Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En mennyt tänään töihin

Ei kiinnosta
06.03.2023 |

Enkä mene jatkossakaan. Tuet myöhässä + 9 euron päiväraha. Nyt loppui mun kiinnostus. Yli viikko sitten lähetin jo sähköisen hakemuksen. Ilmoitin sinne jo ette tule enää koskaan sinne työkokeiluun.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteko onkin turhaa. Minulta jäi joskus 200 euron kulukorvaukset saamatta. Piti hakea niitä oikeudesta saakka. Se taas maksoi veronmaksajille 5000 euroa.

Vierailija
2/2 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työkokeilussa ja siitä sai 9 euroa päivässä. Sitten piti mennä johonkin raksatyömaalle jotain lattiaa tekemään omakotitaloon. No menin sinne ja minun piti ainoastaan avustaa betoniautoa kun betoni valua tehtiin lattiaan joten pidin letkua ja siirsin sitä. Sitten se työkokeiilun  joku toimistotyöntekijä väitti ett olin kieltäytynyt töistä ja sain karenssin.  Joku selvitys tuli ja en saanut sitten sitä 9 euroa päivässä kuukauden ajalta. Haastoin sen yhdistyksen oikeuteen ja se omakotitaloa rakentanut mies tuli todistamaan  ettei ollut minulle edes töitä tarjonnut. Hiukan kusettivat ja työkkärissä väittivät että valehtelen. Sen takia en enää koskaan mene mihinkään työkokeiluun ja ilmaiseksi töihin. Joo ja yhteiskunnalle tuli 5000 euron lasku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi