Äänestätkö Aku Ankkaa?
Eduskuntavaalit on pian.Aku Ankka saa taas paljon ääniä.
Äänestätkö Aku Ankkaa?
Kommentit (44)
Kannattaisi vaihtaa oma nimi Aku Ankaksi jos asettuu ehdolle. Helppoja ääniä!
Aku Ankka olisi selkeästi persu.
Roope Ankka vannoutunut kokoomuslainen.
Mummo Ankka kepulainen.
Tupu, Hupu ja Lupu vihreitä - jahka pääsevät äänestysikään.
Vierailija kirjoitti:
Mummo Ankka kepulainen.
Tupu, Hupu ja Lupu vihreitä - jahka pääsevät äänestysikään.
Miksi Tupu, Hupu ja Lupu järkevinä ja harkintakykyisinä äänestäisivät vihreitä? Enemmänkin Aku Ankka velttona työnvieroksujana on vihreä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummo Ankka kepulainen.
Tupu, Hupu ja Lupu vihreitä - jahka pääsevät äänestysikään.Miksi Tupu, Hupu ja Lupu järkevinä ja harkintakykyisinä äänestäisivät vihreitä? Enemmänkin Aku Ankka velttona työnvieroksujana on vihreä.
Nohevina sudenpentuina ovat ympäristötietoisia nuorukaisia. Ihan takuulla lajittelisivat roskansa viimeisen päälle oikealla tavalla. Aku persuna vähät välittäisi lajittelusta ja rojauttaisi kaikki sekajätteisiin. Vanhoja paristoja ja maalipurkkeja myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummo Ankka kepulainen.
Tupu, Hupu ja Lupu vihreitä - jahka pääsevät äänestysikään.Miksi Tupu, Hupu ja Lupu järkevinä ja harkintakykyisinä äänestäisivät vihreitä? Enemmänkin Aku Ankka velttona työnvieroksujana on vihreä.
Aku raataa jatkuvasti hanttihommissa. Ollut vaikka miten monta kymmentä eri ammattia. Pesunkestävä duunari se on.
Hessu Hopo on työtävieroksuva kommari. Saattaa poltella pilveä salaa iltaisin?
Kyllä harmittaa kun Aku ei ole ehdokkaana.
Tärkeintä on mennä koppiin jättämään lappu, ihan sama ketä äänestää kun paremmaksi maailma ei muutu.
Protestiäänistä kuitenkin pidetään tilastoa. Joskus A. Ankan äänestämisestäkin voi olla vielä se hyöty, että ääntenlaskentaa muutetaan oikeudellisemmaksi.
Antakaa kaikki hupi äänet perussuomalaisille, niin lopussa hupi odottaa, kun näätte marinin naaman!
Persu mää oon ja iänestän hansua.
Pensan hinta ales
Minä olen aikuinen ihminen enkä keskenkasvuinen mukula, joten en äänestä Aku Ankkaa enkä kirkkovenettä enkä mitään muutakaan lapsellisuuksia.