Jeesuksen pilkkaajat.
Itselleni tulee aina sellainen ajatus, että kannattaisi olla varovaisempi sanoissaan. Ihan vaan vinkkinä.
Kommentit (39)
joku toinen uskonto onkin oikea. Nimittäin sulle.
1) jos ei varo sanojaan, niin Jeesus-fanit tulee ja hakkaa tai ainakin alkaa hyljeksiä?
2) ei pääse taivaaseen? No, onpahan Jeesuksen ystävillä sitten enemmän tilaa taivaassa.
Itse uskon spiritualismin oppeihin.
TEKOÄLY NOSTANUT .............. 8.7.2010
Mun lemmikkirotan nimi on Jeesus. Ei sitä saa pilkata.
Mitä? Eikö Joulu ole Joulukin syntymäpäivä? Ja Minä sanon teille, se joka on minuun uskova, tulee saamaan ainkaikkisesti joululahjoja.
1. pukinkirja 24:12
Onks tää Hesus joku Mexicon huumekartellin kovanaama vai miksi hänestä varoitat?
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Eikö Joulu ole Joulukin syntymäpäivä? Ja Minä sanon teille, se joka on minuun uskova, tulee saamaan ainkaikkisesti joululahjoja.
1. pukinkirja 24:12
Avaus on seitsemän vuotta vanha, mutta ei lainkaan vanhentunut.
Vierailija kirjoitti:
Onks tää Hesus joku Mexicon huumekartellin kovanaama vai miksi hänestä varoitat?
Hän varoitti sinun parhaaksesi, mutta sinä olet vakaasti päättänyt tehdä sielullesi suurimman mahdollisen vamman siitä huolimatta. Ehkä sinä joskus vielä heräät ja kadut näitä kirjoituksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän varoitti sinun parhaaksesi, mutta sinä olet vakaasti päättänyt tehdä sielullesi suurimman mahdollisen vamman siitä huolimatta. Ehkä sinä joskus vielä heräät ja kadut näitä kirjoituksiasi.
Mutta miten Hesus löytää minut? Miten hän tietää kuka olen? Mikä hänellä on minua vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten Hesus löytää minut? Miten hän tietää kuka olen? Mikä hänellä on minua vastaan?
Tiedät kyllä mistä on kyse, vaikka jatkat pilkkaasi. Toivottavasti teet parannuksen vielä kun sinulla on siihen aikaa.
Jeesus on suurempi kuin nämä pilkkaajat. Jeesuksesta jotain tajuavien ei kannata näistä suuttua. Jeesuksen kohtalo oli jo aikoinaan tulla huonosti kohdelluksi maailmassa. Se on aina ollut niin.
Jos joskus ette tiedä, ketä pyytää apuun, koettakaa the big J.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä mutta mitään sieluja ei luonnollisestikaan ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä mutta mitään sieluja ei luonnollisestikaan ole olemassa.
Sinä tulet kuoltuasi yllättymään ja isosti.
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon spiritualismin oppeihin.
Uskot siis saatanan oppeihin.
Mikään olematon ei ole minua suurempi. Olen oman elämäni kuningas.
Tai käännä toista poskea?