee noikin hommat joskus tehtyä ja just tosta 10sormijärjestelmästä vinkkasin.
Tuli sit 2kk karenssi...