Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen itkeskellyt koko illan, itselleni tuntemattoman nuoren kuoleman vuoksi

Vierailija
06.03.2023 |

Lapselleni tämä nuori oli tuttu.

En voi edes kuvitella millainen tuska tämän nuoren perheessä on.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekää jotkut osanottokukkaset heidän ovelleen ja jätä puhelinnumero jos he tarvitsevat mitään apua. Ja vie lapsellesi kaakaota tai mitä tuon lohtujuttu nyt sitten onkaan. 

Vierailija
2/20 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itkenyt jo kuukauden verran afgaaninaisten puolesta. Ihan kauheata vääryyttä kokevat siellä. Täällä on parempi, Pertin sylissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös tosi herkkä. Itken melkein aina kun kuulen jonkun lapsen tai nuoren kuolemasta varsinkin jossain lähiseudulla, vaikka en tuntisi heitä millään tavalla. Tulee vaan niin paha olo heidän perheen puolesta ja ajatus siitä että niin voi sattua kenelle vaan.

Vierailija
4/20 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota iltalääkkeet ja mene painopeiton alle. Kyllä se siitä.

Vierailija
5/20 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nisteille kuuluu nistien palkka, vaikka olisivat kuinka nuoria.  Ei niistä koskaan tule oikeita ihmisiä vaikka eläisivät kuinka vanhaksi, joten ihan turhaa surra.  Mieluummin iloita siitä, kuinka maailma on nyt hieman parempi paikka ilman kyseistä nistiä.

Vierailija
6/20 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saanut viime yönä unta kun mietin sitä naista, joka kuoli saatuaan lapsen (juttu eilisessä IS:ssä). Sitten aloin melkein panikoimaan, että mäkin voin saada aivoverenvuodon vaikka tänä yönä. Miksi pitää olla näin neuroottinen?

7/20 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta hölmöily ja elä omaa elämääs

- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.

Vierailija
8/20 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsari?

Vierailija
9/20 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin tänään kun katsoin simpanssiohjelmaa teeveestä. Ihana ihmispariskunta pelastaa orpoja simpansseja joiden äidit ovat joutuneet ihmisten ampumiksi. Itkin eläinraukkoja joita ihmiset kohtelevat huonosti ja samalla näiden ihmisten hyvyyttä jotka auttavat eläimiä.

Jos olisin lottomiljonääri tai muuten miljonääri, lahjoittaisin heidän työlleen rahaa, jotta pystyvät jatkamaan toimintaansa ja hankkimaan simpansseille suojelualueen.

En voi käsittää miljonäärejä jotka vain keräävät itselleen rikkauksia, tyyliin monta kallista rannekelloa ym. turhaa, kun maailmassa on tärkeämpiäkin kohteita mihin voi rahaansa laittaa.

Vierailija
10/20 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkin tänään kun katsoin simpanssiohjelmaa teeveestä. Ihana ihmispariskunta pelastaa orpoja simpansseja joiden äidit ovat joutuneet ihmisten ampumiksi. Itkin eläinraukkoja joita ihmiset kohtelevat huonosti ja samalla näiden ihmisten hyvyyttä jotka auttavat eläimiä.

Jos olisin lottomiljonääri tai muuten miljonääri, lahjoittaisin heidän työlleen rahaa, jotta pystyvät jatkamaan toimintaansa ja hankkimaan simpansseille suojelualueen.

En voi käsittää miljonäärejä jotka vain keräävät itselleen rikkauksia, tyyliin monta kallista rannekelloa ym. turhaa, kun maailmassa on tärkeämpiäkin kohteita mihin voi rahaansa laittaa.

https://areena.yle.fi/1-50466495

Vierailija
11/20 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkyys on lahja vaikkei se siltä aina vaikuta. Mäkin itken kun luen uutisia ihmisten tai eläinten väärinkohtelusta.

Vierailija
12/20 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yhtään kestä ajatella lapsiin kohdostuvia kauheuksia. En edes fiktiossa. Mua alkaa ahdistaa ja kyyneleet tulee silmiin, jos mietin, että on lapsia, joita vanhemmat ei rakasta. Kaikki lapset ansaitsee rakkautta.

Vierailija
13/20 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa aina välillä edelleen kiristää kurkussa kun muistan yhden meidän yksikön potilaan, joka kuoli reilu 35-vuotiaana viime kesän jälkeen. En edes itse häntä juuri koskaan hoitanut eli ei henk.koht. muodostunut läheistä hoitosuhdetta. Mutta liian nuori kuolemaan! Asui ja kuoli äitinsä luona, hyvä tavaton kun tekee pahaa sen äidin puolesta ;(

Vierailija
14/20 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sille kävi....ärsyttää kun jätetään oleellisin ja kiinnostavin kertomatta!

Vierailija
15/20 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa vaikka hankkia harrastus

Vierailija
16/20 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua itkettää nuo venäjän sotilaat jotka laitetaan muutaman ammuksen kanssa hyökkäämään panssarivauja vastaan.

Vierailija
17/20 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin tätä aikoinaan kun näin uutisen muutamia vuosia sitten, kuvittelin miltä tytöstä ja tytön äidistä tuntui kun puhuivat puhelimessa. Hirveä tilanne.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-2026914/Mum-bear-eating--Final…

Vierailija
18/20 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkin tätä aikoinaan kun näin uutisen muutamia vuosia sitten, kuvittelin miltä tytöstä ja tytön äidistä tuntui kun puhuivat puhelimessa. Hirveä tilanne.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-2026914/Mum-bear-eating--Final…

Järkyttävää

Vierailija
19/20 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itkeskellyt.

Vierailija
20/20 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko viedä rappusille herkkukori?

Barbro